24-25-26 juni in Dessel, Belgiëquote:
quote:
Jazekerquote:
Met zo'n mevrouw moet het jou niet uitmaken wat voor weer het is. Saampjes binnen steengrillen terwijl er buiten een flinke sneeuwstorm woedt. Gezelliequote:Op woensdag 25 mei 2011 19:04 schreef 100% Tukker het volgende:
Gelukkig houdt mevr. Tukker ook van bbq'en:
[ afbeelding ]
Bohquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Bier kan heul niet op een bbqquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
met de brommert?quote:
dan moet ik werkenquote:
Wat houdt dat in?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Na de vakantie begin ik met een HBO opleiding. Ik ga voor de Associate degrees
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Na de vakantie begin ik met een HBO opleiding. Ik ga voor de Associate degrees
GMTAquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]en wat houdt Associate degrees precies in?
Dumb minds think alike ... Want anders wisten we wel wat Associate Degree is.. Maar stiekem hebben we een IQ van 150quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
GMTA = Great Minds Think Alike
DMTA = ......... Minds Think Alike?
Ok en dan welke richting?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het laagste wat je kan halen op het HBO. Ik kan het niet opbrengen om nog 3/4 jaar naar school te gaan. Daarom ga ik voor Associate degrees dat duurt slechts 2 jaar. In mijn geval 1,5 jr
http://nl.wikipedia.org/wiki/Associate_Degree
maar dan wel 150 p.p., niet samenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dumb minds think alike ... Want anders wisten we wel wat Associate Degree is.. Maar stiekem hebben we een IQ van 150
Uiteraard.quote:
Nice. Ik heb ook een Niveau 4 ICT (netwerkbeheer) diploma. Niet dat ik er nog veel van weet hoor maja.quote:
En 3/4 jaar HBO houd ik niet vol, ik kan de motivatie er niet voor opbrengen. 1,5 jaar lukt mij nog welquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nice. Ik heb ook een Niveau 4 ICT (netwerkbeheer) diploma. Niet dat ik er nog veel van weet hoor maja.
Ja goh bij niveau 2 op 't Van Rhijn college ging 't mis. Niveau 3 ICT Medewerker was zo lastig. Wiskunde (herhaling van middelbaar onderwijs) ... x*y enz enz.. Nooit gehad! Programmeren! Veels te lastig. Dus 80% van onze klas ging Netwerkbeheer doen omdat je het daar niet kreeg. En allemaal geslaagd op netwerkbeheer niveau 4quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En 3/4 jaar HBO houd ik niet vol, ik kan de motivatie er niet voor opbrengen. 1,5 jaar lukt mij nog wel![]()
En dan heb ik iig HBO op mijn CV staan.
hehe geniaal. Niveau 3 stelde niks voor in Hengelo. En op niveau 4 kon ik kiezen uit netwerkbeheer, ICT beheer en programmeren. Ik heb dus gekozen voor ICT Beheer. En op een gegeven moment overgestapt op netwerkbeheer. Omdat die opleiding makkelijker is. En niveau 4 met 2 vingers in de neus gehaaldquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja goh bij niveau 2 op 't Van Rhijn college ging 't mis. Niveau 3 ICT Medewerker was zo lastig. Wiskunde (herhaling van middelbaar onderwijs) ... x*y enz enz.. Nooit gehad! Programmeren! Veels te lastig. Dus 80% van onze klas ging Netwerkbeheer doen omdat je het daar niet kreeg. En allemaal geslaagd op netwerkbeheer niveau 4(kutschool) Maar eigenlijk wou meer dan de helft dat niet
tja, ict beheer?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:05 schreef Daywalk3r het volgende:
Ah. Ik zou nog wel een HBO opleiding willen doen. En dan wellicht ook Associate Degree. (klinkt goed) alleen zou ik echt niet weten wat. Daar zit ik al zo lang mee.
werk je nog bij de mac danquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ben nu nog bezig met een extra module om ict beheer te halen, stelt niks voor en ik heb nu toch vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |