Goed, TS wilt dus makkelijk doen en gaat voor een simpel patatje. Eerst even geld halen voor het geval dat je daar niet kan pinnen. Is de geldautomaat leeg.

Klacht #1
Geen probleem, met de gedachte dat je toch bijna overal kunt pinnen stap ik met volle moed de snackbar binnen. Kan je daar dus mooi niet pinnen.

Klacht #2
Ik op weg naar een ander pinautomaat, blijkt het kantoor gesloten te zijn. Pinautomaat weg.

Klacht #3
Ik op zoek naar een ander automaat, deze gaf mijn geld uiteindelijk. Bewust als ik ben, druk ik op het knopje getiteld 'bonnetje'. Ik wachten en wachten, komt er geen bonnetje!

Klacht #4
Uiteindelijk zonder bonnetje op weg terug naar desbetreffende snackbar. Is het uiteindelijk 8 minuten lopen.
Klacht #5
Na 8 lange minuten gelopen te hebben kom ik eindelijk aan bij de patatspeciaalzaak. (

) Ik vraag om een grote raspatat met pindasaus.
"Geen raspatat", is het antwoord.

Klacht #6
Nu wil ik mijn moeite niet voor niets laten zijn en kies dus maar voor de gewone patat. Tijdens het wachten terwijl de patat in het vet bakt kijkt de turkse man geďnteresseerd naar wat er zich op de turkse televisie afspeelt. Het bleek iets met voetbal te zijn en meneer is zo geďnteresseerd dat het volume nog enkele standjes omhoog gaat. Ja hallo, denk ik dan, denk eens aan je klanten!
Klacht #7
Dus de patat is uiteindelijk klaar en toen ik wilde afrekenen kreeg ik plots geld terug. (Anti-klacht!) Bleek meneer mij toch een kleine patat gegeven te hebben, Gezien het feit dat ik zo onderhand ernstige trek had opgebouwd hield ik mijn kritiek voor me en ging buiten zitten. Ik nam één patatje en stopte deze behendig in mijn mond. Het eerste wat mij opviel was het gebrek aan knapperigheid. Ik nam een tweede patat en stopte die eveneens behendig in mijn mond. Oók een zwaar gebrek aan knapperigheid!

Klacht #8
Meerdere patatjes verder en de knapperigheid bleek slechts gelimiteerd te zijn. Mijn rede tot zorgen met betrekking tot de patat verdween en toen werd het tijd de pindasaus te proberen. Die waterige bende was echter de naam pindasaus niet waard.

Klacht #9
Terwijl ik mijn patatjes en dat wat voor pindasaus door moest gaan aan het wegeten was, komt er een man aan. Deze man loopt naar binnen en komt zeer snel weer naar buiten gelopen met een kopje koffie in zijn handen. Meneer gaat schuin tegenover mij zitten, en terwijl hij zijn koffie opdrinkt kijkt hij opvallend veel mijn kant op.

Klacht #10
Meneer bleek enkel maar voor zijn koffie gekomen te zijn want zo gauw deze op is staat hij op en vertrekt hij weer.
Met de vraag in mijn gedachten waarom iemand voor slechts een kopje koffie bij de snackbar stopt, eet ik de rest van mijn etenswaar op en dan is het tijd om te gaan. Tijdens mijn wandeling bedenk ik mij wat voor een ballentent dát was en voortaan ga ik maar weer naar de chinezen, even ver van mijn woning vandaan maar dan net aan de andere kant. Die hebben tenminste wél raspatat!
[ Bericht 0% gewijzigd door knuppelhaar op 25-05-2011 20:55:41 ]