En Jos?quote:
Mooi want hij was de aanstichterquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
die wel, maar die is er nooit op dinsdag
Bier !!quote:
Comazuipenquote:
Ik schenk nog maar een watertje inquote:
Ik doe met je mee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik schenk nog maar een watertje in
trek ik even een palmpje losquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik schenk nog maar een watertje in
Open!!quote:
Beetje jammer ditquote:
Nee die ben ik al heel lang zat, hetzelfde als sterren dansen op het ijs, dansen met sterren en al die spinoffs daar weer van.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben ik de enige die al die neppe talentenjachtshows zat is?
Het wordt tijd voor de volgende hype en dan hoop ik dat die niet minstens 10 jaar blijft en zo compleet wordt uitgemolken
Nope. Ik ben 't ook zat en ik kijk het sinds de eerste Idols al niet meer.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben ik de enige die al die neppe talentenjachtshows zat is?
Het wordt tijd voor de volgende hype en dan hoop ik dat die niet minstens 10 jaar blijft en zo compleet wordt uitgemolken
Je mag best hoi zeggen, hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:50 schreef JoeyT het volgende:
Wat een geweldig leuk meisje tegenover me in de trein...
Vroeger was alles beter!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee die ben ik al heel lang zat, hetzelfde als sterren dansen op het ijs, dansen met sterren en al die spinoffs daar weer van.
Vroegah was de tv veel beter
Zelfs die heb ik niet gekekenquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope. Ik ben 't ook zat en ik kijk het sinds de eerste Idols al niet meer.
PICSquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:50 schreef JoeyT het volgende:
Hoi... :$quote:
En wat zeg je dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:50 schreef JoeyT het volgende:
Spuit 11quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |