Je weet het niet hèquote:Op zondag 17 januari 2010 00:06 schreef GuitarJJ het volgende:
En hoe zit dat dan als je op school/werk moet? Dan ga je toch niet naar huis om te douchen?
Je doet je string eerst even uit, dan bagger je je kontgat leeg. En daarna ga je je reet flossen met je string.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:07 schreef Joe-Momma het volgende:
Ff een vraagje harm...
Hou je dan je sting aan of uit??
Want als je hem aan houd word je bolus gespleten...
Om je reet te wassen, smeerlapquote:Op zondag 17 januari 2010 00:07 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Dit topic is niet echt mensen.
Hoezo zou je douchen elke keer als je hebt gepoept
Je _KAN_ ook even een bidet op de badkamer (laten) installeren. Je weet wel, zo'n bak waarin normale mensen hun voeten wassen.quote:
je gaat toch niet op je werk zitten schijtenquote:Op zondag 17 januari 2010 00:06 schreef GuitarJJ het volgende:
En hoe zit dat dan als je op school/werk moet? Dan ga je toch niet naar huis om te douchen?
Ik niet, maar anderen wel zoals af en toe te ruiken valtquote:Op zondag 17 januari 2010 00:20 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
je gaat toch niet op je werk zitten schijten![]()
Tja je hebt niet altijd keus, stel je krijgt een enorme schijt aanval en je kan het echt echt echt niet meer inhouden....dan heb je weinig keus lijkt me. Of moet je dan gelijk maar de auto in stappen?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:20 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
En dan?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Tja je hebt niet altijd keus, stel je krijgt een enorme schijt aanval en je kan het echt echt echt niet meer inhouden....dan heb je weinig keus lijkt me. Of moet je dan gelijk maar de auto in stappen?
Nee, de kofferbak open doen.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Of moet je dan gelijk maar de auto in stappen?
Tuurlijk welquote:Op zondag 17 januari 2010 00:20 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |