Regelmatiger eten + meer proberen te eten in de ochtend staat nu op mijn lijstje, nu nog de tussendoortjes! hoe moet ik dit gaan aanpakken?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:47 schreef courgette het volgende:
http://www.sochicken.nl/lichaam/gezond_aankomen_5_tips.html
Een schema maken voor de eerste paar weken wanneer je wat gaat eten, na een paar weken is dit patroon bij je genesteld en zul je het automatisch gaan doen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Regelmatiger eten + meer proberen te eten in de ochtend staat nu op mijn lijstje, nu nog de tussendoortjes! hoe moet ik dit gaan aanpakken?
Ja, graag nu invulling, wat ik bijvoorbeeld KAN eten om die tijden...boterhammen gaan ook vervelen om dat 4x per dag 2-4 boterhammen te eten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:53 schreef Supersoep het volgende:
Leuke tips, maar hoeft niet echt. Dat regelmatig eten is echt een beetje onzin.
Gewoon een kwestie van om de 2 uur iets eten, vooral overdag. Hoeft niet eens veel te zijn, een banaan, een snickers, wat boterhammen. En dan natuurlijk je avondmaal wat echt een calorie-bom moet zijn.
Zo kom je er wel.
Boterhammen gaan inderdaad vervelen, daar hoef je er niet meer dan 3-4 van te eten, maar dan wel belegd met calorierijk beleg. Je kan je pure lunch splitsen in twee delen. Dus die boterhammen ergens rond 12 uur en later in de middag eet je weer iets anders. Ik ga bijvoorbeeld vaak nog even naar de broodjesbar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, graag nu invulling, wat ik bijvoorbeeld KAN eten om die tijden...boterhammen gaan ook vervelen om dat 4x per dag 2-4 boterhammen te eten.
Mwah, fok is leuker.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:55 schreef DeRakker. het volgende:
Zoek een bodybuild site op... ga stickies lezen die speciaal voor beginners zijn gemaakt.
dus ik moet bananen kopen...quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Tussen die twee "grote" lunchdelen pak je tussendoortjes als bananen, dat soort dingen. In het begin is dat allemaal heel moeilijk, maar als je maag eenmaal gaat rekken, is het zo makkelijk allemaal.
Duur en totaal niet nodig, ga eerst maar eens echt eten. 5-6K cals per dag kan ook gezond en zonder die dure troep.quote:
Als ik veel eet, eet ik veel, als je goed luistert, zit mijn probleem hem meer in de concequentiequote:Op woensdag 25 mei 2011 18:06 schreef Ongelofelijkehaast het volgende:
Pro tip, wanneer je denkt dat je als dun persoon veel eet, dan is dit meestal niet het geval.
Wat eet je nu, wat is je dagelijkse behoefte kwa cal`s etc?
Geef eens je stats, wat eet je allemaal per dag?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik veel eet, eet ik veel, als je goed luistert, zit mijn probleem hem meer in de concequentie
''heb ook vaak dagen dat ik uber veel eet, en andere dagen kan ik zoooo makkelijk geen ruk eten... ''
ook nadat ik een avond (lees zaterdag avond) een dikke kapsalon naar binnen werk en 10 bier, dat ik de volgende dag totaal geen honger heb.
Ja hallo. Als ik een keer een pizza binnenwerk, eet ik dan ook ineens veel? Nee dus.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik veel eet, eet ik veel, als je goed luistert, zit mijn probleem hem meer in de concequentie
''heb ook vaak dagen dat ik uber veel eet, en andere dagen kan ik zoooo makkelijk geen ruk eten... ''
ook nadat ik een avond (lees zaterdag avond) een dikke kapsalon naar binnen werk en 10 bier, dat ik de volgende dag totaal geen honger heb.
Pizza stelt ook niks voor...quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja hallo. Als ik een keer een pizza binnenwerk, eet ik dan ook ineens veel? Nee dus.
Dingen als chips moet je laten liggen, heb je geen fuck aan. Bananen zijn perfect.
Dat moet ik dus ook gaan doen, alleen nu nog invulling eraan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:10 schreef Ongelofelijkehaast het volgende:
[..]
Geef eens je stats, wat eet je allemaal per dag?
En 10 bier?![]()
Probeer eens 7/8 keer per dag kleine maaltijden (sorry lees maar half op het moment)
/edit
Ik ben ook begonnen met vaste tijden zoals men hierboven aangeeft. Strakke tijden en gewoon alles laten vallen waar je mee bezig bent![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |