Ik snap 'm nu pasquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Halverwege geen pauze nemen werkt nog het best.
Held.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:18 schreef Scytec het volgende:
1 JOB COHEN FIPO VOOR IEDEREEN!
[ afbeelding ]
GROENTJES JOB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
Geen tijd om te copy-pastenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:19 schreef Snuf. het volgende:
Bij de weg mensen die fipo maken en DAARNA het plaatje invullen zijn echt kanslozer dan geert wilders
Maar ik had 'm niet!quote:
Dat heb jij ook weleens gedaan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:19 schreef Snuf. het volgende:
Bij de weg mensen die fipo maken en DAARNA het plaatje invullen zijn echt kanslozer dan geert wilders
budum tssjquote:
quote:
GODVERDOMMEquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:20 schreef ThaTim het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)rum=22&tab=tab_table
haha bitches neem datquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:20 schreef ThaTim het volgende:
heb het gevoel dat ik nauwelijks gepost heb vandaag....quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:20 schreef ThaTim het volgende:
Ik sta er zelfs inquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:20 schreef ThaTim het volgende:
15de ja, da's niks.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:21 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ik sta er zelfs in
Matige dag van de FOK!kers.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:21 schreef Snuf. het volgende:
Letstalk staat er in
ALS JE OVERAL OP REAGEERT JA
Dat was wel alleen van exa he.quote:
Klacht indienenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Overigens.
MENSEN DIE KAUWGOMBELLEN BLAZEN EN LATEN KNAPPEN TIJDENS CE'S____!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:21 schreef Snuf. het volgende:
Letstalk staat er in
ALS JE OVERAL OP REAGEERT JA
Ik heb kauwgom in m'n mond, maar houd hem wel in m'n bek.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Overigens.
Bij ons is kauwgom verboden in de gehele school (klaslokaal dan). Laat staan tijdens een examenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Overigens.
Dat doe ik altijd. Evenals blikjes openen en boterhamzakjes laten knappen. Gewoon lachen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Overigens.
Bij mij ook, maar van kauwen ga je beter nadenken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Bij ons is kauwgom verboden in de gehele school (klaslokaal dan). Laat staan tijdens een examen?!
Top 5*quote:
Dan is het goedquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb kauwgom in m'n mond, maar houd hem wel in m'n bek.
En toenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:24 schreef ThaTim het volgende:
Hehe, gister had ik nog iemand genaaid vlak voor wiskunde CE. Hij had zo zijn Ice Tea een klein beetje open gemaakt, ik wist dat niet dus ik pak z'n Ice Tea en zeg zo: VANG!
Resultaat: Z'n hele tafel + antwoordblaadjes onder de Ice Tea
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:24 schreef ThaTim het volgende:
Hehe, gister had ik nog iemand genaaid vlak voor wiskunde CE. Hij had zo zijn Ice Tea een klein beetje open gemaakt, ik wist dat niet dus ik pak z'n Ice Tea en zeg zo: VANG!
PRINCE OF PERSIAquote:
Vergeet je die kaasknabbels niet? Ook voor de lekkere geur.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd. Evenals blikjes openen en boterhamzakjes laten knappen. Gewoon lachen.
Moest hij alles schoonmaken! Zo miste hij de eerste 30 seconden van het CE.quote:
DUS DOOR JOU MOET HIJ HET JAAR OVERDOENquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:25 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Moest hij alles schoonmaken! Zo miste hij de eerste 30 seconden van het CE.
Nee, daar doe ik niet aan. Ik eet niets tijdens mijn examen. En de blikjes raak ik verder ook niet aan. Alleen openen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Vergeet je die kaasknabbels niet? Ook voor de lekkere geur.
Snuf. ,waarom die haat? Ik vond het best grappig gisterquote:
Okequote:Op woensdag 25 mei 2011 19:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, daar doe ik niet aan. Ik eet niets tijdens mijn examen. En de blikjes raak ik verder ook niet aan. Alleen openen.
Hij zakt waarschijnlijk wel ja.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
DUS DOOR JOU MOET HIJ HET JAAR OVERDOEN
Het was voor die andere jongenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:25 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Snuf. ,waarom die haat? Ik vond het best grappig gister
Ik denk dat ik een her heb.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:26 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Vraag me echt af hoeveel overactieve EXA'ers gaan zakken
quote:
Etsu, Timma en jij iigquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:26 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:26 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Wafels in verpakking van 6 stuks van de lidlquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:26 schreef Snuf. het volgende:
Ik neem energy blikjes mee en frikandelbroodjes en wafels in verpakkingen van 6 stuks van de lidl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
dt snpt k niejj :hoowr $ :$quote:
Wtf, wat een mongolenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:26 schreef Prulez het volgende:
Ik was echt furieus onder mijn Wiskunde Examen; wij mogen allemaal niet eten, gaat er een surveillant schuin achter me zitten en eventjes rustig al zijn brood uit zijn boterhamzakjes halen, al zijn repen uit de verpakking halen.
Halverwege het examen komt een andere surveillant met een fanta-fles heet water aanzetten. Helemaal vloeken en schelden, veel te warm, last van d'r handen.
Een paar boze blikken hielpen echter wel
Wat een serieus bericht hier.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:26 schreef Prulez het volgende:
Ik was echt furieus onder mijn Wiskunde Examen; wij mogen allemaal niet eten, gaat er een surveillant schuin achter me zitten en eventjes rustig al zijn brood uit zijn boterhamzakjes halen, al zijn repen uit de verpakking halen.
Halverwege het examen komt een andere surveillant met een fanta-fles heet water aanzetten. Helemaal vloeken en schelden, veel te warm, last van d'r handen.
Lache johquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:26 schreef Prulez het volgende:
Oke.quote:
Echt? Waarvoor dan? 4 voor econ en misschien een 5 voor maw mag toch?quote:
Zoals het hoort.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:26 schreef Prulez het volgende:
Gewoon cola met rumquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:27 schreef yosander het volgende:
Gewoon vodka in een Spa flesje voor de eckten.
Maw heb ik sowieso wel gehaaldquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:27 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Echt? Waarvoor dan? 4 voor econ en misschien een 5 voor maw mag toch?
Je kunt toch wel drie uur zonder eten? Je bent toch geen beest.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:27 schreef ThaTim het volgende:
Ik zou echt doodgaan als ik niks mocht eten tijdens het CE.
Gewoon een blik bier meenemen en 5 minuten voor het einde van je laatste examen open maken.quote:
Hmm, goeie. Zal ik morgen gebruiken.quote:
Ik heb nog geen enkele keer eten OF drinken meegenomenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:27 schreef ThaTim het volgende:
Ik zou echt doodgaan als ik niks mocht eten tijdens het CE.
hihihhi je sei beestquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je kunt toch wel drie uur zonder eten? Je bent toch geen beest.
Mag niet hier.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:28 schreef xCore het volgende:
[..]
Gewoon een blik bier meenemen en 5 minuten voor het einde van je laatste examen open maken.
Neequote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:28 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ik heb nog een enkele keer eten OF drinken meegenomen
werkt goed tegen de stress, als je die hebtquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Hmm, goeie. Zal ik morgen gebruiken.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:28 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ik heb nog een enkele keer eten OF drinken meegenomen
Op het hele schoolterrein geen alcohol.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:28 schreef xCore het volgende:
[..]
Er staat bij jullie in de regels dat je geen bier mee mag nemen?
Nee. Maar maakt niet uitquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:28 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
werkt goed tegen de stress, als je die hebt
Wat een kutschoolquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
Op het hele schoolterrein geen alcohol.
Dextro is lekkerquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:29 schreef Snuf. het volgende:
Het enige wat ik eet elk CE is 1 a 2 pakjes Dextro
Een goede zaak, dat deed je.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:29 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Oh en ik ging naar de wc tijdens maw en toen ik terugging liep ik tegen het tafeltje van zo'n havist aan die handvaardigheid deed_____! What was I doing.
Handvaardigheid in vorm van examen of iets anders?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:29 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Oh en ik ging naar de wc tijdens maw en toen ik terugging liep ik tegen het tafeltje van zo'n havist aan die handvaardigheid deed_____! What was I doing.
Havoquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:29 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik probeer nu de schade te beperken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:26 schreef ViaRegnum2 het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:30 schreef yosander het volgende:
Ik ga nooit naar de wc tijdens een examen (of toets).
er gaan je erg veel voorquote:
EWWWWquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:30 schreef Snuf. het volgende:
Meisjes uit mijn klas verwisselen nog net niet hun tampon in de zaal...
Ik zie het verband niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Mijn afdelingsleider maakt iedere dag dezelfde grap tegen me over mijn woordenboeken, omdat ik een Nederlands woordenboek mee heb
Wat is de grap dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Mijn afdelingsleider maakt iedere dag dezelfde grap tegen me over mijn woordenboeken, omdat ik een Nederlands woordenboek mee heb
Nog zo Dextro baasquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:29 schreef Snuf. het volgende:
Het enige wat ik eet elk CE is 1 a 2 pakjes Dextro
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:31 schreef Dastan het volgende:
Deze is gruwelijk, maar ik kan natuurlijk niet gaan wisselen:
[ afbeelding ]![]()
Schrikken van een chickquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:31 schreef Snuf. het volgende:
1 zo'n chick uit de zaal liet haar woordenboek flikkeren gisterenIk schrok
Echt 1 meter achter mij
Spangenarenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:31 schreef -tape- het volgende:
Maar Snuf, je bent er wel van op de hoogte dát er Sparta kernen zijn?
Als ik een taal heb, heb ik dan een woordenboek van Taal X-Nederlands, Nederlands-Taal X en Nederlands. Da's een dikke stapel en dat vindt die man suuuupergrappig of zo.quote:
Examen ja.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Handvaardigheid in vorm van examen of iets anders?
Gabbertje!quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:31 schreef Dastan het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik wilde eerst Kate Perry met dr elmo inkijk shirt.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:32 schreef ThaTim het volgende:
Onze afdelingsleider zegt de hele tijd van tevoren: Geniet er ook nog een beetje van he!
ThaTim: dat zei je vrouw gister ook
Hij keek me toen boos aan
geinig lekker opstandig ja dat mag ik wel hahaquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:32 schreef ThaTim het volgende:
Onze afdelingsleider zegt de hele tijd van tevoren: Geniet er ook nog een beetje van he!
Soberzo zie ik voor het eerst pas dat je een Prince of Persia UI hebt..quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:31 schreef Dastan het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Jouw plaatje is al baas genoeg, nu ik zie wat het is!quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:31 schreef Dastan het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Jammer dat niemand het herkent.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:32 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Soberzo zie ik voor het eerst pas dat je een Prince of Persia UI hebt..
Spangenaren zijn studenten. Wat was er tegen AZ dan? Uit of thuis?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:32 schreef -tape- het volgende:
[..]
Wat was die kern van 2 jaar geleden tegen AZ? Ik dacht dat dat jongeren waren.
Normaal zeg ik zoiets nooit tegen leraren, maar het floepte eruit.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
geinig lekker opstandig ja dat mag ik wel haha
Ja, maar niemand ziet wat het voor moet stellen. Dat is wel minder.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:32 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Jouw plaatje is al baas genoeg, nu ik zie wat het is!
Thuis, café het Kasteel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Spangenaren zijn studenten. Wat was er tegen AZ dan? Uit of thuis?
Dat heeft iedereen bij ons tijdens een examen van een vreemde taalquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:31 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Als ik een taal heb, heb ik dan een woordenboek van Taal X-Nederlands, Nederlands-Taal X en Nederlands. Da's een dikke stapel en dat vindt die man suuuupergrappig of zo.
[..]
Examen ja.
homoquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:33 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een mislukte sper.... Laat maar
de geee?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:33 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Normaal zeg ik zoiets nooit tegen leraren, maar het floepte eruit.
Ik was wel eventjes de G!
En hun gekke dansjes.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
de geee?
de jeugd van tegenwoordigg met al hun nieuwerwetse woorden
Jij bent een die-hard JVT fan hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
de geee?
de jeugd van tegenwoordigg met al hun nieuwerwetse woorden
Dat zei je nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:32 schreef ThaTim het volgende:
'Hij neemt weer al zijn woordenboeken mee hoor...' en dan er zelf ziek om lachenquote:
Lijkt me een typische FOK!ker.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:34 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
'Hij neemt weer al zijn woordenboeken mee hoor...' en dan er zelf ziek om lachenHet is eigenlijk helemaal geen grap, maar zo ziet hij dat wel kennelijk.
Wel.quote:
Sorry.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ZO BEDOEL IK HET NIET DAN HAD IK WEL GEZEGD De Jeugd van Tegenwoordig
Haha true. Zou bazig zijn. Maar niet cool als hij dan ook naar 'De Berenkuil' zou gaan.quote:
Te duurquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:35 schreef Snuf. het volgende:
Krijgen jullie niet gewoon standaard een woordenboek?
Nee, zelf meenemen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:35 schreef Snuf. het volgende:
Krijgen jullie niet gewoon standaard een woordenboek?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Haha true. Zou bazig zijn. Maar niet cool als hij dan ook naar 'De Berenkuil' zou gaan.
Stoer.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:37 schreef Dastan het volgende:
In slowchat #115 had ik een derde van alle berichten.![]()
En toen had je haar volgeblaft?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:37 schreef Keauning het volgende:
Dr zat vandaag zo een lekkere havo chick achter mij.
Ze had wiskunde, maar ze was zo zenuwachtig. Je kon het aan dr rode wangetjes zien.
Heb je even gefriemeld tijdens het examen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:37 schreef Keauning het volgende:
Ze had wiskunde, maar ze was zo zenuwachtig. Je kon het aan dr rode wangetjes zien.
Bij geschiedenis hadden ze een blik chicks open getrokken bij die havo zeg alle joden manquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:37 schreef Keauning het volgende:
Waarom kijk je naar achteren tijdens een examen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:37 schreef Keauning het volgende:
Ik had in zo'n 50 slowchats geleden een reeks van 100 posts.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:37 schreef Dastan het volgende:
In slowchat #115 had ik een derde van alle berichten.![]()
AZquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:37 schreef -tape- het volgende:
[..]
Naast Het Kasteel? Daar in die woonwijk.
40Sparta-60AZ toen. Was wel leuk.
[ afbeelding ]
Doe ik ook weleens om te kijken wat iemand anders heeft ingevuld bij een bepaalde vraag.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom kijk je naar achteren tijdens een examen?
Baas.quote:
Baas.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Doe ik ook weleens om te kijken wat iemand anders heeft ingevuld bij een bepaalde vraag.
Ik moest eerst drie keer lezen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Bij geschiedenis hadden ze een blik chicks open getrokken bij die havo zeg alle joden man
Geinig.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:38 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik had in zo'n 50 slowchats geleden een reeks van 100 posts.
Hij stak ff ja.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Heb je even gefriemeld tijdens het examen?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:38 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik moest eerst drie keer lezen.Idem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik loop altijd door de bilderdijkstraat maar nog nooit gezienquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:37 schreef -tape- het volgende:
[..]
Naast Het Kasteel? Daar in die woonwijk.
40Sparta-60AZ toen. Was wel leuk.
[ afbeelding ]
Dastan jammer voor jou.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:41 schreef Dastan het volgende:
Ik word hier neergezet als een perverse jongen.Dastan niet zo mooi.
quote:
sssjjjjtquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Zo en zo, lapohunters die ervoor zorgen dat het topic misschien dichtgaat
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:45 schreef Etsu het volgende:
VR2; hogedrukgebied is toch warme lucht en daalt naar beneden of niet?
Hogedrukgebied houdt in dat de lucht ernaar toestroomt vanuit een lagedrukgebied toch? Weet niet of het dan warm is en of het dan daalt eigenlijk...quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:45 schreef Etsu het volgende:
VR2; hogedrukgebied is toch warme lucht en daalt naar beneden of niet?
Whehehe, we gaan falen morgen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:45 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hogedrukgebied houdt in dat de lucht ernaar toestroomt vanuit een lagedrukgebied toch? Weet niet of het dan warm is en of het dan daalt eigenlijk...
En nee, van hoog naar laag tochquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:45 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hogedrukgebied houdt in dat de lucht ernaar toestroomt vanuit een lagedrukgebied toch? Weet niet of het dan warm is en of het dan daalt eigenlijk...
Ja. Op zich wel zonde, aardrijkskunde had wel leuk kunnen zijn. Maar ik heb drie jaar ontzettend slecht les gehad en zelden mijn boeken bekeken, altijd de dag voor de toets 1x lezenquote:
Die goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:45 schreef ThaTim het volgende:
http://www.solomio.nl/chat_1997_t1.html
vrouw met pittig kort kapsel
Idd. Water en aarde faal ik ook in. Globalisering is logisch en iets economisch en beredeneren. Dat kan ik wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:47 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja. Op zich wel zonde, aardrijkskunde had wel leuk kunnen zijn. Maar ik heb drie jaar ontzettend slecht les gehad en zelden mijn boeken bekeken, altijd de dag voor de toets 1x lezenIk sta een 7 maar ik denk dat ik het laat vallen. Wordt sowieso niet veel morgen, ik scoor alleen punten op Zuidoost-Azië, ruimtelijke inrichting en globalisering. Wateroverlast en aarde-shit
zit jij er ook in?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:45 schreef ThaTim het volgende:
http://www.solomio.nl/chat_1997_t1.html
vrouw met pittig kort kapsel
niet meer, was gekickedquote:
Zijn ze allemaal.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:49 schreef Dastan het volgende:
Waarom is die bitch zo dwingend w.b mijn webcam?
Triest.quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Idd. Water en aarde faal ik ook in. Globalisering is logisch en iets economisch en beredeneren. Dat kan ik wel.
Was ist los denn, Timma G?quote:
Juist.quote:
Whehe.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:45 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |