Xeno hoopt al sinds '83 van zijn eigen koophuisje voor een laag bedrag, zonder dat hij hiervoor hoeft te werken. Jammer voor hem is dat het nooit zo zal zijn dat hij in staat zal zijn een huis te kunnen kopen, laat staan onderhouden. Ze zien hem bij de bank al aankomenquote:Op maandag 30 mei 2011 09:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar goed, daar zit je dan, in je huurhuis, dat je nog te duur vindt ondanks dat het maar 400 euro is, met een laag inkomen en verder geen perspectieven, levend in een droomwereld dat als de zeepbel leeg loopt, jij ook een fatsoenlijk huis kunt kopen.
En maar roepen dat jij beter af bent dan de gemiddelde huizenkoper.
Strohalmen
Die oudjes beuren niets meer voor hun afgeleefde krot, dus er zal inderdaad zorg tegen een minimum prijs moeten worden gekocht. Ik stel voor om die oudjes gewoon op een soort van lopende band te zetten en ze dan af te spuiten met een brandslang. Daar kunnen we vast wat pubers voor vinden die dat tegen jeugdloonbetaling wensen te doenquote:Op maandag 30 mei 2011 09:41 schreef Scorpie het volgende:
En als ze geen poep willen rapen, laten we ze schoffelen. Excellent plan
Bij een bank zal je mij niet zo snel zien, wat heb ik er te zoeken?quote:
Je uitkering ophalen? Maar inderdaad, verder heb je er vrij weinig te zoeken. Je bent niet de persoon waar een bank zaken mee zou willen doen.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:48 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Bij een bank zal je mij niet zo snel zien, wat heb ik er te zoeken?
Er moeten gewoon Megastallen komen voor zieke ouderen en daar kunnen ze prima al die leegstaande kantoren voor gebruikenquote:Op maandag 30 mei 2011 09:46 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Die oudjes beuren niets meer voor hun afgeleefde krot, dus er zal inderdaad zorg tegen een minimum prijs moeten worden gekocht. Ik stel voor om die oudjes gewoon op een soort van lopende band te zetten en ze dan af te spuiten met een brandslang. Daar kunnen we vast wat pubers voor vinden die dat tegen jeugdloonbetaling wensen te doen
GMTA.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je uitkering ophalen? Maar inderdaad, verder heb je er vrij weinig te zoeken. Je bent niet de persoon waar een bank zaken mee zou willen doen.
Gewoon je rekening leegpinnen bij de eerste de beste automaat, zo kunnen ze ook niets van je rekening afschrijvenquote:Op maandag 30 mei 2011 09:49 schreef Scorpie het volgende:
Je uitkering ophalen? Maar inderdaad, verder heb je er vrij weinig te zoeken. Je bent niet de persoon waar een bank zaken mee zou willen doen.
Ik laat iedere maand (wel) net genoeg staan voor de (minimale) vaste lasten, de rest gaat er af.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:55 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Gewoon je rekening leegpinnen bij de eerste de beste automaat, zo kunnen ze ook niets van je rekening afschrijven
Maar ja, wat moet je met 150 euro in je portomonnee.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:55 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Gewoon je rekening leegpinnen bij de eerste de beste automaat, zo kunnen ze ook niets van je rekening afschrijven
Hoax, je hebt geen pinpas aangezien die 3,75 per kwartaal kost en je weigert te betalen voor het spekken van de directie van de banken.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:55 schreef xenobinol het volgende:
[..]
inkoppertje....quote:Op maandag 30 mei 2011 09:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar ja, wat moet je met 150 euro in je portomonnee.
Geen ING, men neme 1 van die groene zweefbanken.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoax, je hebt geen pinpas aangezien die 3,75 per kwartaal kost en je weigert te betalen voor het spekken van de directie van de banken.
Ik ga dan de kroeg in.... om rekeningen te betalenquote:Op maandag 30 mei 2011 09:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Een noodzakelijk kwaadquote:Op maandag 30 mei 2011 09:59 schreef Scorpie het volgende:
Hoax, je hebt geen pinpas aangezien die 3,75 per kwartaal kost en je weigert te betalen voor het spekken van de directie van de banken.
Daar kost het ook geldquote:Op maandag 30 mei 2011 09:59 schreef BertV het volgende:
Geen ING, men neme 1 van die groene zweefbanken.
quote:Op maandag 30 mei 2011 09:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daar doen ze of ze anders zijn. Dat mag beloond worden.quote:
Ja dat past wel in het plaatje.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:59 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik ga dan de kroeg in.... om rekeningen te betalen
Uiteraard... dat hoort bij het leven van een steuntrekkende huurpauperquote:
Ach... soms ga ik gewoon een avondje glazenrapenquote:Nergens geld voor hebben, ook niet voor alcohol, maar ja, dat doe je dan gewoon op de pof. En dan als je weer geld hebt kun je direct door naar de kroeg om je rekening te betalen.
Dus je kunt toch werken? Doe dat dan in het echt eens.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:05 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Uiteraard... dat hoort bij het leven van een steuntrekkende huurpauper
[..]
Ach... soms ga ik gewoon een avondje glazenrapen
Ik werk alleen onder bepaalde omstandighedenquote:Op maandag 30 mei 2011 10:06 schreef CoolGuy het volgende:
Dus je kunt toch werken? Doe dat dan in het echt eens.
Zoals voor het kopen van een huis? O nee wachtquote:Op maandag 30 mei 2011 10:08 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik werk alleen onder bepaalde omstandigheden
Steeds meer huizen die te koop staan...en geen daarvan die jij ook maar enigzins kunt betalenquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Steeds meer huizen die te koop staan...en geen daarvan die jij ook maar enigzins kunt betalenMoet toch wel een goed gevoel geven...hey...weer 20 huizen erbij...die ik niet kan betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |