En Jos?quote:
Mooi want hij was de aanstichterquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
die wel, maar die is er nooit op dinsdag
Bier !!quote:
Comazuipenquote:
Ik schenk nog maar een watertje inquote:
Ik doe met je mee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik schenk nog maar een watertje in
trek ik even een palmpje losquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik schenk nog maar een watertje in
Open!!quote:
Beetje jammer ditquote:
Nee die ben ik al heel lang zat, hetzelfde als sterren dansen op het ijs, dansen met sterren en al die spinoffs daar weer van.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben ik de enige die al die neppe talentenjachtshows zat is?
Het wordt tijd voor de volgende hype en dan hoop ik dat die niet minstens 10 jaar blijft en zo compleet wordt uitgemolken
Nope. Ik ben 't ook zat en ik kijk het sinds de eerste Idols al niet meer.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben ik de enige die al die neppe talentenjachtshows zat is?
Het wordt tijd voor de volgende hype en dan hoop ik dat die niet minstens 10 jaar blijft en zo compleet wordt uitgemolken
Je mag best hoi zeggen, hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:50 schreef JoeyT het volgende:
Wat een geweldig leuk meisje tegenover me in de trein...
Vroeger was alles beter!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee die ben ik al heel lang zat, hetzelfde als sterren dansen op het ijs, dansen met sterren en al die spinoffs daar weer van.
Vroegah was de tv veel beter
Zelfs die heb ik niet gekekenquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope. Ik ben 't ook zat en ik kijk het sinds de eerste Idols al niet meer.
PICSquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:50 schreef JoeyT het volgende:
Hoi... :$quote:
En wat zeg je dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:50 schreef JoeyT het volgende:
Spuit 11quote:
Blijkbaar al 45 min niets...quote:
Is niet overdrijven. Is keiharde waarheid!quote:
irl durf ik t niet. Stiekem hoopte ik dat jij tegenover me zat te fokken... Helaasquote:
Kijk je haar op z'n minst lachend aan (af en toe)?quote:
Is wel overdrijven en you know it.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is niet overdrijven. Is keiharde waarheid!
glimlachend ja... Glimlach terug ja...quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kijk je haar op z'n minst lachend aan (af en toe)?
Doe het niet!quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kijk je haar op z'n minst lachend aan (af en toe)?
Zo begon mijn mini-sjansje in Xenos ook vanmiddag. We waren allebei een deurgordijn aan het uitzoeken en er was teveel keus. Hij bood nog net niet aan om 'm op te hangen bij me.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
glimlachend ja... Glimlach terug ja...
Ik moet ook nog steeds mn gordijnen ophangen. Gaat alleen lastig zonder boormachine.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo begon mijn mini-sjansje in Xenos ook vanmiddag. We waren allebei een deurgordijn aan het uitzoeken en er was teveel keus. Hij bood nog net niet aan om 'm op te hangen bij me.
Daarom heet jij ook chubby en ik honey bunnyquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beter iets teveel gegeten dan te weinig zeg ik altijd maar
En daar gaan we weerquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daarom heet jij ook chubby en ik honey bunny
Geef toe, hij maakt het toch ook gewoon te makkelijkquote:
Te laat...quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe het niet!
http://www.nu.nl/wetensch(...)kkelijk-vrouwen.html
Ik wil ze niet te moeilijk maken voor je hequote:Op woensdag 25 mei 2011 18:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geef toe, hij maakt het toch ook gewoon te makkelijk
Doe jij ook stripteases aan die paal?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet ook nog steeds mn gordijnen ophangen. Gaat alleen lastig zonder boormachine.
En ik ben zo blij met die lantaarnpaal in mijn slaapkamer
Nee want ik gun mijn buren geen free live pronquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doe jij ook stripteases aan die paal?
Maar als ik een paal regel als je weer langskomt dan wel?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want ik gun mijn buren geen free live pron
Die man geeft betere voorzetten dan de Feyenoord voorhoedequote:Op woensdag 25 mei 2011 18:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geef toe, hij maakt het toch ook gewoon te makkelijk
En hoe eindigde het?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo begon mijn mini-sjansje in Xenos ook vanmiddag. We waren allebei een deurgordijn aan het uitzoeken en er was teveel keus. Hij bood nog net niet aan om 'm op te hangen bij me.
Onder de gordel Hups, auchquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die man geeft betere voorzetten dan de Feyenoord voorhoede
En jullie scoren net zoveel als de hele Eredivisie bij elkaar doet bij Willem 2.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die man geeft betere voorzetten dan de Feyenoord voorhoede
Een metalen paal he.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar als ik een paal regel als je weer langskomt dan wel?
Die heb je toch standaard als ze langs komt?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar als ik een paal regel als je weer langskomt dan wel?
Ohquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een metalen paal he.
Niet dat jij op het biljart gaat liggen met een klein stijfje
Ik rekende braaf mijn gordijntje af en ging verder.quote:
Met jullie bedoel je...?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En jullie scoren net zoveel als de hele Eredivisie bij elkaar doet bij Willem 2.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die heb je toch standaard als ze langs komt?
Uiteraardquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die heb je toch standaard als ze langs komt?
Vrouwen...quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik rekende braaf mijn gordijntje af en ging verder.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een metalen paal he.
Niet dat jij op het biljart gaat liggen met een klein stijfje
Wat?quote:
Ja kan beter kippen houden, wiet verbouwen of bier brouwen!quote:
Vooral dat laatstequote:Op woensdag 25 mei 2011 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja kan beter kippen houden, wiet verbouwen of bier brouwen!
Tsja schiet natuurlijk niet op....quote:
Ik moet zeggen ik zat heerlijk op dat biljart toenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En klanten maar zichzelf afvragen wat die vlekken op het biljart zijn
Jij tease!quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet zeggen ik zat heerlijk op dat biljart toen![]()
Lekkere warme bips
Ik ben toch heel verlegenquote:
Ja zo zag het er ook uit ja.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet zeggen ik zat heerlijk op dat biljart toen![]()
Lekkere warme bips
Heul niet!quote:
Jawel hequote:
Inderdaad ja, ik was aan het zwoegen terwijl jij gewoon op je gemak, met een warme bips, naar beelden van Ajax aan het kijken was.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet!
Ik zat daar tv te kijken terwijl roy druk bezig was heel ergens anders in de kroeg!
Die beelden had jij toch niet leuk gevonden en anders had die tv voor jan lul stroom staan verbruiken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inderdaad ja, ik was aan het zwoegen terwijl jij gewoon op je gemak, met een warme bips, naar beelden van Ajax aan het kijken was.
Ja dat klopt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die beelden had jij toch niet leuk gevonden en anders had die tv voor jan lul stroom staan verbruiken.
En ik heb wel geholpen met de schoomaak he!!
Eigenlijk is dat toch jammer. Ik neem me voor om mezelf het aan te leren dat ik ieder meisje in de trein aanspreek als ik daar behoefte awbz heb. Voor september kan ik t...quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat toch jammer. Ik neem me voor om mezelf het aan te leren dat ik ieder meisje in de trein aanspreek als ik daar behoefte awbz heb. Voor september kan ik t...
1-0 voor jou.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat zeur je dan? Ik spreek mensen tenminste nog aan
quote:
Maar dat doe ik wel... Scoren... Gaat me meer om in de trein.quote:
1-1 dusquote:
Daar kom ik zo min mogelijk...quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar dat doe ik wel... Scoren... Gaat me meer om in de trein.
Ik momenteel elke dag 4 uur ... Maar deze momenten maken t goed.quote:
Zelfs als je haar niet aan durft te spreken?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik momenteel elke dag 4 uur ... Maar deze momenten maken t goed.
Niet zo he!!quote:
Ja nee, daar gaat het juist mis, dan ben ik afgeleid en mis ik mijn overstap weer, of ik stap in de verkeerde trein...quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:21 schreef xFriendx het volgende:
Ik trein ook elke dag, niet echt problemen mee. Krantje lezen en mensen kijken.
Dat is op mijn traject toch niet echt mogelijk. Dus ik kan zonder problemen afgeleid raken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, daar gaat het juist mis, dan ben ik afgeleid en mis ik mijn overstap weer, of ik stap in de verkeerde trein...
Zelfs dan... Gewoon ontzettend mooi is ze. Niet out of my league maar durf t gewoon niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zelfs als je haar niet aan durft te spreken?
Zonde! Beetje oogcontact maken helpt niet? Ms is ze wel dapper zoals ik en spreekt ze jou dan aanquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zelfs dan... Gewoon ontzettend mooi is ze. Niet out of my league maar durf t gewoon niet.
Daar staat die B dus eigenlijk voor... Miss Brave.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zonde! Beetje oogcontact maken helpt niet? Ms is ze wel dapper zoals ik en spreekt ze jou dan aan
Nou ja, niet altijd hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daar staat die B dus eigenlijk voor... Miss Brave.
Alleen bij sommige mensen schatquote:
Fixedquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alleen bij sommige mensen jou schat
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:31 schreef xFriendx het volgende:
'Geef mij eens snel 5 kratten bier schreeuwt die Huppelmuts'
Wanneer de dorst toe slaat en je naar bierflesjes kan gaan vissen,
'Van die railrunner hunk raak ik aan de kook en aardig in de kluts'
Wederom let MissB op andere dingen en zal ze de trein gaan missen.
Gelukkig weten beide dames toch wel flink te scoren,
Arme Royco, Cupido stuurt toch wel 2 gevallen apart.
Laat diezelfde Cupido maar niets lezen en niets horen,
Want hij schiet je vol en veroveren zij alsnog je hart.
Had ik ff zin in
Had ik ff zin in
Had ik ff zin in
hij die niets te wensen heeft is een gelukkig manquote:
Aan foto's heb je niet zo heel veel. Daarom moet ik er toch echt maar 1 vinden in de sportschool, daar zit vaak wel zo'n strakke derrière bij.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
Friendje tochen niet eens foto's maken
Dat vraagt om nadere informatie. Vanaf hier kan Dokter Tijn geen diagnose stellenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
PANIEK PANIEK PANIEK!!
Of mijn bh is opeens gegroeid of mijn tieten gekrompen
Hoi Memoquote:
De dames hebben opeens meer ruimte in mijn bh.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vraagt om nadere informatie. Vanaf hier kan Dokter Tijn geen diagnose stellen
de dames te heet gewassen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De dames hebben opeens meer ruimte in mijn bh.
Mijn foon, die ik vaak in mn bh stop, gleed net gewoon mijn bh uit. Normaal zat die klem vast!
Trein!quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:19 schreef nikky het volgende:
Aaaah zit in de trein richting huis! Hierna nog een dag werken en dan weer weekend.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De dames hebben opeens meer ruimte in mijn bh.
Mijn foon, die ik vaak in mn bh stop, gleed net gewoon mijn bh uit. Normaal zat die klem vast!
Krimpen ze daardoor?quote:
Klopt het nou dat dat zo uitgesproken moet worden als bij EggsTC of ben ik nu spoiled en zei je het altijd al?quote:
Ja maar een hete douche isquote:
Nope in EggsTC stem/accent en allesquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klopt het nou dat dat zo uitgesproken moet worden als bij EggsTC of ben ik nu spoiled en zei je het altijd al?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope in EggsTC stem/accent en alles
dat of ze zijn versleten door er teveel mee te spelenquote:
Die radio heeft ons verpest!quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vreselijk eigenlijk dat als jij het typt dat ik dan tóch hoor van ey gast, niet zo hè!!
* Huppelmuts inspecteert nu op slijtageplekkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:12 schreef clevy het volgende:
[..]
dat of ze zijn versleten door er teveel mee te spelen
Of ze zakken in elkaar vanwege ouderdom.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:12 schreef clevy het volgende:
Te heet gewassen, slijtagequote:Op woensdag 25 mei 2011 19:12 schreef clevy het volgende:
[..]
Ik heb geen geld voor nieuwequote:Op woensdag 25 mei 2011 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Te heet gewassen, slijtage![]()
Huppel het wordt tijd voor nieuwe
en wat doen we dan met de oude?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Te heet gewassen, slijtage![]()
Huppel het wordt tijd voor nieuwe
Die gaan in een potje op sterk water en heb ik al beloofd aan iemandquote:
Inruilenquote:
is onze timing dan zo goed of de jouwe zo slecht?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:24 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben even weg en het gaat weer over tieten hoor
Mijne zal wel weer slecht zijnquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:25 schreef clevy het volgende:
[..]
is onze timing dan zo goed of de jouwe zo slecht?
Wat is daar zo bijzonder aan? Ze zitten meestal in een mooie BH van Marlies dat weet ik. Verder weet ik er weinig vanquote:
ik ben gewoon erg tevreden met mijn tietenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is daar zo bijzonder aan? Ze zitten meestal in een mooie BH van Marlies dat weet ik. Verder weet ik er weinig van
Waar moet je zijn dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:27 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben trouwens dit weekend eng dicht in de buurt van roycoik kan m gaan stalken
Ik nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben gewoon erg tevreden met mijn tieten
Het hoeft niet bijzonder te zijn om mooi te zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is daar zo bijzonder aan? Ze zitten meestal in een mooie BH van Marlies dat weet ik. Verder weet ik er weinig van
Ja verschrikkelijkquote:
Krimpende tieten!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:24 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben even weg en het gaat weer over tieten hoor
Dat is inderdaad niet goed.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Krimpende tieten!!
Dat is heul niet leuk hoor!
Dan zou ik niet aan kinderen beginnen als ik jou wasquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:37 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn tieten moeten ff stabiel blijven anders pas ik mn MD's niet meer straks
Helaas werkt dat voor vrouwen niet altijd zo.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik raad je aan om meer te eten als je een vollere cup wilt.
ik kinderen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zou ik niet aan kinderen beginnen als ik jou was
Ja jijquote:
Misschien moet je dan voornamelijk volle melk drinken ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Helaas werkt dat voor vrouwen niet altijd zo.
Zekerquote:
Maar je krijgt er zoveel voor terugquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:44 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zou best een kind op kunnen voeden, wil t alleen niet en 9 maanden ellende in je lijf, daarna helse pijnen om t kind eruit te krijgen, moet de onderkant gehecht worden en dan heb je lekkende tieten, weg nachtrust de eerste jarenm neh
Die van mij doen het tegenovergestelde. Wat is dat met die opstandige boobs?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Krimpende tieten!!
Dat is heul niet leuk hoor!
Dus een man met kinderen is voor jou geen bezwaarquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ellende ja, weet je hoe duur die krengen zijn in onderhoud?
je bent zwangerquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die van mij doen het tegenovergestelde. Wat is dat met die opstandige boobs?
quote:
Zwanger dusquote:
Straks moeten we nog van koosnaampje ruilenquote:
Pfff, hou je op?!quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zwanger dus![]()
Van wie? Hoe lang al? Etc
Hey bolle!quote:
Ik denk niet dat Royco ooit een lekker wijf wordt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Straks moeten we nog van koosnaampje ruilen
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Royco ooit een lekker wijf wordt.
quote:
Nee hoor, ik ga je geen koosnaampje geven om je gewicht te benadrukken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Straks moeten we nog van koosnaampje ruilen
Daar weet jij niks van.quote:
Gezien het gewicht zou je dan gerust kunnen spreken over een koosnaam?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:53 schreef Royco1 het volgende:
Nee hoor, ik ga je geen koosnaampje geven om je gewicht te benadrukken.
Ja wat op zich niet zo erg is, alleen zit het uiteraard op precies de verkeerde plek.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, hier nog 1. Ongeveer één tot anderhalve kilo.
Neequote:
Oh doe ik dat alleen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga je geen koosnaampje geven om je gewicht te benadrukken.
quote:
Yup, de buik.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja wat op zich niet zo erg is, alleen zit het uiteraard op precies de verkeerde plek.
quote:
Door mij wordt Het Woord verkondigd.quote:
quote:
quote:
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Door mij wordt Het Woord verkondigd.
Yepquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja is dat jouw koosnaampje voor mij?
Ah, ik moet ff iemand ontvrienden begrijp ik.quote:
Ah hoe lief! Maar goed, als dit zo door gaat, moet je straks dus 'chubby' in mijn oor fluisteren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Yep![]()
Om zachtjes in je oor te fluisteren natuurlijk.
Bullshit!!quote:
Oh, was die pikante pm niet voor mij bedoeld?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, ik moet ff iemand ontvrienden begrijp ik.
Volgens mij veel vaker.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit!!
Ik heb je misschien 2 keer chubby genoemd
Toen ik je vroeg of je wat van mij wilde hebben bedoelde ik dat niet letterlijk hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die van mij doen het tegenovergestelde. Wat is dat met die opstandige boobs?
Ik houd het dan liever op 'lekkere vetklep met worstenvingertjes'.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah hoe lief! Maar goed, als dit zo door gaat, moet je straks dus 'chubby' in mijn oor fluisteren.
Schat, ik maak toch constant indruk op jouquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij veel vaker.
Of in ieder geval dan op momenten dat het veel indruk op me gemaakt heeft.
Whatever rocks your boat babequote:Op woensdag 25 mei 2011 19:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik houd het dan liever op 'lekkere vetklep met worstenvingertjes'.
Goed?
Ja eh, ik heb er niet om gevraagd. Ik hoop dat het wel stopt, voor ik topzwaar word.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen ik je vroeg of je wat van mij wilde hebben bedoelde ik dat niet letterlijk hoor
Alcoholist!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Cheers!!
* Huppelmuts opent 2de biertje
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, ik maak toch constant indruk op jou
Eindelijk geen rugklachten meer voor mijquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, ik heb er niet om gevraagd. Ik hoop dat het wel stopt, voor ik topzwaar word.
Natuurlijk niet. Wat moet zo'n preuts wijf nou met een pikante PM?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:58 schreef missbehavin het volgende:
Oh, was die pikante pm niet voor mij bedoeld?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Wat moet zo'n preuts wijf nou met een pikante PM?
Gezien dat hele pleurisleven van mij is het een wonder dat ik nog zoveel uur van de dag zonder drank of drugs doorbrengquote:
quote:
Ik heb blikjes babe. Kijk jij wel als ik jou een foto whatsapp?quote:
Drank M-M, drank!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:02 schreef Memento-Mori het volgende:
zit arresten te lezen maar heb geen zin meer
Ik dacht al, wat een grote blikken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb blikjes babe. Kijk jij wel als ik jou een foto whatsapp?
* Huppelmuts delete die tietenpic maar weer
Nee, ooit een poging gewaagd en toen antwoordde je met 'hihi'. Vrouwen die met 'hihi' antwoorden, laten zich nooit verleiden tot onzedelijk gedrag.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:01 schreef missbehavin het volgende:
Ik dacht dat je me zo wilde verleiden tot onzedelijke dingen enzo
Natuurlijk kijk ik die foto.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb blikjes babe. Kijk jij wel als ik jou een foto whatsapp?
* Huppelmuts delete die tietenpic maar weer
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ooit een poging gewaagd en toen antwoordde je met 'hihi'. Vrouwen die met 'hihi' antwoorden, laten zich nooit verleiden tot onzedelijk gedrag.
Een stervende HP laptop zelfsquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Natuurlijk kijk ik die foto.
Dat ik flesje gebruik is om de vergelijking met een fles wodka te maken he.
Ik heb zelfs op die foto gezien dat je een HP laptop hebt
Ik zou gewoon iedereen ongelijk gevenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:01 schreef MissMSX het volgende:
Ah, de wekelijkse kinderdiscussie. Welk standpunt zal ik vandaag eens innemen?
Als er één plek is waar onzedelijk gedrag meer regel dan uitzondering is...quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zal ik anders maar meteen het klooster in gaan?
Dat kan, of je gaat per direct je uiterste best doen om mijn ongelijk te bewijzen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:04 schreef missbehavin het volgende:
Zal ik anders maar meteen het klooster in gaan?
Die ene die je had gewonnen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb vandaag weer een mooie (in jullie ogen) lelijke bh ontvangen
Marliesquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb vandaag weer een mooie (in jullie ogen) lelijke bh ontvangen
Da's saaiquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou gewoon iedereen ongelijk geven
Als de inhoud maar goed is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb vandaag weer een mooie (in jullie ogen lelijke) bh ontvangen
Jij maakt het mooi!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb vandaag weer een mooie (in jullie ogen lelijke) bh ontvangen
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan, of je gaat per direct je uiterste best doen om mijn ongelijk te bewijzen.
quote:
quote:
Oh dat is wel tofquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee die wordt gemaakt en kan ik dan in de winkel passen in oktober
Met overtuigende bewijzen komen dus!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:06 schreef missbehavin het volgende:
Maar je gelooft me toch niet. Mijn kuisheid is blijkbaar zo overduidelijk...
Iets winnen is altijd leukquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee die wordt gemaakt en kan ik dan in de winkel passen in oktober
Ik zou niet durvenquote:
quote:
Keuken bedoel je?quote:
Ik dacht dat samzz aan het andreaskruis moestquote:
Nee, kelderquote:
Best wel schandalig dat je me niet gewoon op mijn blauwe ogen gelooftquote:
Die staat tegenwoordig in de woonkamerquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat samzz aan het andreaskruis moest
Ben je het dan met mij eens?quote:
Daarom moet ze naar beneden. Het is etenstijd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik dacht dat samzz aan het andreaskruis moest
Zonder al die touwtjes nog wel een leuk dingquote:
Best wel schandalig dat je mij met je blauwe ogen probeert te verleiden tot het doen van aannames.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:08 schreef missbehavin het volgende:
Best wel schandalig dat je me niet gewoon op mijn blauwe ogen gelooft
Werkt het een beetje?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Best wel schandalig dat je mij met je blauwe ogen probeert te verleiden tot het doen van aannames.
Dat ziet er mooi uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.samen voor 60 eurobesparing van 153 euro
![]()
Nee meis, vrouwen horen in de keuken, kinderen in de kelder. Ik ben kardinaal, ik weet waar ik het over heb!quote:
quote:
Wat doe jij nou hier?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee meis, vrouwen horen in de keuken, kinderen in de kelder. Ik ben kardinaal, ik weet waar ik het over heb!
Kinderen ronselen.quote:
Maar... ik bedenk me net iets.. Jij hebt het altijd over gagballs enzo, dus stiekem weet je wel beter.quote:
Je hebt mij inmiddels wel overtuigd dat dat niet zo is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:14 schreef missbehavin het volgende:
Maar... ik bedenk me net iets.. Jij hebt het altijd over gagballs enzo, dus stiekem weet je wel beter.
Wie?quote:
E cup dusja dan heb je iets meer ondersteuning nodig zonder dat het er overal uit floept en het vooral prettig zitquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Heb je zo'n grote cupmaat of is dat het ontwerp?
Misschien wil ik wel dat jij dat denktquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt mij inmiddels wel overtuigd dat dat niet zo is.
Uiteindelijk gaat het mij alleen maar om foto's van je tieten en linksom of rechtsom zit dat er niet in. Dus ik verkeer inmiddels in de fase van berusting.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:15 schreef missbehavin het volgende:
Misschien wil ik wel dat jij dat denkt
Je weet wel dat je hier altijd een vent 404 krijgt?quote:
Oooh ja dat verklaart de verhoudingen. Dan staat het vast mooi bij je!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
E cup dusja dan heb je iets meer ondersteuning nodig zonder dat het er overal uit floept en het vooral prettig zit
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je weet wel dat je hier altijd een vent 404 krijgt?
Leuke vent not found?
Hoe zen van jequote:Op woensdag 25 mei 2011 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het mij alleen maar om foto's van je tieten en linksom of rechtsom zit dat er niet in. Dus ik verkeer inmiddels in de fase van berusting.
Dat zijn ook plaatjes van de grote-cupmaat-modellen dus dat verklaart dat dan iig jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oooh ja dat verklaart de verhoudingen. Dan staat het vast mooi bij je!
Kwam je maar eens een keer, dan zat je hier niet!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]Geen idee, kom hier nog niet zo lang.
Innerlijke rust FTW!quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:11 schreef Memento-Mori het volgende:
deze 2 kwamen vandaag binnen
.Hoeveel BH's heb je er nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.samen voor 60 eurobesparing van 153 euro
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Je moet wat hèquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kwam je maar eens een keer, dan zat je hier niet!![]()
Alle van MD?quote:
Spaar ze allemaalquote:
En hoeveel paar tieten heb je? Hoeveel heb je er dus teveel?quote:
1 paarquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En hoeveel paar tieten heb je? Hoeveel heb je er dus teveel?
Je hebt 1 paar tieten? 1 paar tieten teveel?quote:
Kun je gerust je inboedelverzekering gaan updatenquote:
Moet ze wel eerst alles op de foto zetten om te bewijzen dat ze ze echt heeft. Voor het geval ze gestolen worden ofzo.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kun je gerust je inboedelverzekering gaan updaten
Een sponsorcontract met MD aangaan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kun je gerust je inboedelverzekering gaan updaten
Terwijl ze ze aan heeft natuurlijk, en herkenbaar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet ze wel eerst alles op de foto zetten om te bewijzen dat ze ze echt heeft. Voor het geval ze gestolen worden ofzo.
geloof je me niet?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet ze wel eerst alles op de foto zetten om te bewijzen dat ze ze echt heeft. Voor het geval ze gestolen worden ofzo.
Zit je nu zelfs tettenpics te hosselen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Terwijl ze ze aan heeft natuurlijk, en herkenbaar.
Mera doet dat voor onsquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zit je nu zelfs tettenpics te hosselen?
Dat doe ik hier meestal ook!
Wat ken je me toch slecht dat dat je verbaast.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zit je nu zelfs tettenpics te hosselen?
Dat doe ik hier meestal ook!
Bedankt voor het inschieten van mijn prachtige voorzet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Terwijl ze ze aan heeft natuurlijk, en herkenbaar.
Ik geloof wel dat je ze hebt, niet dat je die foto gaat maken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:31 schreef Memento-Mori het volgende:
geloof je me niet?heb er twee met swarovski steentjes en ook babydoll met swarovski steentjes maar wie weet op n regenachtige zondag zal ik foto maken
Het zijn altijd de voorzetten die te weinig kudo's krijgen inderdaad.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedankt voor het inschieten van mijn prachtige voorzet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |