En Jos?quote:
Mooi want hij was de aanstichterquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
die wel, maar die is er nooit op dinsdag
Bier !!quote:
Comazuipenquote:
Ik schenk nog maar een watertje inquote:
Ik doe met je mee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik schenk nog maar een watertje in
trek ik even een palmpje losquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik schenk nog maar een watertje in
Open!!quote:
Beetje jammer ditquote:
Nee die ben ik al heel lang zat, hetzelfde als sterren dansen op het ijs, dansen met sterren en al die spinoffs daar weer van.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben ik de enige die al die neppe talentenjachtshows zat is?
Het wordt tijd voor de volgende hype en dan hoop ik dat die niet minstens 10 jaar blijft en zo compleet wordt uitgemolken
Nope. Ik ben 't ook zat en ik kijk het sinds de eerste Idols al niet meer.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben ik de enige die al die neppe talentenjachtshows zat is?
Het wordt tijd voor de volgende hype en dan hoop ik dat die niet minstens 10 jaar blijft en zo compleet wordt uitgemolken
Je mag best hoi zeggen, hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:50 schreef JoeyT het volgende:
Wat een geweldig leuk meisje tegenover me in de trein...
Vroeger was alles beter!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee die ben ik al heel lang zat, hetzelfde als sterren dansen op het ijs, dansen met sterren en al die spinoffs daar weer van.
Vroegah was de tv veel beter
Zelfs die heb ik niet gekekenquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope. Ik ben 't ook zat en ik kijk het sinds de eerste Idols al niet meer.
PICSquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:50 schreef JoeyT het volgende:
Hoi... :$quote:
En wat zeg je dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:50 schreef JoeyT het volgende:
Spuit 11quote:
Blijkbaar al 45 min niets...quote:
Is niet overdrijven. Is keiharde waarheid!quote:
irl durf ik t niet. Stiekem hoopte ik dat jij tegenover me zat te fokken... Helaasquote:
Kijk je haar op z'n minst lachend aan (af en toe)?quote:
Is wel overdrijven en you know it.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is niet overdrijven. Is keiharde waarheid!
glimlachend ja... Glimlach terug ja...quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kijk je haar op z'n minst lachend aan (af en toe)?
Doe het niet!quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kijk je haar op z'n minst lachend aan (af en toe)?
Zo begon mijn mini-sjansje in Xenos ook vanmiddag. We waren allebei een deurgordijn aan het uitzoeken en er was teveel keus. Hij bood nog net niet aan om 'm op te hangen bij me.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
glimlachend ja... Glimlach terug ja...
Ik moet ook nog steeds mn gordijnen ophangen. Gaat alleen lastig zonder boormachine.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo begon mijn mini-sjansje in Xenos ook vanmiddag. We waren allebei een deurgordijn aan het uitzoeken en er was teveel keus. Hij bood nog net niet aan om 'm op te hangen bij me.
Daarom heet jij ook chubby en ik honey bunnyquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beter iets teveel gegeten dan te weinig zeg ik altijd maar
En daar gaan we weerquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daarom heet jij ook chubby en ik honey bunny
Geef toe, hij maakt het toch ook gewoon te makkelijkquote:
Te laat...quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe het niet!
http://www.nu.nl/wetensch(...)kkelijk-vrouwen.html
Ik wil ze niet te moeilijk maken voor je hequote:Op woensdag 25 mei 2011 18:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geef toe, hij maakt het toch ook gewoon te makkelijk
Doe jij ook stripteases aan die paal?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet ook nog steeds mn gordijnen ophangen. Gaat alleen lastig zonder boormachine.
En ik ben zo blij met die lantaarnpaal in mijn slaapkamer
Nee want ik gun mijn buren geen free live pronquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doe jij ook stripteases aan die paal?
Maar als ik een paal regel als je weer langskomt dan wel?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want ik gun mijn buren geen free live pron
Die man geeft betere voorzetten dan de Feyenoord voorhoedequote:Op woensdag 25 mei 2011 18:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geef toe, hij maakt het toch ook gewoon te makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |