quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:25 schreef Rewimo het volgende:
Godverdegodver. Artrose is iets voor ouwe mensen![]()
Het begint een beetje door te dringen nu geloof ik
Ga je trouwen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:25 schreef DanseMacabre het volgende:
Binnenkort ben ik van m'n stomme achternaam af.
Ja, bij Nicolet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hoezo ben je van je achternaam af?
Laat je je nagels trouwens doen vlakbij jou? Daar zit iemand die het ook doet..in die straten voor jou. Daar gaat een vriendin altijd heen:p
Heb je zo'n stomme achternaam dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:25 schreef DanseMacabre het volgende:
Binnenkort ben ik van m'n stomme achternaam af.
Nee, dat niet. Maar mijn initialen zijn S.S.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je zo'n stomme achternaam dan?
Ik heb mijn eigen naam gehouden, vooral ook omdat Christan mijn achternaam heeft. Maar in de praktijk word ik hier in DLD net zo vaak bij mijn eigen naam genoemd als die van qltel, en andersom
Ga je een huis kopen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:27 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee, geregistreerd partnerschap.
Doe dat dan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nee ik heb de halsbandjes nog niet gedingest.
Ze is op kamp nu met de school waar ze werktquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:42 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Doe dat dan.![]()
Anders geen eten morgen.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:45 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ze is op kamp nu met de school waar ze werkt
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga dit weekend zelf halsbanden maken voor Chico en Billy.
En mss ook nog wel een nieuwe voor Sjon, als ik dan nog zin heb
Nou voor een halsband hoef je niet eens creatief te zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:48 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
![]()
Ik kan dat niet, ik ben totaal niet creatief.
Dat is niet waar, mijn man heeft ook artrose in de nekwervels en in de knieen en dat heeft hij al sinds hij in de dertig was.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:25 schreef Rewimo het volgende:
Godverdegodver. Artrose is iets voor ouwe mensen![]()
Het begint een beetje door te dringen nu geloof ik
Dank je welquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:33 schreef indaha het volgende:
Dat is niet waar, mijn man heeft ook artrose in de nekwervels en in de knieen en dat heeft hij al sinds hij in de dertig was.
Je kunt er wel oud mee worden![]()
Maar alle gekheid op een stokje,leuk is het niet.![]()
Mijn man heeft ook verschillende pijnstillers geprobeerd maar de ibruprofen helpt bij hem nog het beste en in beweging blijven, maar dat is bij jou juist een probleem
Ik hoop dat je een goede pijnstilling krijgt en dat je daardoor beter gaat lopen
Nou als ze echt geschikt zijn voor kranten dan moeten ze wel 2 van die hondjes gemakkelijk kunnen hebben want kranten zijn zwaarderquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:26 schreef oh-oh het volgende:
http://link.marktplaats.nl/450767696
Hoeveel kilo zou zo een tas houden?
Das mss wel wat voor Sjon voor achterop de fiets , en voor Billy als die niet wil rennen
Druk met werk en mooi weer, dus in de tuin bezigquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:40 schreef oh-oh het volgende:
Hey Indaha, wat ben jij dr nog maar weinig eigenlijk!
Ja dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou als ze echt geschikt zijn voor kranten dan moeten ze wel 2 van die hondjes gemakkelijk kunnen hebben want kranten zijn zwaarder
Booooooh nog steeeeeeeeds?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Druk met werk en mooi weer, dus in de tuin bezig
Ja maar het is de bedoeling dat Billy het grootste deel van de weg rent naast de fiets hequote:Op woensdag 25 mei 2011 16:48 schreef indaha het volgende:
Ja dat is wel zo, kranten kun je verdelen, maar Sjon niet.![]()
Je kunt wel Sjon aan 1 kant en Billy aan de andere kant, dan is het gewicht beter verdeeld
O dat is fijn,quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Booooooh nog steeeeeeeeds?
Amai![]()
Heerlijk joh!
Ik moet nog twee dagen en drie kwartier werken en dan heb ik 6 hele dagen vrij
En nu?quote:
Ik weet niet wat het isquote:
quote:
Ik wil het ook vanavondquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:48 schreef Greys het volgende:
De TT... ik wil het
Misschien dat het vanavond laat gaat lukken!
Dan moet je gewoon aan de andere kant een paar boeken erin doenquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar het is de bedoeling dat Billy het grootste deel van de weg rent naast de fiets he
Ja ik zie wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon aan de andere kant een paar boeken erin doen, ik denk dat het wel meevalt trouwens als je alleen Sjon aan een kant hebt
Ik had ook al gegoogled maar daar is zoveel spul van, maar ik gok dat het iets is om via de computer dingen in huis te bedienen, daar heeft ze het eens over gehad.quote:
Ja het is wel een stevige fiets die postcode fiets, dus ik denk dat het best gaat lukkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik zie wel.
Ik wil heel graag fietstassen en een kratje kopen, maar ik denk dat ik gewoon als de fiets dr is met fiets en honden naar de fietsenboer wandel en daar uitzoek wat handig is![]()
Billy moet toch eerst leren mee te rennen naast de fiets.
Ik wilde hem daarom bij Chico laten op de te drukke stukken en zo, want daar kan ie dan makkelijk zelf ff inspringen onderweg
Mediaplayerquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:50 schreef indaha het volgende:
[..]
O dat is fijn,ik kan geen vrij nemen had ik toch een vak geleerd
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mediaplayer
En ik heb een usenet account bij eweka
Thnxquote:
Oh, ik heb ze al aaaaaaaallemaal op dvdquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Thnx
Ik ben nu alle seizoenen van dexter aan het binnen trekkenMorgen komt de eminent binnen
Ik ben blij
Wanneer gaat je nichtje dan weer naar huis of hou je haar gewoonquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Maandag hoef ik lekker heul NIKS![]()
Dinsdag met de hondjes naar Delft, ik wilde lekker op tijd gaan maar Nok kannie, en mn vriendje werkt tot 16.00 dus gewoon na de middag pas op weg gaan. En dan 's avonds naar concert in Amsterdam. Woensdag op tijd naar huis en nichtje oppikken in Utrecht.
En dan heb ik 's middags in Maastricht eerst afgesproken met mn tante, 's avonds bbquen met het kind en de honden bij de Griek en zwembadje en zo, en dan donderdag ook met de Griek en de kids en dan vrijdag weer werken, ik ben denk ik blij als ik op mn werk zit![]()
De eindemaand zal een makkie zijn voor me dit keer
Nou ik moet vrijdag werken, dus mn ouders of haar ouders komen dr donderdag maar ergens halen, ik ga dr niet weer helemaal naar Utrecht brengen, ben gekquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Wanneer gaat je nichtje dan weer naar huis of hou je haar gewoon
Kijk uitquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:14 schreef oh-oh het volgende:
En anders kan ze vrijdag wel een dagje in de kelder.
Die is toch leeg voor de fiets alvast
quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Kijk uitanders heb je weer een ban als iemand dit serieus opvat
Gewoon heel gezellig.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:19 schreef indaha het volgende:
Hoe was de verjaardag van de griek , romantisch
quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Oh das niet zo erg, ik heb het komende week toch te druk voor Fok!
haske leuk om te kopen (wij hebben er een voor 50 gulden gekocht ooit bij de kringloop) je komt er alleen nooit meer vanafquote:
Joh jij hebt het ook te druk voor Fok!quote:
Ja maar tuurlijk kocht Qut dat nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:23 schreef Nonneke het volgende:
[..]
haske leuk om te kopen (wij hebben er een voor 50 gulden gekocht ooit bij de kringloop) je komt er alleen nooit meer vanafde onze heeft zelfs al met geld toe op MP gestaan
hmnee dat leek me al stug iddquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar tuurlijk kocht Qut dat niet![]()
Ik ben weg popjes, lief zijn!
Ja maar ik bedoelde ook kussen en zo daarbij heb je geen last van de flubbersebonkjes tochquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon heel gezellig.
Niet al te romantisch, ik was flubbersenbonkjesongesteld, ik dacht laat de romantiek maar ff lekker achterwege
Tot laterquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar tuurlijk kocht Qut dat niet![]()
Ik ben weg popjes, lief zijn!
Ze postte er eenquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:00 schreef indaha het volgende:
Ik had ook al gegoogled maar daar is zoveel spul van, maar ik gok dat het iets is om via de computer dingen in huis te bedienen, daar heeft ze het eens over gehad.
http://www.e-domotica.com/waarom.html
Daar doen wij echt al weken boodschappen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
he, ze hebben hier ook de Jumbo, 2 nieuwe. Wist ik geeneens
zie je wel ik had het toch gezegdquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:54 schreef DanseMacabre het volgende:
oh-oh, waarom stop jij je nichtje in een kelder.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Kijk uitanders heb je weer een ban als iemand dit serieus opvat
Ik deed een Oognip.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:05 schreef indaha het volgende:
[..]
zie je wel ik had het toch gezegd
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon heel gezellig.
Niet al te romantisch, ik was flubbersenbonkjesongesteld, ik dacht laat de romantiek maar ff lekker achterwege
Leuke kleur!quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:52 schreef Ynske het volgende:
Haren zitten in de verfhoop dat t een mooi kleurtje word
moet ongeveer
[ afbeelding ]
worden
k hoop tquote:
Gebruik je echte verf of kleurspoeling.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:52 schreef Ynske het volgende:
Haren zitten in de verfhoop dat t een mooi kleurtje word
moet ongeveer
[ afbeelding ]
worden
Ach, zolang het niet knaloranje wordtquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:15 schreef Ynske het volgende:
k hoop t
t is iets roder volgens mij dan de kleur paars die ik wilde
maar black diamond zou paars zijn, lijkt me stug bij die naam
dus maar voor deze gekozen, we shall see within 30 min...
Ik kende iemand die op haar 16e al grijs was, dus je hebt tot nu toe mazzel gehadquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:17 schreef indaha het volgende:
Gebruik je echte verf of kleurspoeling.
Ik moet ook maar eens bedenken wat ik met mijn haar ga doen als eerstdaags de grijze haren tevoorschijn gaan komen, met welke leeftijd begint dat eigenlijk ?
16 dat is wel heel jong, ik wist niet dat dat konquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik kende iemand die op haar 16e al grijs was, dus je hebt tot nu toe mazzel gehad
verfquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:17 schreef indaha het volgende:
[..]
Gebruik je echte verf of kleurspoeling.
Ik moet ook maar eens bedenken wat ik met mijn haar ga doen als eerstdaags de grijze haren tevoorschijn gaan komen, met welke leeftijd begint dat eigenlijk ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |