Nee, niet mogelijk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:35 schreef estranged het volgende:
Weet iemand hoe (als het al kan) je de melding 'alleen noodoproepen' kan verwijderen van het scherm wanneer de telefoon is vergrendeld? Of eventueel het nummer wijzigen naar een niet bestaand nummer?
Heb je al Mobile Network Options gecheckt?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 08:49 schreef BradSpit het volgende:
Ik heb een BB met Vodafone:
een vraagje: ik ben net terug van vakantie.. toeval of niet, sinds ik in Nederland ben, doen mijn pushmail en internet het niet.. ik ontvang geen mails meer op mijn blackberry.. ik wilde dus inloggen op http://www.mobileemail.vodafone.nl/ maar was mijn wachtwoord vergeten, dus ik vraag een nieuwe aan (username is gewoon mijn emailadres), maar ik krijg ook geen wachtwoord.. weet iemand wat het probleem kan zijn en hoe ik deze kan oplossen.
thanks man, het is al opgelost, heb gebeld met de klantenservice, en zij hebben een soort van reset gedaan, en volgens mij ook nog servicebooks opnieuw gestuurd.. enfin het werkt weer...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:08 schreef PPL het volgende:
[..]
Nee, niet mogelijk.
Workaround: gebruik de 'mute' functie in plaats van (of in combinatie met) de lock functie.
http://supportforums.blac(...)-Autolock/td-p/35117
[..]
Heb je al Mobile Network Options gecheckt?
Dan vooral Data Services (staan die 'on') en staat je Mobile Network op vodafone NL?
Eventueel Network Selection Mode op 'Automatic' zetten.
Wellicht zit je nog op een ander netwerk te roamen en staat je Data Roaming instelling op 'off'.
Let op: Zet dit laatste niet zomaar 'on' want als je inderdaad aan het roamen bent kan dat prijzig zijn / buiten je internet bundel vallen.
Kijk daarom eerst goed dat je inderdaad op je home-network zit (in dit geval Vodafone, zoals jij zelf aangeeft).
September gok ikquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:44 schreef Tobi-wan het volgende:
Het is zeker nog niet bekend wanneer de 9900 komt? Kan alleen zomer '11 vinden.
Echt? Oh dat had ik niet verwacht, ik heb hem pas een maandjequote:Op maandag 11 juli 2011 16:26 schreef Zoheetik het volgende:
Dan is 'ie waarschijnlijk nat geweest, iets met de contactjes dus...
Of je laat 'm heel lang (een week oid) drogen of je stuurt 'm op voor reparatie.
Updaten van je Blackberryquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:35 schreef estranged het volgende:
Weet iemand hoe (als het al kan) je de melding 'alleen noodoproepen' kan verwijderen van het scherm wanneer de telefoon is vergrendeld? Of eventueel het nummer wijzigen naar een niet bestaand nummer?
Ben ook aan het twijfelen of ik misschien niet een Blackberry moet nemen. Zeker de Blackberry bold 9900 spreekt me wel aan. Volgens deze Blackberry bold touch 9900 website zal het toestel begin september in Nederland te koop zijn. Op een ander forum (kan hem niet meer vinden) gaan ze er vanuit dat het toestel vanaf november te koop zal zijn; een jaar na de Blackberry 9780.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:44 schreef Tobi-wan het volgende:
Het is zeker nog niet bekend wanneer de 9900 komt? Kan alleen zomer '11 vinden.
Er is aangekondigd dat hij uitkomt in de zomer, September dus. Weet niet hoe ze aan november komen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:33 schreef daisy_dg het volgende:
[..]
Ben ook aan het twijfelen of ik misschien niet een Blackberry moet nemen. Zeker de Blackberry bold 9900 spreekt me wel aan. Volgens deze Blackberry bold touch 9900 website zal het toestel begin september in Nederland te koop zijn. Op een ander forum (kan hem niet meer vinden) gaan ze er vanuit dat het toestel vanaf november te koop zal zijn; een jaar na de Blackberry 9780.
Zit vaak toch een verschil tussen NL en rest van de wereld. September zullen ze denk ik niet halen als launch.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:36 schreef znarch het volgende:
[..]
Er is aangekondigd dat hij uitkomt in de zomer, September dus. Weet niet hoe ze aan november komen.
Ik zou ervan uitgaan dat hij hier een week of 6 later komtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:26 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Zit vaak toch een verschil tussen NL en rest van de wereld. September zullen ze denk ik niet halen als launch.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:45 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik zou ervan uitgaan dat hij hier een week of 6 later komt
Ga in een telefoonwinkel werken....quote:Op maandag 18 juli 2011 11:13 schreef sanneyentl het volgende:
Ik zou me graag willen verdiepen in instellingen en apps op telefoons, om te beginnen met name de blackberry aangezien ik deze telefoon ook zelf heb. Ik merk dat er velen zijn die vaak problemen/probleempjes hebben met de 'moderne' telefoon. Hierbij denk ik aan apps en bepaalde instellingen voor mail enz.
Door me hierin te gaan verdiepen wil ik hiermee wat extra's mee gaan verdienen, gewoon voor erbij.
Maar hoe pak ik dit aan? Moet ik mezelf zoveel mogelijk informatie bijbrengen of zijn er zelfs cursussen die ongeveer dit aanbieden. Ik heb geen idee namelijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |