abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97302168
Post hier je tips om TS dikker te maken, dit omdat ik skinny ben!

ik denk dat ik vooral veel kan halen tussen de grote maaltijden door, en misschien nog een extra grote maaltijd voordat ik naar bed ga ofzo, maar ik vind het nogal lastig vol te houden..

dus wellicht ook tips om het makkelijker vol te houden zou top zijn!
Rustig aan.
  woensdag 25 mei 2011 @ 17:45:51 #2
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_97302271
vast eet ritme ;) helpt veel al heb ik daar zelf ook moeite mee :P

bijv sochtends 7 uur ontbijten 1 uur lunchen en 6 uur avond eten

en ook echt elke dag om die tijden eten
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_97302440
quote:
Regelmatiger eten + meer proberen te eten in de ochtend staat nu op mijn lijstje, nu nog de tussendoortjes! hoe moet ik dit gaan aanpakken?
Rustig aan.
pi_97302549
Leuke tips, maar hoeft niet echt. Dat regelmatig eten is echt een beetje onzin.

Gewoon een kwestie van om de 2 uur iets eten, vooral overdag. Hoeft niet eens veel te zijn, een banaan, een snickers, eieren, wat boterhammen. En dan natuurlijk je avondmaal wat echt een calorie-bom moet zijn.

Zo kom je er wel. Bananen zijn hét tussendoortje.
Ron Paul 2012
pi_97302567
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Regelmatiger eten + meer proberen te eten in de ochtend staat nu op mijn lijstje, nu nog de tussendoortjes! hoe moet ik dit gaan aanpakken?
Een schema maken voor de eerste paar weken wanneer je wat gaat eten, na een paar weken is dit patroon bij je genesteld en zul je het automatisch gaan doen.
pi_97302604
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:53 schreef Supersoep het volgende:
Leuke tips, maar hoeft niet echt. Dat regelmatig eten is echt een beetje onzin.

Gewoon een kwestie van om de 2 uur iets eten, vooral overdag. Hoeft niet eens veel te zijn, een banaan, een snickers, wat boterhammen. En dan natuurlijk je avondmaal wat echt een calorie-bom moet zijn.

Zo kom je er wel.
Ja, graag nu invulling, wat ik bijvoorbeeld KAN eten om die tijden...boterhammen gaan ook vervelen om dat 4x per dag 2-4 boterhammen te eten.
Rustig aan.
pi_97302667
Zoek een bodybuild site op... ga stickies lezen die speciaal voor beginners zijn gemaakt.
pi_97302712
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:54 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja, graag nu invulling, wat ik bijvoorbeeld KAN eten om die tijden...boterhammen gaan ook vervelen om dat 4x per dag 2-4 boterhammen te eten.
Boterhammen gaan inderdaad vervelen, daar hoef je er niet meer dan 3-4 van te eten, maar dan wel belegd met calorierijk beleg. Je kan je pure lunch splitsen in twee delen. Dus die boterhammen ergens rond 12 uur en later in de middag eet je weer iets anders. Ik ga bijvoorbeeld vaak nog even naar de broodjesbar.

Tussen die twee "grote" lunchdelen pak je tussendoortjes als bananen, dat soort dingen. In het begin is dat allemaal heel moeilijk, maar als je maag eenmaal gaat rekken, is het zo makkelijk allemaal.

Je avondmaal moet op ten minste wel 1000 calorieen bevatten. Lijkt veel, maar is niet zo moeilijk en uitgebreid; even de calorieteller opzoeken en een schema maken. Richt jezelf maar op 3000 per dag.

Niet enkel frisdrank drinken, fruitsap is een geweldig vervangmiddel, al zit er wel veel suiker in.
Ron Paul 2012
pi_97302884
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:55 schreef DeRakker. het volgende:
Zoek een bodybuild site op... ga stickies lezen die speciaal voor beginners zijn gemaakt.
Mwah, fok is leuker.
Rustig aan.
pi_97302990
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:56 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Tussen die twee "grote" lunchdelen pak je tussendoortjes als bananen, dat soort dingen. In het begin is dat allemaal heel moeilijk, maar als je maag eenmaal gaat rekken, is het zo makkelijk allemaal.
dus ik moet bananen kopen... :(
stomme bananen... misschien moet ik gewoon meer intresse krijgen in eten?
heb ook vaak dagen dat ik uber veel eet, en andere dagen kan ik zoooo makkelijk geen ruk eten... (niet dat ik daar dan aan toe geef, want ik wil aankomen)

maar daarom lijkt mij zo een schema (om de 2 uur is ook een schema) erg succesvol bij mij.

maar dingen als koek en chips dan? of knakworstjes / hamburgers
Rustig aan.
  woensdag 25 mei 2011 @ 18:02:52 #13
277319 Tinos85
Gewoon lekker
  woensdag 25 mei 2011 @ 18:03:58 #14
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_97303067
Weight gainers kopen.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_97303087
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:03 schreef LasTeR het volgende:
Weight gainers kopen.
Die heb ik al, eet ik alleen na een zieke maaltijd, of voor het slapen gaan.
Rustig aan.
pi_97303209
Pro tip, wanneer je denkt dat je als dun persoon veel eet, dan is dit meestal niet het geval.
Wat eet je nu, wat is je dagelijkse behoefte kwa cal`s etc?
pi_97303233
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:03 schreef LasTeR het volgende:
Weight gainers kopen.
Duur en totaal niet nodig, ga eerst maar eens echt eten. 5-6K cals per dag kan ook gezond en zonder die dure troep.
  woensdag 25 mei 2011 @ 18:07:58 #18
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_97303264
GOMAD bra
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_97303284
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:06 schreef Ongelofelijkehaast het volgende:
Pro tip, wanneer je denkt dat je als dun persoon veel eet, dan is dit meestal niet het geval.
Wat eet je nu, wat is je dagelijkse behoefte kwa cal`s etc?
Als ik veel eet, eet ik veel, als je goed luistert, zit mijn probleem hem meer in de concequentie

''heb ook vaak dagen dat ik uber veel eet, en andere dagen kan ik zoooo makkelijk geen ruk eten... ''

ook nadat ik een avond (lees zaterdag avond) een dikke kapsalon naar binnen werk en 10 bier, dat ik de volgende dag totaal geen honger heb.
Rustig aan.
pi_97303367
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als ik veel eet, eet ik veel, als je goed luistert, zit mijn probleem hem meer in de concequentie

''heb ook vaak dagen dat ik uber veel eet, en andere dagen kan ik zoooo makkelijk geen ruk eten... ''

ook nadat ik een avond (lees zaterdag avond) een dikke kapsalon naar binnen werk en 10 bier, dat ik de volgende dag totaal geen honger heb.
Geef eens je stats, wat eet je allemaal per dag?
En 10 bier? :')

Probeer eens 7/8 keer per dag kleine maaltijden (sorry lees maar half op het moment :O)

/edit

Ik ben ook begonnen met vaste tijden zoals men hierboven aangeeft. Strakke tijden en gewoon alles laten vallen waar je mee bezig bent :)
pi_97303392
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja hallo. Als ik een keer een pizza binnenwerk, eet ik dan ook ineens veel? Nee dus.

Dingen als chips moet je laten liggen, heb je geen fuck aan. Bananen zijn perfect.
Ron Paul 2012
pi_97303410
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:10 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ja hallo. Als ik een keer een pizza binnenwerk, eet ik dan ook ineens veel? Nee dus.

Dingen als chips moet je laten liggen, heb je geen fuck aan. Bananen zijn perfect.
Pizza stelt ook niks voor...
Rustig aan.
pi_97303456
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Pizza is een tussendoor snack inderdaad :D
pi_97303479
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:10 schreef Ongelofelijkehaast het volgende:

[..]

Geef eens je stats, wat eet je allemaal per dag?
En 10 bier? :')

Probeer eens 7/8 keer per dag kleine maaltijden (sorry lees maar half op het moment :O)

/edit

Ik ben ook begonnen met vaste tijden zoals men hierboven aangeeft. Strakke tijden en gewoon alles laten vallen waar je mee bezig bent :)
Dat moet ik dus ook gaan doen, alleen nu nog invulling eraan.

vandaag: sandwitch hamburger pasta en avondmaal (was pas om 2 uur wakker)
Rustig aan.
pi_97303507
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:')

Jij eet Margarita pizzas die je ouders meenemen van de Appie?

Doe nou maar gewoon wat ik in dat advies van boven geschreven heb. Ik weet waar ik over praat, jij denkt er nogal lichtzinnig over allemaal. Het enige wat jij gaat kweken is een dikke buik en teveel cholesterol.
Ron Paul 2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')