Ik snap 'm nu pasquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Halverwege geen pauze nemen werkt nog het best.
Held.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:18 schreef Scytec het volgende:
1 JOB COHEN FIPO VOOR IEDEREEN!
[ afbeelding ]
GROENTJES JOB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
Geen tijd om te copy-pastenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:19 schreef Snuf. het volgende:
Bij de weg mensen die fipo maken en DAARNA het plaatje invullen zijn echt kanslozer dan geert wilders
Maar ik had 'm niet!quote:
Dat heb jij ook weleens gedaan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:19 schreef Snuf. het volgende:
Bij de weg mensen die fipo maken en DAARNA het plaatje invullen zijn echt kanslozer dan geert wilders
budum tssjquote:
quote:
GODVERDOMMEquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:20 schreef ThaTim het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)rum=22&tab=tab_table
haha bitches neem datquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:20 schreef ThaTim het volgende:
heb het gevoel dat ik nauwelijks gepost heb vandaag....quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:20 schreef ThaTim het volgende:
Ik sta er zelfs inquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:20 schreef ThaTim het volgende:
15de ja, da's niks.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:21 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ik sta er zelfs in
Matige dag van de FOK!kers.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:21 schreef Snuf. het volgende:
Letstalk staat er in
ALS JE OVERAL OP REAGEERT JA
Dat was wel alleen van exa he.quote:
Klacht indienenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Overigens.
MENSEN DIE KAUWGOMBELLEN BLAZEN EN LATEN KNAPPEN TIJDENS CE'S____!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:21 schreef Snuf. het volgende:
Letstalk staat er in
ALS JE OVERAL OP REAGEERT JA
Ik heb kauwgom in m'n mond, maar houd hem wel in m'n bek.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Overigens.
Bij ons is kauwgom verboden in de gehele school (klaslokaal dan). Laat staan tijdens een examenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Overigens.
Dat doe ik altijd. Evenals blikjes openen en boterhamzakjes laten knappen. Gewoon lachen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Overigens.
Bij mij ook, maar van kauwen ga je beter nadenken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Bij ons is kauwgom verboden in de gehele school (klaslokaal dan). Laat staan tijdens een examen?!
Top 5*quote:
Dan is het goedquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb kauwgom in m'n mond, maar houd hem wel in m'n bek.
En toenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:24 schreef ThaTim het volgende:
Hehe, gister had ik nog iemand genaaid vlak voor wiskunde CE. Hij had zo zijn Ice Tea een klein beetje open gemaakt, ik wist dat niet dus ik pak z'n Ice Tea en zeg zo: VANG!
Resultaat: Z'n hele tafel + antwoordblaadjes onder de Ice Tea
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:24 schreef ThaTim het volgende:
Hehe, gister had ik nog iemand genaaid vlak voor wiskunde CE. Hij had zo zijn Ice Tea een klein beetje open gemaakt, ik wist dat niet dus ik pak z'n Ice Tea en zeg zo: VANG!
PRINCE OF PERSIAquote:
Vergeet je die kaasknabbels niet? Ook voor de lekkere geur.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd. Evenals blikjes openen en boterhamzakjes laten knappen. Gewoon lachen.
Moest hij alles schoonmaken! Zo miste hij de eerste 30 seconden van het CE.quote:
DUS DOOR JOU MOET HIJ HET JAAR OVERDOENquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:25 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Moest hij alles schoonmaken! Zo miste hij de eerste 30 seconden van het CE.
Nee, daar doe ik niet aan. Ik eet niets tijdens mijn examen. En de blikjes raak ik verder ook niet aan. Alleen openen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Vergeet je die kaasknabbels niet? Ook voor de lekkere geur.
Snuf. ,waarom die haat? Ik vond het best grappig gisterquote:
Okequote:Op woensdag 25 mei 2011 19:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, daar doe ik niet aan. Ik eet niets tijdens mijn examen. En de blikjes raak ik verder ook niet aan. Alleen openen.
Hij zakt waarschijnlijk wel ja.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
DUS DOOR JOU MOET HIJ HET JAAR OVERDOEN
Het was voor die andere jongenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:25 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Snuf. ,waarom die haat? Ik vond het best grappig gister
Ik denk dat ik een her heb.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:26 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Vraag me echt af hoeveel overactieve EXA'ers gaan zakken
quote:
Etsu, Timma en jij iigquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:26 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:26 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Wafels in verpakking van 6 stuks van de lidlquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:26 schreef Snuf. het volgende:
Ik neem energy blikjes mee en frikandelbroodjes en wafels in verpakkingen van 6 stuks van de lidl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
dt snpt k niejj :hoowr $ :$quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |