huidskleur doet er zeker toequote:Op maandag 30 mei 2011 11:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zoek ik ook in een partner, dat staat in ieder geval veel en veel hoger dan huidskleur bij mij.
Nu moet ik ineens denken aan Mayday van James Bond.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij komt het omdat negeressen veel dominanter zijn.
Idd.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zoek ik ook in een partner, dat staat in ieder geval veel en veel hoger dan huidskleur bij mij.
Bij mij niet. Al is het een Irakees of Amerikaanse indiaan, verliefd = verliefd.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:30 schreef wise het volgende:
[..]
huidskleur doet er zeker toe. Bij mij dan
ik zal sneller kijken naar een blanke meid in een bar dan naar een donkere.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij mij niet. Al is het een Irakees of Amerikaanse indiaan, verliefd = verliefd.
Preferenties heb je altijd.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:31 schreef wise het volgende:
[..]
ik zal sneller kijken naar een blanke meid in een bar dan naar een donkere.
't oog wil ook wat en daar vallen donkere meiden al snel af
Turken en Marokkanen hebben vaak een grote bek. Ook hier op het forum bewijst het maar weer eens. En vaak allemaal dezelfde gedachtes en houdingquote:Op maandag 30 mei 2011 11:30 schreef hugecooll het volgende:
Mja, alleen kan je op basis van die voorkeuren alvast bepaalde huidskleuren afstrepen door een gebrek aan aanbod
kloptquote:
Arrogant.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:35 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Omdat ze mooier zijn. Zelfs een neger wil graag met een blanke vrouw.
Ik vind het juist logischer dat je mensen van een ander ras mooi vindt, de vermenging van verschillende rassen zorgt voor sterker nageslacht. Dat zal de mens in het onderbewustzijn echt wel weten, mits ze niet verziekt zijn door xenofobie.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:37 schreef hugecooll het volgende:
Er zit wel een kern van waarheid in, al is het wel goed mogelijk dat ik het met haar eens ben omdat ik ook blank ben (en het logischer is om als blanke andere blanken mooier te vinden dan andere huidskleuren)
quote:Op maandag 30 mei 2011 11:35 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Omdat ze mooier zijn. Zelfs een neger wil graag met een blanke vrouw.
Daarom meldde ik dat van die xenofobie ook, die figuren komen ongetwijfeld ook bij elkaar terecht.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:40 schreef hugecooll het volgende:
Id_do_her (wegens gebrek aan een quoteknop..)
soort zoekt soort geldt ook voor mensen
wat zit jij nou weer dom te blatenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:40 schreef Nyce het volgende:
Wordt het niet is tijd dat Fok! het account van ZureLucht sluit? Wat een walgelijk racistisch persoon ben je ook.
Ik tolereer het wel maar soms doen haar teksten mijn tenen echt door mijn schoenzolen krommen.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:41 schreef wise het volgende:
[..]
wat zit jij nou weer dom te blaten
Eng he, als iemand anders denkt dat jezelf. Je bent de enigste die er moeite mee heeft in dit topic.
Waarschijnlijk, maar je ziet ook dat dieren voornamelijk met andere dieren binnen hun eigen soortquote:Op maandag 30 mei 2011 11:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom meldde ik dat van die xenofobie ook, die figuren komen ongetwijfeld ook bij elkaar terecht.
Het gaat niet alleen om haar posts in dit topic hoor, ik vind het raar dat Fok! dit allemaal maar toe laat.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:41 schreef wise het volgende:
[..]
wat zit jij nou weer dom te blaten
Eng he, als iemand anders denkt dat jezelf. Je bent de enigste die er moeite mee heeft in dit topic.
quote:Op maandag 30 mei 2011 09:45 schreef ZureLucht het volgende:
De moslims zijn de nieuwe nazi's in Europa. Tegen de joden en maar discrimineren.
fok heeft groot gelijk. Tis geen chinees forumquote:Op maandag 30 mei 2011 11:44 schreef Nyce het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om haar posts in dit topic hoor, ik vind het raar dat Fok! dit allemaal maar toe laat.
Je zou eens kunnen beginnen met haar posts niet serieus te nemenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:44 schreef Nyce het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om haar posts in dit topic hoor, ik vind het raar dat Fok! dit allemaal maar toe laat.
Hier een voorbeeld:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |