Daar zal het wel op neerkomen ja, 1 vriendin, Pat mijn relnicht en Bennyquote:
Mod Benny???quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar zal het wel op neerkomen ja, 1 vriendin, Pat mijn relnicht en Benny
En ik ga vliegen he
Jaquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar zal het wel op neerkomen ja, 1 vriendin, Pat mijn relnicht en Benny
En ik ga vliegen he
Okequote:Op woensdag 25 mei 2011 19:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Als ik zeg dat je gaat roeien ga je roeien
Dat is echt waar de grootste lieverd die er bestaatquote:
quote:
Nee toen was ik alleen met Charmed_Angelquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:24 schreef Copycat het volgende:
Wat grappig dat je met (oa) iBenny gaat!
Was hij er de laatste keer ook bij?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
Moet ik roeien?
Ik ga alvast trainen dan
Ook weer goed voor je spierenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
Moet ik roeien?
Ik ga alvast trainen dan
Ok, zo ook maar even naar het zwembad danquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ho ho jij gaat duwen er worden een paar zwemvliesen bij geleverd
dan doe ik er voor de zekerheid ook maar een paar leuke zwembandjes voor je bijquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok, zo ook maar even naar het zwembad dan
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok, zo ook maar even naar het zwembad dan
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
En toen kwam de update en ging het niet langer over de auto!
Die 75 watt kan de volgende keer wel naar 100 hè, da's een mooi rond getalquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben al bezig
http://lockerz.com/s/104700687
Jij oppermiet!quote:
Brezan, zitten ook in Nijmegenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik kan dat best vervangen, maar dan moet ik wel een brug en gereedschap huren plus op tijd de onderdelen binnen hebben.
quote:
O zo lekkerquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:33 schreef Toverheks het volgende:
goffer de goffer elke keer als hij pagina ververst komt me een lekkere reklame voorbij van Sushi nu heb ik zin in Sushiinplaats van me kliekje van gisteren
ja ik ga maar even mijn prakje in de magnetron gooien want heb me echt hongerquote:
nee die reklame komt steeds voorbij en dat is zo lekker he Sushiquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Sushi doe je toch in de prullenbak? Toch niet in de magnetron?
Wokgroente, kipfilet.quote:
Reken jij de sushi af met nigeriaans zwart geld?quote:
Nee met aflaten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Reken jij de sushi af met nigeriaans zwart geld?
Dat is een rare Japanner dan!quote:
Nee, die hebben hier heul niets te zoeken! Pikken alle banen in van onze Nederlandse viskarren-medewerkers!quote:
Ach die werken tenminste keihard.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, die hebben hier heul niets te zoeken! Pikken alle banen in van onze Nederlandse viskarren-medewerkers!
Waarom pellen ze Hollandse garnalen in Marokko en krijgen Marokkanen hier een uitkering?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach die werken tenminste keihard.
Eigen volk eerst is niet altijd een slecht idee.
Omdat ze daar wel aan de slag moeten om te overleven.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom pellen ze Hollandse garnalen in Marokko en krijgen Marokkanen hier een uitkering?
Dan snap ik wel waarom ze hier zitten!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Omdat ze daar wel aan de slag moeten om te overleven.
nee Miran duwt, wij gaan achterover zittenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga Niet, en ik herhaal, NIET roeien!
OHHHHHquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
nee Miran duwt, wij gaan achterover zitten
ik zag jouw ringbaard even aan voor een speenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
HIHI!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zag jouw ringbaard even aan voor een speen
Aan zijn eigen succes ten onder gegaan. Je krijgt er in de plaats wel een gratis darmonderzoek voor terug als je minstens 1000 bent.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:22 schreef Dementor het volgende:
http://www.rtl.nl//actuee(...)-auto-afgeschaft.xml
Jammer..
Ik heb 2 maanden om sterke armspieren te krijgen....quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
nee Miran duwt, wij gaan achterover zitten
Fijn!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aan zijn eigen succes ten onder gegaan. Je krijgt er in de plaats wel een gratis darmonderzoek voor terug als je minstens 1000 bent.
Kan kloppen idd! Dan had je me ook kunnen zien schitteren op het feestje van Lucas!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
kan het zijn dat ik jou eerder ben tegen gekomen in het gtst topic?
Ja! Als dj toch?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kan kloppen idd! Dan had je me ook kunnen zien schitteren op het feestje van Lucas!
Die met dat rode tasje, die ubergayquote:
maar dat was ie niet lees ik net, ja is ook al weer ff geleden he.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Zeggeh... zwaai es met je staaf (quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ook jij gaat peddelen of je nu wilt of niet, BEGREPEN
![]()
Heks tovert alleen maar strepen op vers schilderwerk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zeggeh... zwaai es met je staaf () en tover ons gewoon naar Londen!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zeggeh... zwaai es met je staaf () en tover ons gewoon naar Londen!
nou nog een keer gedaan eerst vette klodders wat jij zei en horizontaal en vertikaal morgen nog licht er over heen. maar je ziet het amper nogquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heks tovert alleen maar strepen op vers schilderwerk.
Ik ga wel voor je staanquote:
quote:
Gofferquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
veeg zo met jou de vloer aan hoor, heb een nieuwe bezem
quote:
daar ook alquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:09 schreef hondjes het volgende:
http://livestre.am/FCFl
Groot protest in Athene.
Grieken doen dat niet! Dat lijkt teveel op werken!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar ook alzag beelden van Jemen vanavond die stevene af op een burgeroorlog
Dat is inmiddels de traditie ja!quote:
Heel jammerquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:22 schreef Dementor het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)-auto-afgeschaft.xml
Jammer..
Dat zal wel loslopen maar als normale Griek ben je natuurlijk wel enorm de klos omdat je van je regering zo nodig de schulden die rijkere Grieken aan Duitse en Franse banken op moet hoesten. Ik begrijp ze welquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar ook alzag beelden van Jemen vanavond die stevene af op een burgeroorlog
Hou het maar opquote:
Ik begrijp ze ook Teun en Ierland en Spanje...quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat zal wel loslopen maar als normale Griek ben je natuurlijk wel enorm de klos omdat je van je regering zo nodig de schulden die rijkere Grieken aan Duitse en Franse banken op moet hoesten. Ik begrijp ze wel
Nederland kan ook gewoon nee zeggen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:18 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik begrijp ze ook Teun en Ierland en Spanje...
Maar het is toch ook te gek, dat Nederland dan moet gaan lenen.
Wat een zooitje, die hele EU.
Dat kan, maar dat doen ze niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nederland kan ook gewoon nee zeggen.
Eén grote teringbende, maar dat heb ik altijd al gevonden. Komt niets goeds van, dat doordrijven van één grote Uniequote:Op woensdag 25 mei 2011 21:18 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik begrijp ze ook Teun en Ierland en Spanje...
Maar het is toch ook te gek, dat Nederland dan moet gaan lenen.
Wat een zooitje, die hele EU.
Een slimme griek wil dat wel weten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:26 schreef hondjes het volgende:
Zegt net een Griek, je wilt niet weten hoe de overheid het geld heeft verspilt.
Ze staan nu voor het Parlement en eisen dat dat de regering naar buiten komt.
Prima, laat ze dat gebouw maar in de hens steken. Probleem is alleen dat deze regering er niet zo heel veel aan kan doen, behalve dan uit de Euro stappen en die schulden afwaarderen. Dat zou een zegen voor het volk zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:26 schreef hondjes het volgende:
Zegt net een Griek, je wilt niet weten hoe de overheid het geld heeft verspilt.
Ze staan nu voor het Parlement en eisen dat dat de regering naar buiten komt.
Aldus de economen die de crisis niet eens zagen aankomen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:37 schreef hondjes het volgende:
Dan flikkert Frankrijk en Duitsland om met hun belangen in banken en verzekeringen.
wij gaan mee en dan.......
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aldus de economen die de crisis niet eens zagen aankomen.![]()
Deze gok kunnen we dus wel nemen!
Ik zal het doorgeven! Ik heb geen idee waar je het over hebt!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:21 schreef Kally het volgende:
Laysa, Zorro is homo
Hij probeert wat bij Lynxie
Zij welquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven! Ik heb geen idee waar je het over hebt!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven! Ik heb geen idee waar je het over hebt!
Huh???quote:
Vooral richting leasemaatschappij wegens die 14% bijtelling.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel jammer![]()
Het was een beetje te verwachten, de zuinige auto's vlogen de showroom uit.
Kus je leven maar vaarwel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:57 schreef hondjes het volgende:
![]()
Wij hebben dus Lange Frans..die ons misschien gaat redden.
En die neemt haar moeder ook meequote:Op donderdag 26 mei 2011 09:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
En anders komt z'n vrouw wel even helpen
Daar heb ik meer vertrouwen in..quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
En anders komt z'n vrouw wel even helpen
Die maken elkaar tegenwoordig toch af?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:19 schreef hondjes het volgende:
En we hebben ook nog zijn vriendje Baas B.
Dan heet het killed bij friendly fire. Een andere benaming maakt de dood niet minder.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die maken elkaar tegenwoordig toch af?
Zul je zien dat je net in de line of fire terechtkomt.
Kweenie of dat vuur wel zo vriendelijk is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:36 schreef Wijnneus het volgende:
Dan heet het killed bij friendly fire. Een andere benaming maakt de dood niet minder.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kweenie of dat vuur wel zo vriendelijk is.
Over anderhalve week, hè, niet anderhalve week, of anderhalve maand.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:52 schreef Kally het volgende:
Dan is het geen weekendtrip meer
Goedemorgen.
quote:Zomerwarmte in aantocht
AMSTERDAM - We moeten er even op wachten maar in de nieuwe week lijkt de eerste serieuze zomerwarmte in aantocht.
Na dinsdag bouwt megahogedruk zich boven Europa op en krijgt later verbinding met het krachtige Azorenhoogte. Dat betekent richting Hemelvaartsdag en de eerste dagen van juni droog, zonnig en waarschijnlijk warm weer. De temperaturen liegen er in de tiendaagse verwachting ook niet om en komen later uit op gemiddeld 26 graden.
Eerst moeten we door de zure appel heen. Later vandaag volgen regen- en onweersbuien en vooral morgen is een regenachtige dag met hooguit 16 graden. In het weekeinde klaart het geleidelijk op en beginnen de temperaturen al te stijgen tot 21 graden.
Ik begrijp niet hoe je dat volhoudt, dat één en weer kachelen om de ongeveer vier weken. Waarom blijf je niet gewoon in Spanje?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:35 schreef hondjes het volgende:
Nog twee koffers inpakken en mijn vakantie in Nederland zit erop.
Dat snap ik ook niet zo heel erg goed.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe je dat volhoudt, dat één en weer kachelen om de ongeveer vier weken. Waarom blijf je niet gewoon in Spanje?
Omdat mijn ouders nog leven, mijn kleinkind met papa en mama in Nederland woont en omdatquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe je dat volhoudt, dat één en weer kachelen om de ongeveer vier weken. Waarom blijf je niet gewoon in Spanje?
Reden genoeg dus!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:47 schreef hondjes het volgende:
[..]
Omdat mijn ouders nog leven, mijn kleinkind met papa en mama in Nederland woont en omdat
manlief nog twee fabrieken heeft.
Wordt je dan niet doodmoe van dat reizen. M.a.w., vind je het wel leuk? (no offence)quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:47 schreef hondjes het volgende:
[..]
Omdat mijn ouders nog leven, mijn kleinkind met papa en mama in Nederland woont en omdat
manlief nog twee fabrieken heeft.
niet alleen Coos hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mogguh, appel- en koffietijd
En Coos heeft weer mazzel komende week
Bron: de krant wakker en dom Nederland
[..]
Ik profiteer anders ook flink van mn balkon en dakterrasquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is waar, maar Coos profiteert van ons allen maximaal door op het strand te gaan liggen.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:41 schreef Kally het volgende:
Ik wil ook op het strand
Maar volgende week donderdag vrij
Ik kan me voorstellen dat dat slopend is, ik word al moe van het gesleep iedere keer, en dat is maar over 80 km.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wordt je dan niet doodmoe van dat reizen. M.a.w., vind je het wel leuk? (no offence)
Dat lijkt me nou niks hè, een vrachtwagen in de ondergoed...quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb net nog even een check gedaan, 't valt echt mee. Wollen ondergoed, dat is de truck
Ik vind dat reizen geen ruk aan, maar ik kan mijn ouders ook niet laten barsten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wordt je dan niet doodmoe van dat reizen. M.a.w., vind je het wel leuk? (no offence)
Oh, dat werkt wel voor mijquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou niks hè, een vrachtwagen in de ondergoed...
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou niks hè, een vrachtwagen in de ondergoed...
Een tijdje niet langs gaan dan maar?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:19 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik vind dat reizen geen ruk aan, maar ik kan mijn ouders ook niet laten barsten.
Alleen wordt het niet erg gewaardeerd, alleen maar gezeik.
Hoeveel kilometers moet je steeds maken?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:19 schreef hondjes het volgende:
Ik vind dat reizen geen ruk aan, maar ik kan mijn ouders ook niet laten barsten.
Alleen wordt het niet erg gewaardeerd, alleen maar gezeik.
Met de vlam in de pijpquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb net nog even een check gedaan, 't valt echt mee. Wollen ondergoed, dat is de truck
In dat topic was het wel foutquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:07 schreef spuitje het volgende:
[..]
Is dus een bestaand woord![]()
Maar eerlijk is eerlijk: ik dacht dat het een fout was!
Ze waarderen het niet.simpel zoals ik het zeg.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoeveel kilometers moet je steeds maken?
En zouden je ouders het echt niet waarderen? Of zich gewoon slecht uiten of de waardering maskeren?
Dat is dan ook zonder die extra c die van lit clit maakt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:07 schreef spuitje het volgende:
chicklit is een bestaand woord, chickclit is een hele domme fout.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:07 schreef spuitje het volgende:
[..]
En als je inderdaad een tijdje niet bij ze langsgaat? Maar je hebt natuurlijk ook nog je Nederlandse kleinkind en gezin.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:15 schreef hondjes het volgende:
Ze waarderen het niet.simpel zoals ik het zeg.
Iedere keer 1700 km...
Ik snap het ook niet zo goed. Je ouders waarderen het niet dat je elke keer 1700 km naar Nederland rijdt of waarderen ze het niet dat je regelmatig in Spanje zit?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:15 schreef hondjes het volgende:
[..]
Iedere keer 1700 km...
quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:08 schreef Kally het volgende:
Er staat nu vrouwen clit ipv vrouwen lit(eratuur)
Ik heb wel het idee dat je telkens veel meeneemt, of lijkt dat maar zo?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:15 schreef hondjes het volgende:
[..]
Iedere keer 1700 km...
Dat is vervelend Hondjes.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:15 schreef hondjes het volgende:
[..]
Iedere keer 1700 km...
Lol, en dan krijgen we binnenkort Louis de Funes en de Hondjes...quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
En als je inderdaad een tijdje niet bij ze langsgaat? Maar je hebt natuurlijk ook nog je Nederlandse kleinkind en gezin.
1700 km is aardig wat, maar in julie auto doe je dat toch in een uurtje of drie?
Wie demotiveert hondjes?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:25 schreef Laysa het volgende:
Laten we vooral hondje gaan demotiveren![]()
Kuddo's voor jullie Hondje...niks erger dan ondankbare zeikende mensen
kunnen jullie dan niet een leuk vakantie huisje in de buurt huren...voor een week of 2...Als je dan lekker samen wilt zijn blijf je gewoon daarquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:25 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat is vervelend Hondjes.
Mijn ouders en ook mijn schoonmoeder vragen nu ook of we in de vakantie naar Ned. komen. Nou echt niet want dat is voor ons heus geen vakantie! Niet om mijn ouders of schoonmoeder maar je zit constant ergens op bezoek. Als we op vakantie gaan wil ik ergens op een lekker strand liggen met een spannend boek en een glaasje rosé.
Nou...als ik al geen zin zou hebben in die zoveel km en iedereen zegt van oehhhhhhhhh zoveel km, dan demotiveert mij dat toch wel een beetjequote:
Ja dat zal het zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet, maar dat zal wel weer aan ons liggen...
Natuurlijk is een huis in Spanje wel leukquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:34 schreef hondjes het volgende:
Ik heb nog gewoon mijn eigen huis hier in Nederland, die ga ik niet verkopen.
Dus ik kom gewoon thuis, eigen spullen , eigen huis.
En ga ik morgen terug naar Spanje, dan denk ik, krijg maar het lazerus, 4 weken rust.
En zoonlief komt dinsdag met vrouw en kind![]()
Dus het is gewoon niet leuk, maar je leert ermee leven, nooit anders geweest en zal nooit anders worden..
Maar het zijn ook veel kilometers. En tegelijk ook een heerlijk huis in Spanje.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:28 schreef Laysa het volgende:
Nou...als ik al geen zin zou hebben in die zoveel km en iedereen zegt van oehhhhhhhhh zoveel km, dan demotiveert mij dat toch wel een beetje
Hebben we in het verleden wel eens gedaan. En dan vroegen we familie en vrienden etc. naar ons toe te komen maar echt hoor, de afstanden in Ned. zijn enorm en ze hebben het allemaal druk, druk, druk. Nee, wij moesten maar naar hen komen, wij hadden tenslotte vakantie!quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
kunnen jullie dan niet een leuk vakantie huisje in de buurt huren...voor een week of 2...Als je dan lekker samen wilt zijn blijf je gewoon daar
Mooie redenatie inderdaad!quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:38 schreef spuitje het volgende:
Hebben we in het verleden wel eens gedaan. En dan vroegen we familie en vrienden etc. naar ons toe te komen maar echt hoor, de afstanden in Ned. zijn enorm en ze hebben het allemaal druk, druk, druk. Nee, wij moesten maar naar hen komen, wij hadden tenslotte vakantie!
Ah....dan kan ik het me heel goed voorstellen dat je dat niet meer doetquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:38 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hebben we in het verleden wel eens gedaan. En dan vroegen we familie en vrienden etc. naar ons toe te komen maar echt hoor, de afstanden in Ned. zijn enorm en ze hebben het allemaal druk, druk, druk. Nee, wij moesten maar naar hen komen, wij hadden tenslotte vakantie!
Of je zegt: kom dan eens naar hier!quote:
Ach, niet iedereen is zo hoor, maar veel toch wel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ah....dan kan ik het me heel goed voorstellen dat je dat niet meer doet
Ook een leuke: de zeer bejaarde oma van wie 5 van de 10 kinderen in Frankrijk wonen, en als oma dan met een van de kinderen mee wil rijden naar Frankrijk dan moet ze benzinegeld betalenquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:43 schreef spuitje het volgende:
[..]
Of je zegt: kom dan eens naar hier!
Krijg ik vraag of ik wel weet hoe ver dat is en wat dat kost??? Nou echt wel, heb die afstand al tientallen keren gereden!
Hebben in het begin dat we hier woonden wel vragen van mensen die we niet persoonlijk kenden gehad of ze bij ons in de tuin mochten kamperen. Of mensen die vroegen of ze een paar nachtjes bij ons konden logeren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:45 schreef Leandra het volgende:
Maar mochten jullie in Frankrijk een tot zomermhuisje verbouwde kippenschuur hebben waar ze gratis en voor niets op vakantie zouden mogen dan is de afstand daarnaartoe waarschijnlijk geen probleem
En de helft van de tolquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook een leuke: de zeer bejaarde oma van wie 5 van de 10 kinderen in Frankrijk wonen, en als oma dan met een van de kinderen mee wil rijden naar Frankrijk dan moet ze benzinegeld betalen
Hollanders.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:45 schreef Leandra het volgende:
Maar mochten jullie in Frankrijk een tot zomermhuisje verbouwde kippenschuur hebben waar ze gratis en voor niets op vakantie zouden mogen dan is de afstand daarnaartoe waarschijnlijk geen probleem
Hoi JIANquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:58 schreef Jian het volgende:
Goed, stel je voor, je hebt een huis in Spanje en eentje in Nederland en je pendelt een beetje tussen die 2 heen en weer in een Porsche Panamera ...............
Er zijn mensen die dat niet als een probleem zullen zien![]()
Heej hondjes
Pcies, een beetje afwisseling kan nooit kwaadquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:08 schreef hondjes het volgende:
Misschien, zeggen we wel eens, is het wel beter.
Dan waardeer je gewoon , dat je weer terug bent in Spanje.
Anders wordt het misschien maar een sleur.
Wat een machtig ideequote:Op donderdag 26 mei 2011 16:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Pcies, een beetje afwisseling kan nooit kwaadVoor de zekerheid zou ik er gewoon nog een leuk huisje bij doen in Toscane ofzo
Chineesquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:11 schreef hondjes het volgende:
En ik weet nu al, manlief komt zo binnen met chinees, een lach en zegt
hehe we mogen weer terug
ik hoop dat hij wind mee heeftquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:27 schreef Copycat het volgende:
Ik heb nu al meelij met Pietje, vanwege die rotwind.
Nou ja...alles?...maar ik denk dat je dat op- en neer reizen bedoeltquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:27 schreef hondjes het volgende:
Het voornaamste is gewoon je gezondheid, loopt dat achteruit, houdt alles op.
Rekening mee gehouden, dit gaat me te ver iddquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:27 schreef Copycat het volgende:
Ik heb nu al meelij met Pietje, vanwege die rotwind.
Op ietwat open terrein lijkt het hier van alle kanten te komen.quote:
op mijn leeftijd wel, dan ga je steeds verder achteruit.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou ja...alles?...maar ik denk dat je dat op- en neer reizen bedoelt![]()
Held met vooruitziende blik!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rekening mee gehouden, dit gaat me te ver idd. Trein.
Hou het maar goed in de gaten...niet te lang wachten hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:53 schreef Toverheks het volgende:
Ik snap Hondjes wel, maar bedenk maar zo Hondjes, al is het een eind, de ouders kunnen je nooit wat verwijten jullie tuffen toch maar op en neer..
ben de afgelopen jaren nog nooit zo ziek geweest voel me beroerd kan niet praten keelpijn slapen maar een kwartiertje overal spierpijn zelf me haar doet zeer, kan me niet indenken wanneer ik voor het laatst zo ziek was.
Ga naar je bedquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:53 schreef Toverheks het volgende:
Ik snap Hondjes wel, maar bedenk maar zo Hondjes, al is het een eind, de ouders kunnen je nooit wat verwijten jullie tuffen toch maar op en neer..
ben de afgelopen jaren nog nooit zo ziek geweest voel me beroerd kan niet praten keelpijn slapen maar een kwartiertje overal spierpijn zelf me haar doet zeer, kan me niet indenken wanneer ik voor het laatst zo ziek was.
JEETJE, doe voorzichtig , koorts opnemen en in de gaten houden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:53 schreef Toverheks het volgende:
nee lig al hele dag in bed en ja niet verfen meer enzo moet er niet aan denken voel me echt kut met peren, zou vanavond nog naar de praxis gaan met vriendin en een stoel bestellen voorbij me bankstel nou hoe graag ik het ook wil van de week maar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hou het maar goed in de gaten...niet te lang wachten hoor
ow...ik moet dus even verder dan Fok kijkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:57 schreef mootie het volgende:
Mochten jullie trouwens ergens vernemen dat ik (weer) schoenen heb gekocht: Allemaal vuige leugens.
ben er net uitquote:
Heb ik ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben er net uitwilde koffie en wil heel pittig eten dus ik heb de griep, altijd he dan verlang ik gewoon naar heel heet eten zo gek
Ja nu ben ik nieuwsgierigquote:
quote:
quote:
Nee ik ben het spoor al jaren bijsterquote:
ja was extra journaal vanmiddag ze hebben hem gevangen hequote:Op donderdag 26 mei 2011 17:08 schreef hondjes het volgende:
Mladic komt vanavond al naar Scheveningen.
Vissie etenquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:08 schreef hondjes het volgende:
Mladic komt vanavond al naar Scheveningen.
Eigenlijk....eigenlijk ben je niet zo heel veel anders dan je moederquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:51 schreef hondjes het volgende:
als mijn dochter niet in Spanje had gewoond en de kleinkinderen er niet waren was ik nooit in Spanje gaan wonen.
Misschien in Italie
Mediamarkt ook niet?quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:31 schreef Dementor het volgende:
Wil ik een iPad 2 kopen hebben ze het ding niet op voorraad.
Nu ga ik er dus weer over nadenken i.p.v. het gewoon eens te doen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:35 schreef remlof het volgende:
Dan bestel je 'm toch gewoon hier Dementor? http://www.apple.com/nl/ipad/
Ik wil trouwens een MacBook Air, krijg van de zomer nog een bonus die wel eens gedeeltelijk daarheen zou kunnen gaan.
Nou ja hey, wij wonen niet op een camping. Voor jou is het gewoon elke dag vakantiequote:Op donderdag 26 mei 2011 18:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jezus, dat koopt maar, dat reist maar, dat gaat maar op vakantie. Wat doe ik fout
Ik huur echt niet iedere dag een tent hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja hey, wij wonen niet op een camping. Voor jou is het gewoon elke dag vakantie
Zit het hem niet in het tweede inkomen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik huur echt niet iedere dag een tent hoor
Ik denk bij heel veel van welquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zit het hem niet in het tweede inkomen?
Een leuk huis is alleenstaand steeds lastiger te verkrijgen of je moet gaan huren of voldoende verdienen (of veel eigen geld in het huis pompen).quote:
Ik heb gewoon een goeie baan, 13e maand, vakantiegeld en dit jaar ook nog een bonus van anderhalf maandsalaris omdat het bedrijf 15 jaar bestaat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij pakt wellicht genoeg geld om alles te kunnen doen?
Jij hebt twee zaken die je flink geld opleveren. Niet roken en gratis woon-werkverkeer. Die twee hakken er bij mij flink in.quote:
hmzzz....doen wij toch ook wat verkeerd....wij hebben ook geen kosten woon-werkverkeer...maar zo vaak op vakantie gaan we ook nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij hebt twee zaken die je flink geld opleveren. Niet roken en gratis woon-werkverkeer. Die twee hakken er bij mij flink in.
Je lijkt jongste wel. Die blijkt dus ontstoken amandelen te hebben en een ietsie pietsie vocht in de longen. Dikke koorts, kuurtje gekregen en nu maar hopen dat ze snel opknapt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:53 schreef Toverheks het volgende:
Gratis woon werk verkeer heb ik vanaf 1 januari ook.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij hebt twee zaken die je flink geld opleveren. Niet roken en gratis woon-werkverkeer. Die twee hakken er bij mij flink in.
zo dat is niet mis, ik hoop gewoon op een griepje maar heb heerlijk gegeten kipshoarma stokbrood met kruidenboter etc.etc. Hans was zo lief om die dingen te gaan bestellen dus net op.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:51 schreef spuitje het volgende:
[..]
Je lijkt jongste wel. Die blijkt dus ontstoken amandelen te hebben en een ietsie pietsie vocht in de longen. Dikke koorts, kuurtje gekregen en nu maar hopen dat ze snel opknapt.
Als in?quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gratis woon werk verkeer heb ik vanaf 1 januari ook.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo dat is niet mis, ik hoop gewoon op een griepje maar heb heerlijk gegeten kipshoarma stokbrood met kruidenboter etc.etc. Hans was zo lief om die dingen te gaan bestellen dus net op.
ik ga gewoon helemaal niet op vakantie daar van kan ik mooi spulletjes kopenquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
hmzzz....doen wij toch ook wat verkeerd....wij hebben ook geen kosten woon-werkverkeer...maar zo vaak op vakantie gaan we ook niet
Dat is een grote hap, auto/brandstof/verzekering/onderhoudquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gratis woon werk verkeer heb ik vanaf 1 januari ook.
ja vond ik ook en nog de was voor me opgehangen en afgewassen nee die heeft wel genoten van mijn opvoedingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |