Ik wil niet weten hoe het er bij jou thuis uitziet. Of komt je moeder eens per week je zooi opruimen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Net als de badkamer en keuken schoonmaken. Dat doe je toch niet als man?
Ja precies, denk ook maar niet dat ik bij een MKB wil eindigen in Nederland, ik heb wel betere dingen te doen met m'n leven dan het daar aan te verkwanselen. Niet dat er iets mis mee is of dat het niet goed verdiend, maar m'n hart ligt er gewoon totaal niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
True that. Plus dat je vaak een heel stuk vroeger met pensioen kan
Mijn grootvader heeft 55 jaar op onze jullie belastingcenten gefeteerd vanwege z'n tropenjaren.
Waar ligt je hart wel?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja precies, denk ook maar niet dat ik bij een MKB wil eindigen in Nederland, ik heb wel betere dingen te doen met m'n leven dan het daar aan te verkwanselen. Niet dat er iets mis mee is of dat het niet goed verdiend, maar m'n hart ligt er gewoon totaal niet.
Dat gaat nu wat lastiger.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
True that. Plus dat je vaak een heel stuk vroeger met pensioen kan
Mijn grootvader heeft 55 jaar op onze jullie belastingcenten gefeteerd vanwege z'n tropenjaren.
Eitjequote:Op woensdag 25 mei 2011 15:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Net als de badkamer en keuken schoonmaken. Dat doe je toch niet als man?
Dat is serieus ook gewoon goud waard.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:59 schreef mlg het volgende:
Onze schoonmaker wordt generatie op generatie doorgegeven in de familie.
Ik vind dat niks, zon rolator met emmers schoonmaakmiddel aan de stang, in het gangpad.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:59 schreef mlg het volgende:
Onze schoonmaker wordt generatie op generatie doorgegeven in de familie.
Hebben jullie thuis gangpaden?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik vind dat niks, zon rolator met emmers schoonmaakmiddel aan de stang, in het gangpad.
Meer waard dan een goed doel. Ik heb het geen eens echt nodig, ik kan best mijn eigen spul schoonmaken en opruimen, maar ik voel me onfatsoenlijk om haar werk af te staan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:01 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat is serieus ook gewoon goud waard.
Ik wilde nooit een hulp omdat ik het naar vind dat een vreemde door al onze spullen gaat.
Klopt. Maar wij hebben niets te vrezen van de malaria, dus tropenjaren zijn niet zo spannend meer.quote:
Ik krijg daar nooit wat van mee. Ik leg altijd het geld klaar, en zie haar alleen op donderdag in de ochtend om even bij te praten. Leg altijd wat lekkere koeken voor haar klaar en koffie kan ze altijd pakken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik vind dat niks, zon rolator met emmers schoonmaakmiddel aan de stang, in het gangpad.
Mijn pa wordt gekort op zijn AOW omdat hij in het buitenland heeft gewerktquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Maar wij hebben niets te vrezen van de malaria, dus tropenjaren zijn niet zo spannend meer.
Als je dan toch zo weinig thuis bent is het de vraag of het wel zo driftig schoongemaakt moet worden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:05 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik krijg daar nooit wat van mee. Ik leg altijd het geld klaar, en zie haar alleen op donderdag in de ochtend om even bij te praten. Leg altijd wat lekkere koeken voor haar klaar en koffie kan ze altijd pakken.
Wat aardig eigenlijk en ook dat je haar aanhoudt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:05 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik krijg daar nooit wat van mee. Ik leg altijd het geld klaar, en zie haar alleen op donderdag in de ochtend om even bij te praten. Leg altijd wat lekkere koeken voor haar klaar en koffie kan ze altijd pakken.
Werken in een internationale omgeving bij een grote multinational waar je ook goed je brood kan verdienen.quote:
Tsja, toen was Nederlands-Indië nog geen buitenlandquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mijn pa wordt gekort op zijn AOW omdat hij in het buitenland heeft gewerkt
Grappig. Wat voor mij een hel is, is voor jou het paradijs en andersom. Ik hoef daar gelukkig niet meer heen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Werken in een internationale omgeving bij een grote multinational waar je ook goed je brood kan verdienen.
Heb het een tijd gedaan en vond het super, maar smaken verschillen gelukkig inderdaad.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:08 schreef Staal het volgende:
[..]
Grappig. Wat voor mij een hel is, is voor jou het paradijs en andersom. Ik hoef daar gelukkig niet meer heen.
Dat was ook mijn droom, die ik ook waar heb gemaakt, maar naar loop van tijd was ik wel toe aan wat anders.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Werken in een internationale omgeving bij een grote multinational waar je ook goed je brood kan verdienen.
Ik ben rechts, maar in het bedrijfsleven zien ze me als links vanwege het feit dat ik een hekel heb aan management. Ik vind zelfs dat management in haar huidige vorm moet verdwijnen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:08 schreef Staal het volgende:
[..]
Grappig. Wat voor mij een hel is, is voor jou het paradijs en andersom. Ik hoef daar gelukkig niet meer heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |