quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:25 schreef Rewimo het volgende:
Godverdegodver. Artrose is iets voor ouwe mensen![]()
Het begint een beetje door te dringen nu geloof ik
Ga je trouwen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:25 schreef DanseMacabre het volgende:
Binnenkort ben ik van m'n stomme achternaam af.
Ja, bij Nicolet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hoezo ben je van je achternaam af?
Laat je je nagels trouwens doen vlakbij jou? Daar zit iemand die het ook doet..in die straten voor jou. Daar gaat een vriendin altijd heen:p
Heb je zo'n stomme achternaam dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:25 schreef DanseMacabre het volgende:
Binnenkort ben ik van m'n stomme achternaam af.
Nee, dat niet. Maar mijn initialen zijn S.S.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je zo'n stomme achternaam dan?
Ik heb mijn eigen naam gehouden, vooral ook omdat Christan mijn achternaam heeft. Maar in de praktijk word ik hier in DLD net zo vaak bij mijn eigen naam genoemd als die van qltel, en andersom
Ga je een huis kopen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:27 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee, geregistreerd partnerschap.
Doe dat dan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nee ik heb de halsbandjes nog niet gedingest.
Ze is op kamp nu met de school waar ze werktquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:42 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Doe dat dan.![]()
Anders geen eten morgen.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:45 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ze is op kamp nu met de school waar ze werkt
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga dit weekend zelf halsbanden maken voor Chico en Billy.
En mss ook nog wel een nieuwe voor Sjon, als ik dan nog zin heb
Nou voor een halsband hoef je niet eens creatief te zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:48 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
![]()
Ik kan dat niet, ik ben totaal niet creatief.
Dat is niet waar, mijn man heeft ook artrose in de nekwervels en in de knieen en dat heeft hij al sinds hij in de dertig was.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:25 schreef Rewimo het volgende:
Godverdegodver. Artrose is iets voor ouwe mensen![]()
Het begint een beetje door te dringen nu geloof ik
Dank je welquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:33 schreef indaha het volgende:
Dat is niet waar, mijn man heeft ook artrose in de nekwervels en in de knieen en dat heeft hij al sinds hij in de dertig was.
Je kunt er wel oud mee worden![]()
Maar alle gekheid op een stokje,leuk is het niet.![]()
Mijn man heeft ook verschillende pijnstillers geprobeerd maar de ibruprofen helpt bij hem nog het beste en in beweging blijven, maar dat is bij jou juist een probleem
Ik hoop dat je een goede pijnstilling krijgt en dat je daardoor beter gaat lopen
Nou als ze echt geschikt zijn voor kranten dan moeten ze wel 2 van die hondjes gemakkelijk kunnen hebben want kranten zijn zwaarderquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:26 schreef oh-oh het volgende:
http://link.marktplaats.nl/450767696
Hoeveel kilo zou zo een tas houden?
Das mss wel wat voor Sjon voor achterop de fiets , en voor Billy als die niet wil rennen
Druk met werk en mooi weer, dus in de tuin bezigquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:40 schreef oh-oh het volgende:
Hey Indaha, wat ben jij dr nog maar weinig eigenlijk!
Ja dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou als ze echt geschikt zijn voor kranten dan moeten ze wel 2 van die hondjes gemakkelijk kunnen hebben want kranten zijn zwaarder
Booooooh nog steeeeeeeeds?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Druk met werk en mooi weer, dus in de tuin bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |