abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 mei 2011 @ 15:21:25 #126
324665 meth77
to do or not to do
pi_97385167
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:20 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat is je punt?
|Winst maken is niet altijd vanzelfsprekend, ook niet voor de vastgoedmaffia
pi_97385180
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:17 schreef meth77 het volgende:

_O- _O- _O_ :W
Praatjes vullen geen gaatjes.

quote:
Ik heb de verhuurder nooit gesproken, is een verzekeraar
En nu? Denk je dat die over zich heen laten lopen door de eerste de beste snotneus?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_97385209
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:13 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik heb nooit problemen met mijn huurders.

Maar een huurder die zich niet gedraagt die gaat eruit. En als dat juridisch niet kan, dan op een andere manier. Dat ik de wet ken wil niet zeggen dat ik mij er altijd aan zal houden. Ik ben niet gekomen waar ik nu ben door shit te accepteren.
Haha.... vroeg of laat kom je iemand tegen die jouw shit ook niet zal accepteren en wat dan? Ga je dan je broek naar beneden trekken om te laten zijn dat jij veel meer ballen hebt :')
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_97385213
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:18 schreef meth77 het volgende:

Het is geen verplichting, het is een vraag, dat is juist het domme
Waarom geef je dan niet gewoon netjes antwoord?
pi_97385253
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:21 schreef meth77 het volgende:

|Winst maken is niet altijd vanzelfsprekend, ook niet voor de vastgoedmaffia
Er zijn magere jaren en vette jaren. Maar geloof mij: vastgoed is een interessante business.

En die flauwekul met schelden heeft inmiddels een baard.
pi_97385270
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:16 schreef DS4 het volgende:

Kijk, jij zou bij mij op de lijst "afvoeren" komen.

De 'dodenlijst' :D
I'll sing you a lullaby.
pi_97385371
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:22 schreef xenobinol het volgende:

Haha.... vroeg of laat kom je iemand tegen die jouw shit ook niet zal accepteren en wat dan? Ga je dan je broek naar beneden trekken om te laten zijn dat jij veel meer ballen hebt :')
Nou, ik heb er gewoon twee, dus als de huurder geen vrouw is, dan lijkt mij dat empirisch gezien geen verstandige keuze.

Maar hoezo shit? Ze krijgen een nette woning tegen een nette prijs die ze vooraf kennen.

Verder mag jij denken dat een huurdertje mij wel eens even laat zien hoe de wereld werkt, maar ik geloof dat dat allemaal wel meevalt. Nogmaals: een goed gesprek is doorgaans voldoende om 99 vd 100 mensen in het gareel te krijgen.
pi_97385378
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:17 schreef DS4 het volgende:

[..]

Er zijn legio mogelijkheden zoals ik al zei. En netjes de huur betalen is niet altijd voldoende om er te mogen blijven. Meestal wel... maar echt niet altijd.
Wat is volgens jou nog een reden dan?
I'll sing you a lullaby.
pi_97385429
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:23 schreef xenobinol het volgende:

De 'dodenlijst' :D
Zeer effectief, maar geeft zo'n rommel en nasleep. Dat lijkt mij dus niet. En ik ben van nature heel zachtaardig. Gewoon een zacht ei. Ik vraag gewoon vriendelijk of iemand wil luisteren. Meer niet. O-)
pi_97385470
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:26 schreef xenobinol het volgende:

Wat is volgens jou nog een reden dan?
Overlast geven. Ik noem maar even een duidelijke. Als een huurder iedere dag tot diep in de nacht de stereo op 10 zet kan deze uiteindelijk uit de woning gezet worden.
pi_97385582
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:26 schreef DS4 het volgende:

Maar hoezo shit? Ze krijgen een nette woning tegen een nette prijs die ze vooraf kennen.
Maar wat nu als ik als verhuurder geen verbetering wens tegen bijbetaling? Als verhuurder moet je gewoon het noodzakelijke onderhoud plegen. Verbeteringen kun je natuurlijk voorstellen en mogelijk dat een huurder er voor wil betalen, maar je kan een huurder er niet toe dwingen.

quote:
Verder mag jij denken dat een huurdertje mij wel eens even laat zien hoe de wereld werkt, maar ik geloof dat dat allemaal wel meevalt. Nogmaals: een goed gesprek is doorgaans voldoende om 99 vd 100 mensen in het gareel te krijgen.
Als de verhuurder een redelijk voorstel heeft wil ik er wel met alle redelijkheid na kijken, maar als ik het idee zou krijgen dat men mij iets door de strot wil drukken ten koste van mij en ik daar het belang niet van inzie dan hebben we toch echt een meningsverschil.
I'll sing you a lullaby.
pi_97385668
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:31 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Maar wat nu als ik als verhuurder geen verbetering wens tegen bijbetaling? Als verhuurder moet je gewoon het noodzakelijke onderhoud plegen. Verbeteringen kun je natuurlijk voorstellen en mogelijk dat een huurder er voor wil betalen, maar je kan een huurder er niet toe dwingen.

[..]

Als de verhuurder een redelijk voorstel heeft wil ik er wel met alle redelijkheid na kijken, maar als ik het idee zou krijgen dat men mij iets door de strot wil drukken ten koste van mij en ik daar het belang niet van inzie dan hebben we toch echt een meningsverschil.
Daar gaat het niet om, als er een vraag binnenkomt over een woningverbetering en een bijbehorend bedrag, dan kan je gewoon 'nee' zeggen. Dan hoef je niet gelijk moord en brand te roepen en alles te verscheuren.... Of snap ik iets niet?
pi_97385716
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:31 schreef xenobinol het volgende:

In sommige gevallen wel.

Ik ken de situatie waar het over ging niet, maar ik merk wel op dat het erg bizar is dat op een normale vraag geen normaal antwoord komt. Dan ben je een hork!

quote:
Meningsverschil mag. Ik begrijp inmiddels dat er gewoon iets wordt gevraagd. Nou, dan geef je toch antwoord? Is dat nu zo moeilijk?
pi_97385783
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:28 schreef DS4 het volgende:

Overlast geven. Ik noem maar even een duidelijke. Als een huurder iedere dag tot diep in de nacht de stereo op 10 zet kan deze uiteindelijk uit de woning gezet worden.
Okee... dat is een goede reden. Maar ik denk dat het probleem met je verhuurder dan het eindstation is, je hebt dan waarschijnlijk al ruzie met de hele buurt voordat de verhuurder te hulp wordt geroepen. Overigens is het zelfs dan niet eenvoudig om mensen weg te krijgen. Mijn ouders hadden overburen waarbij zakken huisvuil een meter hoog opgestapeld lagen in de achtertuin. GGD erbij vanwege ziektegevaar.... vuil opgehaald door de reinigingsdienst... maar denk maar niet dat die mensen hun huis uit moesten... pas toen ze een betalingsachterstand hadden kon er ontruimd worden. En dit soort asociaal volk zouden waarschijnlijk dikke vrienden geweest zijn met jou Bubba :o
I'll sing you a lullaby.
pi_97385800
echt vermoeiend dit onderwerp. alsof huurwoningen het probleem vormen. zo vermoeiend die belangenbehartigers die nep argumenten weten aan te zwengelen!

gewoon luisteren naar de eu; hra afschaffen. die 'sociale huurwoningen' zijn dan opeens heel marktconform geprijsd.
pi_97385825
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:32 schreef inXs het volgende:

Daar gaat het niet om, als er een vraag binnenkomt over een woningverbetering en een bijbehorend bedrag, dan kan je gewoon 'nee' zeggen. Dan hoef je niet gelijk moord en brand te roepen en alles te verscheuren.... Of snap ik iets niet?
Mee eens.
I'll sing you a lullaby.
pi_97385900
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

gewoon luisteren naar de eu; hra afschaffen. die 'sociale huurwoningen' zijn dan opeens heel marktconform geprijsd.
Ja want commerciele verhuurders komen ook in aanmerking voor HRA?
pi_97385908
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
echt vermoeiend dit onderwerp. alsof huurwoningen het probleem vormen. zo vermoeiend die belangenbehartigers die nep argumenten weten aan te zwengelen!

onzin natuurlijk, sociale huurwoningen zijn helaas niet meer bewoond door diegene die ze nodig hebben. Ook in landen zonder HRA zijn er hoge prijzen voor woningen. niet alleen de hra is het probleem, dat jij dat graag wilt denken ligt aan jou. Dan nog moet het geleidelijk gebeuren en kijk dan ook gelijk goed naar huursubsidie bijvoorbeeld en verhoog alle huurprijzen zo dat ze kostendekkend worden, zullen we eens zien hoeveel sociale huur er over blijft.
pi_97386055
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:34 schreef DS4 het volgende:

In sommige gevallen wel.
Het lijkt mij dat dit alleen maar mag in geval van een wettelijk verplichte aanpassing, hoewel je als huurder dan zou kunnen beargumenteren dat deze kosten alsnog voor de verhuurder zijn.

quote:
Ik ken de situatie waar het over ging niet, maar ik merk wel op dat het erg bizar is dat op een normale vraag geen normaal antwoord komt. Dan ben je een hork!

Nog altijd geen reden om je als een maffiabaas te gaan gedragen, als je het niet aankan moet je geen woningen willen verhuren of het aan iemand overlaten die er minder emotioneel onder is :)

quote:
Meningsverschil mag. Ik begrijp inmiddels dat er gewoon iets wordt gevraagd. Nou, dan geef je toch antwoord? Is dat nu zo moeilijk?
Normaal geef je antwoord maar je begrijpt ook wel dat als een antwoord uitblijft dit meestal niet een teken van goedkeuring is ;)
I'll sing you a lullaby.
pi_97386163
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:38 schreef Basp1 het volgende:

Ja want commerciele verhuurders komen ook in aanmerking voor HRA?
Nou... dat hebben ze natuurlijk al. Nee..... de prijsopdrijvende factor van de HRA zal dan niet meer effectief zijn waardoor prijzen zullen dalen. De zogenaamde goedkope sociale huurwoning zal plotseling heel marktconform geprijsd blijken te zijn. (m.a.w. koopwoningen zijn nu over-priced)
I'll sing you a lullaby.
pi_97386533
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:45 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Nou... dat hebben ze natuurlijk al. Nee..... de prijsopdrijvende factor van de HRA zal dan niet meer effectief zijn waardoor prijzen zullen dalen. De zogenaamde goedkope sociale huurwoning zal plotseling heel marktconform geprijsd blijken te zijn. (m.a.w. koopwoningen zijn nu over-priced)
Volgens mij komt het van 2 kanten, koopwoningen over-priced, sociale huur inder-priced. Sociale huur wordt ook gewoon kunstmatig laag gehouden, opzich terecht voor de mensen die echt niet anders kunnen, maar helaas wonen de verkeerde mensen hierin.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 16:04:29 #147
324665 meth77
to do or not to do
pi_97386961
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:22 schreef DS4 het volgende:

[..]

Waarom geef je dan niet gewoon netjes antwoord?
Ja ik ga toch niet op iedere enquete antwoord geven, de verhuurder merkt vanzelf dattie erg weinig respons krijgt op zijn slimme extra geld-actie

Of ben jij zo iemand die met iedere telefoonactie in gesprek gaat
pi_97387022
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:18 schreef meth77 het volgende:
Ik woon vrije sector
En met jou nog vele anderen. Maar het ging om Xeno....
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_97387304
Kopers 2006-2009 zijn de lul, de rest is spekkoper w/ *O*
pi_97387350
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:04 schreef meth77 het volgende:
Ja ik ga toch niet op iedere enquete antwoord geven, de verhuurder merkt vanzelf dattie erg weinig respons krijgt op zijn slimme extra geld-actie
Ach er kunnen ook huurders zijn die wel hun bovenverdieping stoken en dus wel die 300 euro per jaar voor dat comfort over hebben omdat het ze 500 euro op hun stookkosten uitspaard. :P

Ga er maar van uit dat als jij verhuisd bent de verhuurder er sowieso wel dubbel glas in zal zetten om de huur op te kunnen schroeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')