Daar zal het wel op neerkomen ja, 1 vriendin, Pat mijn relnicht en Bennyquote:
Mod Benny???quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar zal het wel op neerkomen ja, 1 vriendin, Pat mijn relnicht en Benny
En ik ga vliegen he
Jaquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar zal het wel op neerkomen ja, 1 vriendin, Pat mijn relnicht en Benny
En ik ga vliegen he
Okequote:Op woensdag 25 mei 2011 19:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Als ik zeg dat je gaat roeien ga je roeien
Dat is echt waar de grootste lieverd die er bestaatquote:
quote:
Nee toen was ik alleen met Charmed_Angelquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:24 schreef Copycat het volgende:
Wat grappig dat je met (oa) iBenny gaat!
Was hij er de laatste keer ook bij?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
Moet ik roeien?
Ik ga alvast trainen dan
Ook weer goed voor je spierenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
Moet ik roeien?
Ik ga alvast trainen dan
Ok, zo ook maar even naar het zwembad danquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ho ho jij gaat duwen er worden een paar zwemvliesen bij geleverd
dan doe ik er voor de zekerheid ook maar een paar leuke zwembandjes voor je bijquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok, zo ook maar even naar het zwembad dan
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok, zo ook maar even naar het zwembad dan
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
En toen kwam de update en ging het niet langer over de auto!
Die 75 watt kan de volgende keer wel naar 100 hè, da's een mooi rond getalquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben al bezig
http://lockerz.com/s/104700687
Jij oppermiet!quote:
Brezan, zitten ook in Nijmegenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik kan dat best vervangen, maar dan moet ik wel een brug en gereedschap huren plus op tijd de onderdelen binnen hebben.
quote:
O zo lekkerquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:33 schreef Toverheks het volgende:
goffer de goffer elke keer als hij pagina ververst komt me een lekkere reklame voorbij van Sushi nu heb ik zin in Sushiinplaats van me kliekje van gisteren
ja ik ga maar even mijn prakje in de magnetron gooien want heb me echt hongerquote:
nee die reklame komt steeds voorbij en dat is zo lekker he Sushiquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Sushi doe je toch in de prullenbak? Toch niet in de magnetron?
Wokgroente, kipfilet.quote:
Reken jij de sushi af met nigeriaans zwart geld?quote:
Nee met aflaten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Reken jij de sushi af met nigeriaans zwart geld?
Dat is een rare Japanner dan!quote:
Nee, die hebben hier heul niets te zoeken! Pikken alle banen in van onze Nederlandse viskarren-medewerkers!quote:
Ach die werken tenminste keihard.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, die hebben hier heul niets te zoeken! Pikken alle banen in van onze Nederlandse viskarren-medewerkers!
Waarom pellen ze Hollandse garnalen in Marokko en krijgen Marokkanen hier een uitkering?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach die werken tenminste keihard.
Eigen volk eerst is niet altijd een slecht idee.
Omdat ze daar wel aan de slag moeten om te overleven.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom pellen ze Hollandse garnalen in Marokko en krijgen Marokkanen hier een uitkering?
Dan snap ik wel waarom ze hier zitten!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Omdat ze daar wel aan de slag moeten om te overleven.
nee Miran duwt, wij gaan achterover zittenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga Niet, en ik herhaal, NIET roeien!
OHHHHHquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
nee Miran duwt, wij gaan achterover zitten
ik zag jouw ringbaard even aan voor een speenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
HIHI!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zag jouw ringbaard even aan voor een speen
Aan zijn eigen succes ten onder gegaan. Je krijgt er in de plaats wel een gratis darmonderzoek voor terug als je minstens 1000 bent.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:22 schreef Dementor het volgende:
http://www.rtl.nl//actuee(...)-auto-afgeschaft.xml
Jammer..
Ik heb 2 maanden om sterke armspieren te krijgen....quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
nee Miran duwt, wij gaan achterover zitten
Fijn!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aan zijn eigen succes ten onder gegaan. Je krijgt er in de plaats wel een gratis darmonderzoek voor terug als je minstens 1000 bent.
Kan kloppen idd! Dan had je me ook kunnen zien schitteren op het feestje van Lucas!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
kan het zijn dat ik jou eerder ben tegen gekomen in het gtst topic?
Ja! Als dj toch?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kan kloppen idd! Dan had je me ook kunnen zien schitteren op het feestje van Lucas!
Die met dat rode tasje, die ubergayquote:
maar dat was ie niet lees ik net, ja is ook al weer ff geleden he.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Zeggeh... zwaai es met je staaf (quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ook jij gaat peddelen of je nu wilt of niet, BEGREPEN
![]()
Heks tovert alleen maar strepen op vers schilderwerk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zeggeh... zwaai es met je staaf () en tover ons gewoon naar Londen!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zeggeh... zwaai es met je staaf () en tover ons gewoon naar Londen!
nou nog een keer gedaan eerst vette klodders wat jij zei en horizontaal en vertikaal morgen nog licht er over heen. maar je ziet het amper nogquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heks tovert alleen maar strepen op vers schilderwerk.
Ik ga wel voor je staanquote:
quote:
Gofferquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
veeg zo met jou de vloer aan hoor, heb een nieuwe bezem
quote:
daar ook alquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:09 schreef hondjes het volgende:
http://livestre.am/FCFl
Groot protest in Athene.
Grieken doen dat niet! Dat lijkt teveel op werken!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar ook alzag beelden van Jemen vanavond die stevene af op een burgeroorlog
Dat is inmiddels de traditie ja!quote:
Heel jammerquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:22 schreef Dementor het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)-auto-afgeschaft.xml
Jammer..
Dat zal wel loslopen maar als normale Griek ben je natuurlijk wel enorm de klos omdat je van je regering zo nodig de schulden die rijkere Grieken aan Duitse en Franse banken op moet hoesten. Ik begrijp ze welquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar ook alzag beelden van Jemen vanavond die stevene af op een burgeroorlog
Hou het maar opquote:
Ik begrijp ze ook Teun en Ierland en Spanje...quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat zal wel loslopen maar als normale Griek ben je natuurlijk wel enorm de klos omdat je van je regering zo nodig de schulden die rijkere Grieken aan Duitse en Franse banken op moet hoesten. Ik begrijp ze wel
Nederland kan ook gewoon nee zeggen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:18 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik begrijp ze ook Teun en Ierland en Spanje...
Maar het is toch ook te gek, dat Nederland dan moet gaan lenen.
Wat een zooitje, die hele EU.
Dat kan, maar dat doen ze niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nederland kan ook gewoon nee zeggen.
Eén grote teringbende, maar dat heb ik altijd al gevonden. Komt niets goeds van, dat doordrijven van één grote Uniequote:Op woensdag 25 mei 2011 21:18 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik begrijp ze ook Teun en Ierland en Spanje...
Maar het is toch ook te gek, dat Nederland dan moet gaan lenen.
Wat een zooitje, die hele EU.
Een slimme griek wil dat wel weten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:26 schreef hondjes het volgende:
Zegt net een Griek, je wilt niet weten hoe de overheid het geld heeft verspilt.
Ze staan nu voor het Parlement en eisen dat dat de regering naar buiten komt.
Prima, laat ze dat gebouw maar in de hens steken. Probleem is alleen dat deze regering er niet zo heel veel aan kan doen, behalve dan uit de Euro stappen en die schulden afwaarderen. Dat zou een zegen voor het volk zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:26 schreef hondjes het volgende:
Zegt net een Griek, je wilt niet weten hoe de overheid het geld heeft verspilt.
Ze staan nu voor het Parlement en eisen dat dat de regering naar buiten komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |