24-25-26 juni in Dessel, Belgiëquote:
quote:
Jazekerquote:
Met zo'n mevrouw moet het jou niet uitmaken wat voor weer het is. Saampjes binnen steengrillen terwijl er buiten een flinke sneeuwstorm woedt. Gezelliequote:Op woensdag 25 mei 2011 19:04 schreef 100% Tukker het volgende:
Gelukkig houdt mevr. Tukker ook van bbq'en:
[ afbeelding ]
Bohquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Bier kan heul niet op een bbqquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
met de brommert?quote:
dan moet ik werkenquote:
Wat houdt dat in?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Na de vakantie begin ik met een HBO opleiding. Ik ga voor de Associate degrees
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Na de vakantie begin ik met een HBO opleiding. Ik ga voor de Associate degrees
GMTAquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]en wat houdt Associate degrees precies in?
Dumb minds think alike ... Want anders wisten we wel wat Associate Degree is.. Maar stiekem hebben we een IQ van 150quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
GMTA = Great Minds Think Alike
DMTA = ......... Minds Think Alike?
Ok en dan welke richting?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het laagste wat je kan halen op het HBO. Ik kan het niet opbrengen om nog 3/4 jaar naar school te gaan. Daarom ga ik voor Associate degrees dat duurt slechts 2 jaar. In mijn geval 1,5 jr
http://nl.wikipedia.org/wiki/Associate_Degree
maar dan wel 150 p.p., niet samenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dumb minds think alike ... Want anders wisten we wel wat Associate Degree is.. Maar stiekem hebben we een IQ van 150
Uiteraard.quote:
Nice. Ik heb ook een Niveau 4 ICT (netwerkbeheer) diploma. Niet dat ik er nog veel van weet hoor maja.quote:
En 3/4 jaar HBO houd ik niet vol, ik kan de motivatie er niet voor opbrengen. 1,5 jaar lukt mij nog welquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nice. Ik heb ook een Niveau 4 ICT (netwerkbeheer) diploma. Niet dat ik er nog veel van weet hoor maja.
Ja goh bij niveau 2 op 't Van Rhijn college ging 't mis. Niveau 3 ICT Medewerker was zo lastig. Wiskunde (herhaling van middelbaar onderwijs) ... x*y enz enz.. Nooit gehad! Programmeren! Veels te lastig. Dus 80% van onze klas ging Netwerkbeheer doen omdat je het daar niet kreeg. En allemaal geslaagd op netwerkbeheer niveau 4quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En 3/4 jaar HBO houd ik niet vol, ik kan de motivatie er niet voor opbrengen. 1,5 jaar lukt mij nog wel![]()
En dan heb ik iig HBO op mijn CV staan.
hehe geniaal. Niveau 3 stelde niks voor in Hengelo. En op niveau 4 kon ik kiezen uit netwerkbeheer, ICT beheer en programmeren. Ik heb dus gekozen voor ICT Beheer. En op een gegeven moment overgestapt op netwerkbeheer. Omdat die opleiding makkelijker is. En niveau 4 met 2 vingers in de neus gehaaldquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja goh bij niveau 2 op 't Van Rhijn college ging 't mis. Niveau 3 ICT Medewerker was zo lastig. Wiskunde (herhaling van middelbaar onderwijs) ... x*y enz enz.. Nooit gehad! Programmeren! Veels te lastig. Dus 80% van onze klas ging Netwerkbeheer doen omdat je het daar niet kreeg. En allemaal geslaagd op netwerkbeheer niveau 4(kutschool) Maar eigenlijk wou meer dan de helft dat niet
tja, ict beheer?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:05 schreef Daywalk3r het volgende:
Ah. Ik zou nog wel een HBO opleiding willen doen. En dan wellicht ook Associate Degree. (klinkt goed) alleen zou ik echt niet weten wat. Daar zit ik al zo lang mee.
werk je nog bij de mac danquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ben nu nog bezig met een extra module om ict beheer te halen, stelt niks voor en ik heb nu toch vakantie
Nee ik zie mezelf niet tot m'n 65ste ICT gerelateerd iets doen. Leuk voor d'rbij maar anders niet. Misschien ooit avondopleidingen ofzo.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
tja, ict beheer?
Havenisten (?) die beginnen ook in semester 1 en die weten ook niks van ICT beheer verder af? En aangezien jij nog wel iets weet zal het voor jou een stukje makkelijker zijn? Ik begin gelukkig in semester 2
Dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee ik zie mezelf niet tot m'n 65ste ICT gerelateerd iets doen. Leuk voor d'rbij maar anders niet. Misschien ooit avondopleidingen ofzo.
Dat had ik al tijdens het MBO. Van ik maak het tot niveau 4 af dan heb ik iig een opstapje naar HBO.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ookmaar ja dan heb ik iig een papiertje.
staan er bij jullie ook popi-jopies op de parkeerplaats?quote:
Soms wel jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
staan er bij jullie ook popi-jopies op de parkeerplaats?
dat is wel een beetje de Inholland insteek volgens mij. als HBO maar op het CV staat ongeacht de daadwerkelijke kennisquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En 3/4 jaar HBO houd ik niet vol, ik kan de motivatie er niet voor opbrengen. 1,5 jaar lukt mij nog wel![]()
En dan heb ik iig HBO op mijn CV staan.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:33 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dat is wel een beetje de Inholland insteek volgens mij. als HBO maar op het CV staat ongeacht de daadwerkelijke kennis
Hen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, paar leuke foto's gemaakt
Binnenkort eens kijken of ik ook een "model" kan fotograferen
Nog geen afspraak mee gemaaktquote:
Marietje Grolsch!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog geen afspraak mee gemaakt
Heb ook al veel foto's van haar
Maar nee, ik doelde op een andere vriendin van me
Vind 't ook (al zeg ik 't zelf) een leuke foto voor een telefoonshotje.quote:
Is ook zoquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vind 't ook (al zeg ik 't zelf) een leuke foto voor een telefoonshotje.
Hen in erotische poses op bed enzo, bohquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hen in erotische poses op bed enzo, boh
Die foto's krijgen jullie nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hen in erotische poses op bed enzo, boh
Ik heb ze alquote:
Andere van Henquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan niet
Hen heeft ze zelf niet eens
Doe ik toch ook?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hou die Henrike pics lekker voor jezelf![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hou die Henrike pics lekker voor jezelf![]()
Daar koop ik ook een camera voorquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wil ze ook wel van jou maken hoor
Ik las en dacht. Andre van Hen? Wie is dat nou weer.quote:
quote:
Whehequote:Op woensdag 25 mei 2011 23:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik las en dacht. Andre van Hen? Wie is dat nou weer.
En dan zeker (stiekem) doorsturen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wil ze ook wel van jou maken hoor
Ben niet echt zo'n liefhebber van deze muziek maar dit gaat traag.quote:
Nee, dan stuur ik helemaal niks doorquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En dan zeker (stiekem) doorsturen.![]()
Ik poseer nog liever voor de Playboy en Penthouse ...want money
Golddiggerquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En dan zeker (stiekem) doorsturen.![]()
Ik poseer nog liever voor de Playboy en Penthouse ...want money
Fapmateriaal voor eigen gebruik?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, dan stuur ik helemaal niks door
Nee we gaan gewoon een Tof-meet bij david houden danquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, dan stuur ik helemaal niks door
Kringrukken, gezellie!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee we gaan gewoon een Tof-meet bij david houden dan
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Fapmateriaal voor eigen gebruik?
Nee, dat ook niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee we gaan gewoon een Tof-meet bij david houden dan
quote:
*mental image nu*quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En voor jezelf natuurlijk. Om op jezelf te soppen
Johquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
*mental image nu*
Ik ben echt een viespeuk
quote:
Crackerspel tochquote:
Valt best mee.quote:
Da's lelijk inderdaad..quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Valt best mee.![]()
je kent me nu zo onderhand wel he.
Zij maken prachtige foto's (geen wijdbeense inkijk zooi) plus dat ze er flink voor betalen dus ik zou gek zijn om zo'n aanbod af te slaan..mochten ze me ooit vragen.
Ooit.
Mja, van die opengesperde kutten enzoquote:
Geen (ik dacht) Koen en Sander geluisterd vandaag?quote:
Preciesquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, van die opengesperde kutten enzo
gadverdammequote:Op woensdag 25 mei 2011 23:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Geen (ik dacht) Koen en Sander geluisterd vandaag?
In een kringetje allemaal rukken op een cracker en wie 't laatst is moet 'm opeten.![]()
![]()
Ik heb een keer iets goors gezien, voor de zekerheid in spoiler:quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Geen (ik dacht) Koen en Sander geluisterd vandaag?
In een kringetje allemaal rukken op een cracker en wie 't laatst is moet 'm opeten.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mjaquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Precies
Dat zijn lelijke foto's
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een keer iets goors gezien, voor de zekerheid in spoiler:Dat is inderdaad goor.. Maar als een kerel het moet doen is het nog iets goorder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
MjaJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Dat zijn fucking tennisballen manquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Als ik 't zo zie krijgt St Louis het best te voorduren
Hagelstenen 6.35cm groot!
Ja klopt. Dikke wallclouds ook. Als ze daar een tornado krijgen dan raakt de schijt de ventilator big time denk ik.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zijn fucking tennisballen man
quote:
quote:
Jij met je Kempiquote:
bananenquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
TR gemaakt, + banaanvraag voor 3 maand!
Ik dacht trouwns da'j vot was?quote:
"Bananen, om in de kut te steken."quote:
Bijna gmtaquote:
damn, jij begint echt vroeg; moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De eerste twee uren zitten er weer op
[..]
Gtp?
Vroeg beginnen is vroeg naar huis hequote:Op donderdag 26 mei 2011 09:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
damn, jij begint echt vroeg; moet er niet aan denken
en uiteraard gtpjij ook?
ach, die 45 minuten maken mij niet zoveel uitquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vroeg beginnen is vroeg naar huis heHulde aan het flexibele werken
Ja, mag niet klagen
Die twee uur mij welquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ach, die 45 minuten maken mij niet zoveel uit
Waarom?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:46 schreef 100% Tukker het volgende:
Had ik al gezegd dat Win7 beheerstechnisch gewoon kut is?
Jazeker. Moet alleen nog wel even wat huiswerk maken voor ik naar school gaquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
GTP deze eerste doordeweekse donderdag van de week?
Het is allemaal wat lastiger te configureren (beleidsinstellingen en zo) dan XP. Crap als 'Bibliotheken' moeten we hier op de zaak niet, maar zoiets is dus niet weg te halen op een makkelijke manier. Registry-haxorzzz...quote:
* ReMcOrE is ook GTPquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:39 schreef norich het volgende:
[..]
Jazeker. Moet alleen nog wel even wat huiswerk maken voor ik naar school ga![]()
Jij ook gtp?
Ik visualiseer me meteen de 'blue waffle'...quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, van die opengesperde kutten enzo
quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Gebruikers...
Gebruiker via mail: Hallo, ik heb per ongeluk een bestand weggegooid. Kunnen jullie deze terug zetten?
BOFH: Natuurlijk, lokatie en bestandsnaam graag...
Waarna de gebruiker de afdeling waarop hij werkzaam is en de hostname van z'n PC mailt...
Da.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
edit: bastard operator from hell?
Voortaan gewoon opnemen met: "Hello, IT. Have you tried turning it off and on again?"quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:40 schreef 100% Tukker het volgende:
...en dan ook nog 5 minuten laten bellen of ik er al 'aan toe ben gekomen'...
NEEEEEEEEEEEE!
Kiek ie wa uut? N'n bult kan goed zeer doon!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, ik zit hier een bult te gaap'n joh
Ik kiek wa uut joaquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kiek ie wa uut? N'n bult kan goed zeer doon!
Dat dacht ikquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voortaan gewoon opnemen met: "Hello, IT. Have you tried turning it off and on again?"
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Can you count?"
[ afbeelding ]
"Yes."
[ afbeelding ]
"Don't count on it..."
[..]
[ afbeelding ]
"Can you count?"
[ afbeelding ]
"Yes."
[ afbeelding ]
"Don't count on it..."
[..]
[ afbeelding ]
"Can you count?"
[ afbeelding ]
"Yes."
[ afbeelding ]
"Don't count on it..."
hier ook, zon scheent eerst nog maar de lucht betrok binnen de minuutquote:
De TT zou nus dus eigenlijk veranderd kunnen worden in de tukkers waaien er op losquote:
Wat moet je nou met regen? Alleen onweer is genoegquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgens buienradar nog geen regen tot 18:00 ofzo.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:30 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
De TT zou nus dus eigenlijk veranderd kunnen worden in de tukkers waaien er op los
de N8 is een toffe telefoon, sowieso nieuwer dan de N900; zou het wel wetenquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mijn Nokia N900 was defect en zojuist kreeg ik te horen dat het toestel te repareren is, of ik kan de N8 krijgen..
Onweerquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat moet je nou met regen? Alleen onweer is genoeg
onweer is inderdaadquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Onweer
Maar in de regen autorijden is tof
Rijdt?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
onweer is inderdaadmaar rijdt toch liever auto als het zonnetje schijnt
a mistake, to show i'm also humanquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rijdt?
Remco, mijn beeld van jou, wat doe je?!
vergeleken met een N900 is een N8 of E7 achteruitgangquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
kut nokia
Begin mei heb ik de N900 ter reparatie aangeboden omdat de USB aansluiting kapot was. Vandaag werd ik gebeld en ik kreeg te horen dat Nokia de N900 niet gaat repareren. Ze boden mij een N8 of een E7 aan.
Hier ben ik dus niet mee akkoord gegaan, ik wil niet achteruit gaan.
een medewerker van Nokia Care Center probeert nog een N900 voor mij te regelen.
Jep. sowieso qua nieuwprijs en er draait symbian op de N8 en op de E7quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vergeleken met een N900 is een N8 of E7 achteruitgang
wat draait er op de N900 dan? en hopen dat die medewerker het ook echt voor je regelt!quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jep. sowieso qua nieuwprijs en er draait symbian op de N8 en op de E7
-Resolutie op de N900 is beter
-Snellere processor (is over te klokken tot veilig 900 mhz)
en alle IM zijn geďntegreerd in het OS
nicequote:
feest omdat Mladic is opgepakt?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:45 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nicedat was de laatste die ze nog moesten toch? zal wel weer feest zijn bij mn zwager thuis.
moet je je vakantie nog betalen dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:59 schreef Under_Score het volgende:
vakantiegeld binnen. en meteen uitgeef drang.
Dit, al heb ik het grootste gedeelte al naar m'n spaarrekening gesluisdquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:59 schreef Under_Score het volgende:
vakantiegeld binnen. en meteen uitgeef drang.
ga dit jaar niet op vakantie denk ik. mischien een paar dagen er tussenuit. maar niet echt een week weg ofzo. dus ik heb ook het meeste al op de spaarrekening gedumpt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moet je je vakantie nog betalen dan?of geeft een beetje geld altijd drang?
Pff word je moe van..quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:25 schreef ReMcOrE het volgende:
het zit je niet mee Astrid
heb tot nu toe nog niks met m'n telefoon gehad, hoesje bevalt prima en autolader volgt nog...
woar hej die hd weg? ik wil dr ook 1 halenquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ik ben een externe hd van 2TB en Windows 7 rijker
Paradigit, dankzij Nicolequote:Op donderdag 26 mei 2011 18:26 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
woar hej die hd weg? ik wil dr ook 1 halen
tis ook zo'n schatquote:
Ja ik. Dat kan niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:28 schreef Assiej het volgende:
Weet iemand hoe je de 'post geschiedenis' op Fok kunt wissen?
in stoute topics geweest?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:28 schreef Assiej het volgende:
Weet iemand hoe je de 'post geschiedenis' op Fok kunt wissen?
quote:
nog geen tijd voor gehad. zal wel even kijken danquote:
dan kom je daar nu wel veelste laat meequote:Op donderdag 26 mei 2011 19:40 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen
Maar ik heb geen zin dat klasgenoten met dingen lopen te gooien omdat ze op mij hebben lopen googlen
quote:
story of my life.quote:
goh jij bent slim..quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan kom je daar nu wel veelste laat mee
Dat ja!quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:58 schreef haakon het volgende:
[..]
Die, is echt, werkelijk waar geniaal!
Op t-shirt laten drukken!![]()
Moet je wel het EPS bestand ofzo er van hebben, anders issie veels te onduidelijk enzo..quote:
Harm topicsquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:46 schreef Under_Score het volgende:
Na het poepen ?stoutste wat ik kon vinden.
eerder moeten bedenken héquote:
Dat topic is het allerbeste backfiretopic ooit op FOK!quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Harm topics![]()
Jammer dat hij niet meer post sinds deze draad![]()
Photoshop Honda FR-V vraagje ?
jupquote:
Ja want oooh ik post in zulke ranzige topics, niet te zuinigquote:
jouw blauwe wafels zijn al wel wegquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:58 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja want oooh ik post in zulke ranzige topics, niet te zuinig![]()
Oke je hebt gelijk, ToF staat niet goed op mijn CV ..
hoezo dattan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:58 schreef Assiej het volgende:
[..]
Je lijkt op je ouders? of dat dan nog net weer niet?
solid state?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker data overpompen naar m'n nieuwe externe hd... duurt lang!
ik heb geen windows 7. en aangezien ze net een nieuwe windows aangekondigd hebben gaat die er ook niet komen. zal wel de eerste windows ( Na 3.11 ) zijn waar ik niet mee gewerkt heb dan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Windows 7 installatiebootprobleem
Anyone?
ik snap de zin niet helemaal. maar leukquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Omg, ik kom net thuis met een met wijn gevulde glas witte wijn van cafe Belgie
Ben weer een wijnglas rijker.De inhoud giet ik er zometeen in.
*proost !
quote:wat mij altijd heeft verbaasd is dat er in de bijbel, welke tijdspanne pretendeerd vanaf het begin der tijden tot zo'n 2000 geleden te zijn er nooit één opmerking is gemaakt over een dinosaurus. Nooit een keer "de eerstgeborene van Kaďn werd helaas opgevreten door een T-rex" of "Abrahams hut werd ondersteboven gelopen door een brontosaurus"
Ik bedoel, het waren toch aardig grote beesten; je kan toch geen paar duizend pagina's volschrijven zonder deze een keer te noemen?
Wat hij zegtquote:
Que?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:43 schreef 100% Tukker het volgende:
Astrid heeft een bidet op d'r eigen badkamert? Nice.Wanneer trouwen we, Astrid?
Wie liep hier ook alweer het meeste te schreeuwen; dat als je dronken was 'je' zelfs nog normaal kon typen, iig je reageerde altijd op Haakon als hij scheel aan het typen was omdat hij van de kaart was met drinkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Omg, ik kom net thuis met een met wijn gevulde glas witte wijn van cafe Belgie
Ben weer een wijnglas rijker.De inhoud giet ik er zometeen in.
*proost !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |