TuneIn Radio echt super appquote:Op maandag 18 juli 2011 11:47 schreef thumbnail het volgende:
Wat is een goede radio app voor de BB?
Ik wilde deze week de Tour volgen maar toen kwam ik erachter dat er geen radio op de BB zit.
Ik test het nu nu even uit, maar als ik met die tweede optie zonder WiFi aan op internet ga, lukt het gewoon (3G).quote:Op maandag 18 juli 2011 17:07 schreef El.Wulfo het volgende:
Mij is verteld door T-Mobile dat het enigste wat ik moet doen is roaming uitzetten.
Duw jouw 2e optie.
Komt waarschijnlijk omdat je in NL bent.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:19 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik test het nu nu even uit, maar als ik met die tweede optie zonder WiFi aan op internet ga, lukt het gewoon (3G).
Instellingen op 2G gezet, pakt hij internet via de GPRS...
Feeling like a n00b...![]()
Gegevensservice: Aanquote:Op maandag 18 juli 2011 17:58 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat je in NL bent.
Allebei op uit, dan kan je zowel in NL als in het buitenland niet op internet.
Roaming = internet in buitenland (die uit, geen mogelijkheid tot internet in buitenland)
Ik ben ook van een touchscreen afgestapt vanwege dezelfde redenen. Ik heb nu de bb bold 9780, bevalt super. Accutijd is helaas niet zoals gehoopt, is na zo'n 60u bijna leeg bij normaal gebruik.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:31 schreef danos het volgende:
Hmm ik zit er sterk over te denken om mijn LG optimus 2x in de verkoop te gooien en over te schakelen op BB. De combinatie touch(keyboard)only en belabberde accutijd maken het gewoon dat ik het een gehandicapte telefoon vind.
Ik wil geen uitschuif keyboard, en ik wil lange accutijd, dus lijkt een BB me een logische keus, zijn er mensen die ook de overstap hebben gemaakt? Of mijn keuze kunnen bevestigen?
60 uur? Daar kan ik van dromen... Ik moet iedere avond opladen, anders is het de volgende ochtend gedaan met de batterij.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:29 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Ik ben ook van een touchscreen afgestapt vanwege dezelfde redenen. Ik heb nu de bb bold 9780, bevalt super. Accutijd is helaas niet zoals gehoopt, is na zo'n 60u bijna leeg bij normaal gebruik.
Maar dat is nog een stuk beter dan elke avond aan de accu moeten leggen.
60 uur? hoe krijg je het voor elkaar?quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:29 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Ik ben ook van een touchscreen afgestapt vanwege dezelfde redenen. Ik heb nu de bb bold 9780, bevalt super. Accutijd is helaas niet zoals gehoopt, is na zo'n 60u bijna leeg bij normaal gebruik.
Maar dat is nog een stuk beter dan elke avond aan de accu moeten leggen.
Had ik laatst ook volgens mij.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:16 schreef Zwappel het volgende:
Oke, ik heb nu iets vreemds.
Als ik mijn oortjes in mijn BB doe dan kan ik nog gewoon muziek luisteren.
Maar als ik gewoon door de ingebouwde speakers muziek wil draaien dan hoor ik op eens niks meer.
Waarschijnlijk heb ik per ongeluk die functie gedisabled ofzo.
Welke opties zou ik eens na moeten kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |