dan kan ik me niet voorstellen dat TS hem importeertquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je weet toch helemaal niet wat die jongen kahan. Misschien heeft hij wel twee linkerhanden!
Misschien kan hij wel darten met links.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan kan ik me niet voorstellen dat TS hem importeert.
en bierheffen met rechts :!quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien kan hij wel darten met links.
Hij is er inderdaad niet vrolijker op geworden sinds de trouwerij.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:16 schreef Lienekien het volgende:
Jeetje, Tha_Duck. Ben je altijd zo fatalistisch? Dat je, zeg maar, zo in het negatieve doorschiet in het baseren van verregaande conclusies op het gegeven dat iemand een vraag stelt op een forum?
Voel je vooral vrij om dan niet in WGR te lezen en te reageren....quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:57 schreef Tha_Duck het volgende:
En ja, ik ben het een beetje zat dat elke josti maar in WGR komt vragen wat hij of zij moet doen zonder ook maar 1 seconde verder te kijken dan de nieuwe topic knop.
Fa-ta-lis-tisch. En dat omdat je iemand afschrijft als productief lid van de samenleving omdat iemand niet de door jou geadviseerde zoekmethode hanteert.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:57 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je facistisch als je iemand aanraadt zelf wat te doen?
En ja, ik ben het een beetje zat dat elke josti maar in WGR komt vragen wat hij of zij moet doen zonder ook maar 1 seconde verder te kijken dan de nieuwe topic knop.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:17 schreef Monco10 het volgende:
Hem uitleggen dat het stuur aan de andere kant zit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |