linkje?quote:
Deze bedoel jequote:Op zondag 3 juli 2011 00:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
En bij Verne een geweldig uitzicht op een Base*
Wat een fractus is weet ik nog niet (ben pas aan hoofdstuk 1 tornado's voor newbies) maar dit is wat ik nu ziequote:
Hij was volgens mij nog niet zo aan het ontwikkelen, naar mijn meningquote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
@Drassss geheel OffTopic... maar wat is er met je UI gebeurt? vorige deed mij denken aan mijn natuurkunde leraar die stuiterend door de klas ging.... vond ik wel leuk
Haha, ja het programma waar hij in voor kwam is even afgelopen. Vandaarquote:Op zondag 3 juli 2011 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
@Drassss geheel OffTopic... maar wat is er met je UI gebeurt? vorige deed mij denken aan mijn natuurkunde leraar die stuiterend door de klas ging.... vond ik wel leuk
Kookprogramma toch?quote:Op zondag 3 juli 2011 00:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Haha, ja het programma waar hij in voor kwam is even afgelopen. VandaarMaar hij is zo geweldig inderdaad
@Kahaarin, uiteraard keek ik ook even via google, maar ik kon die kleine wolkjes nog niet zo extreem spotten om het fractus te noemenMaar je kan uiteraard gewoon gelijk hebben hoor!
Het moet allemaal net nog even een zetje hebben idd.quote:Op zondag 3 juli 2011 01:09 schreef Drassss het volgende:
http://www.9news.com/video/9newsonline.aspx
Hun geven straks wat weer-nieuws in de regio van Denver. Nu nog weinig boeiends...
Ik ga 't niet meer meemaken vannacht.... denk/hoop dat 't wel mee gaat vallenquote:Op zondag 3 juli 2011 01:09 schreef Drassss het volgende:
http://www.9news.com/video/9newsonline.aspx
Hun geven straks wat weer-nieuws in de regio van Denver. Nu nog weinig boeiends...
quote:Op zondag 3 juli 2011 01:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga 't niet meer meemaken vannacht.... denk/hoop dat 't wel mee gaat vallen
heb ik nu als newbie Colorado geroepenquote:Op zondag 3 juli 2011 01:16 schreef Drassss het volgende:
Veel rotatie in de cell oost van Ford Morgan ( Colorado ).
Het gaat overal een beetje losquote:Op zondag 3 juli 2011 01:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb ik nu als newbie Colorado geroepen
Lees morgen wel of 't nog echt los gekomen isquote:
Jups, het zesde zintuig?quote:Op zondag 3 juli 2011 01:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb ik nu als newbie Colorado geroepen
Slaap lekker.quote:Op zondag 3 juli 2011 01:31 schreef Drassss het volgende:
Ook een poging tot slaap hiero. Morgen maar even teruglezen![]()
Thnx!quote:Op zondag 3 juli 2011 18:29 schreef -CRASH- het volgende:
Je kunt met StormScape kun je live chatten.....
En!?!..... geen stormchase maar wel gelache met die Mikequote:
Oh sorry, heb nog niet gekeken, zit te kijken of er nog wat gaat gebeuren daar.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:38 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En!?!..... geen stormchase maar wel gelache met die Mike
Oeh, afwachten... Vandaag is het niet veel soeps.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:26 schreef Drassss het volgende:
Morgen 30% kans op Severe weather risk in Nebraska & Iowa. We wachten het af
Wat losse flodders overal, zelfs in Oklahoma. Maar klopt, vandaag is het "nie veul"quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh, afwachten... Vandaag is het niet veel soeps.
Misschien wat mooie luchten en een verdwaalde onweersbui met randverschijnselen, 30% severe heeft zich al vaker slecht bewezen deze lente/zomer. Ik hoop dat het meevalt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wat losse flodders overal, zelfs in Oklahoma. Maar klopt, vandaag is het "nie veul"
Slight risk denkt men.. we gaan het zien.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Misschien wat mooie luchten en een verdwaalde onweersbui met randverschijnselen, 30% severe heeft zich al vaker slecht bewezen deze lente/zomer. Ik hoop dat het meevalt.
Hmm, als het dan moet dan maar in open veld.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Slight risk denkt men.. we gaan het zien.
Hopelijk bewaren ze het morgen voor na middernacht, want ik ben pas laat thuis..
quote:Another EF5 tornado
The National Weather Service completed damage surveys last month in Alabama on the massive April 25 - 27 tornado outbreak, and found evidence to upgrade another tornado from the outbreak to EF-5 status with winds in excess of 200 mph: the Rainsville, Alabama tornado of April 27, 2011. Damage included houses that were completely removed from foundations and debris scattered for about one mile, trees that were debarked, and a few mobile homes completely destroyed with debris strewn for about a mile downwind. EF-5 damage included a pickup truck that was thrown and torn into multiple pieces, and an 800 pound steel safe anchored to a foundation that was torn away, thrown 600 feet, and had its door ripped from its hinges. Twenty-six people died in the tornado.
Pff, wat een geweld zeg, het lijkt vandaag trouwens mee te vallenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Resten van een schoolbus nadat een EF5 tornado overtrok
Hmm, misschien is dat op te lossen met een "stofzuiger" op de juiste plaats...?quote:
Mooie beelden idd! Ziet er omineus uit, thnx!quote:Op zondag 10 juli 2011 21:41 schreef Drassss het volgende:
North Dakota momenteel 2 tornado warnings.
http://content.wdtinc.com(...)0220&C=20211&O=10129
Momenteel één iemand richting het gebied.
Update: Moderate risk afgegeven
Ik had ze na dit seizoen wat meer rust willen geven.... maar kijk alweer meequote:Op zondag 10 juli 2011 21:41 schreef Drassss het volgende:
North Dakota momenteel 2 tornado warnings.
http://content.wdtinc.com(...)0220&C=20211&O=10129
Momenteel één iemand richting het gebied.
Update: Moderate risk afgegeven
Tja.. even afwachten, maar ik verwacht nog wel iets vandaag.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had ze na dit seizoen wat meer rust willen geven.... maar kijk alweer mee
Seizoen is ook zowat over, de laatste stuiptrekkingen.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had ze na dit seizoen wat meer rust willen geven.... maar kijk alweer mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |