huidskleur doet er zeker toequote:Op maandag 30 mei 2011 11:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zoek ik ook in een partner, dat staat in ieder geval veel en veel hoger dan huidskleur bij mij.
Nu moet ik ineens denken aan Mayday van James Bond.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij komt het omdat negeressen veel dominanter zijn.
Idd.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zoek ik ook in een partner, dat staat in ieder geval veel en veel hoger dan huidskleur bij mij.
Bij mij niet. Al is het een Irakees of Amerikaanse indiaan, verliefd = verliefd.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:30 schreef wise het volgende:
[..]
huidskleur doet er zeker toe. Bij mij dan
ik zal sneller kijken naar een blanke meid in een bar dan naar een donkere.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij mij niet. Al is het een Irakees of Amerikaanse indiaan, verliefd = verliefd.
Preferenties heb je altijd.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:31 schreef wise het volgende:
[..]
ik zal sneller kijken naar een blanke meid in een bar dan naar een donkere.
't oog wil ook wat en daar vallen donkere meiden al snel af
Turken en Marokkanen hebben vaak een grote bek. Ook hier op het forum bewijst het maar weer eens. En vaak allemaal dezelfde gedachtes en houdingquote:Op maandag 30 mei 2011 11:30 schreef hugecooll het volgende:
Mja, alleen kan je op basis van die voorkeuren alvast bepaalde huidskleuren afstrepen door een gebrek aan aanbod
kloptquote:
Arrogant.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:35 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Omdat ze mooier zijn. Zelfs een neger wil graag met een blanke vrouw.
Ik vind het juist logischer dat je mensen van een ander ras mooi vindt, de vermenging van verschillende rassen zorgt voor sterker nageslacht. Dat zal de mens in het onderbewustzijn echt wel weten, mits ze niet verziekt zijn door xenofobie.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:37 schreef hugecooll het volgende:
Er zit wel een kern van waarheid in, al is het wel goed mogelijk dat ik het met haar eens ben omdat ik ook blank ben (en het logischer is om als blanke andere blanken mooier te vinden dan andere huidskleuren)
quote:Op maandag 30 mei 2011 11:35 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Omdat ze mooier zijn. Zelfs een neger wil graag met een blanke vrouw.
Daarom meldde ik dat van die xenofobie ook, die figuren komen ongetwijfeld ook bij elkaar terecht.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:40 schreef hugecooll het volgende:
Id_do_her (wegens gebrek aan een quoteknop..)
soort zoekt soort geldt ook voor mensen
wat zit jij nou weer dom te blatenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:40 schreef Nyce het volgende:
Wordt het niet is tijd dat Fok! het account van ZureLucht sluit? Wat een walgelijk racistisch persoon ben je ook.
Ik tolereer het wel maar soms doen haar teksten mijn tenen echt door mijn schoenzolen krommen.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:41 schreef wise het volgende:
[..]
wat zit jij nou weer dom te blaten
Eng he, als iemand anders denkt dat jezelf. Je bent de enigste die er moeite mee heeft in dit topic.
Waarschijnlijk, maar je ziet ook dat dieren voornamelijk met andere dieren binnen hun eigen soortquote:Op maandag 30 mei 2011 11:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom meldde ik dat van die xenofobie ook, die figuren komen ongetwijfeld ook bij elkaar terecht.
Het gaat niet alleen om haar posts in dit topic hoor, ik vind het raar dat Fok! dit allemaal maar toe laat.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:41 schreef wise het volgende:
[..]
wat zit jij nou weer dom te blaten
Eng he, als iemand anders denkt dat jezelf. Je bent de enigste die er moeite mee heeft in dit topic.
quote:Op maandag 30 mei 2011 09:45 schreef ZureLucht het volgende:
De moslims zijn de nieuwe nazi's in Europa. Tegen de joden en maar discrimineren.
fok heeft groot gelijk. Tis geen chinees forumquote:Op maandag 30 mei 2011 11:44 schreef Nyce het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om haar posts in dit topic hoor, ik vind het raar dat Fok! dit allemaal maar toe laat.
Je zou eens kunnen beginnen met haar posts niet serieus te nemenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:44 schreef Nyce het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om haar posts in dit topic hoor, ik vind het raar dat Fok! dit allemaal maar toe laat.
Hier een voorbeeld:
[..]
Nee, de waarheid.quote:
Zegt iemand met alleen maar blanke tieten in zijn avatar.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:40 schreef Nyce het volgende:
Wordt het niet is tijd dat Fok! het account van ZureLucht sluit? Wat een walgelijk racistisch persoon ben je ook.
niks mis mee, want het is een domme vergelijking om moslims nazi's te noemen. Dus lees erover heen.quote:
en, zoals gewoonlijk (anders voelen ze zich gediscrimineerd) zijn ook radicale christenen ook ergquote:Op maandag 30 mei 2011 11:46 schreef wise het volgende:
[..]
niks mis mee, want het is een domme vergelijking om moslims nazi's te noemen. Dus lees erover heen.
overigens zijn radicale en vervelende moslims natuurlijk wel erg
1. Beyonce Knowles vind ik wel mooi ja.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:46 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Nee, de waarheid.
Noem eens 5 bekende zwarte mooie vrouwen.
1. Naomi Campbell
2. Oprah Winfrey ?
3. Halle Berry (nee, die heeft een blanke moeder)
4. Beyonce? (die is niet voor niets zangeres geworden met zo'n figuur).
Lastig.
Bij dieren wel, maar bijvoorbeeld hondenrassen zijn ontstaan door intensieve vermenging van rassen, met begeleiding van de mens, dat wel. Maar als het bij dieren (wat mensen ook zijn) zo is hoeft het toch niet met elke soort zo te zijn?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, maar je ziet ook dat dieren voornamelijk met andere dieren binnen hun eigen soort
"omgaan", bij mensen is dat ook logisch gedrag
Heb jij een hekel aan christenen? Racistquote:
Nee, het is een kwestie van smaak en voorkeur. Ik snap niet waarom mensen steeds hun voorkeur als feit bestempelen.quote:
Ik kan er met mijn hoofd ook niet bij.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:51 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nee, het is een kwestie van smaak en voorkeur. Ik snap niet waarom mensen steeds hun voorkeur als feit bestempelen.
inddquote:Op maandag 30 mei 2011 11:50 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Van die mensen die een reactie van je quoten en alles uit het verband halen. Niet het voorgaande lezen en dan gelijk racist roepen. Niet wetende wat het verschil is tussen racisme en discriminatie.
Nee, het is niet mijn voorkeur als je de reacties had gelezen. Zie FashionTV, Elle, modeshows etc.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:51 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nee, het is een kwestie van smaak en voorkeur. Ik snap niet waarom mensen steeds hun voorkeur als feit bestempelen.
Het is een conclusie van jou, dat maakt het nog steeds geen feit.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:54 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Nee, het is niet mijn voorkeur als je de reacties had gelezen. Zie FashionTV, Elle, modeshows etc.
Ah, iemand die nog niet bekend is met de mode wereld.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:55 schreef Lithia het volgende:
[..]
Het is een conclusie van jou, dat maakt het nog steeds geen feit.
Ik herken het er ook wel in ja.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:08 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is Zurelucht de voortzetting van Superfast, Pacmaniac, Densha, Life2.0 etc.
Kan er naast zitten, die kans is vrij groot, maar het net niet gefundeerde getroll heeft dezelfde vorm.
Gaat het bij mode niet om de kleren?quote:Op maandag 30 mei 2011 12:04 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Ah, iemand die nog niet bekend is met de mode wereld.![]()
Mode is OVER HET ALGEMEEN blank en halfbloed. Geen negroïde dames waar het in het beginsel over ging.
Zo nu en dan wel een negroïde heer of vrouw op de planken. Dan is het niet mijn conclusie, de conclusie van de modewereld die garant staat/ zou staan voor schoonheid.
Jij blijft nog steeds niet snappen dat het nog steeds geen feit is.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:04 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Ah, iemand die nog niet bekend is met de mode wereld.![]()
Mode is OVER HET ALGEMEEN blank en halfbloed. Geen negroïde dames waar het in het beginsel over ging.
Zo nu en dan wel een negroïde heer of vrouw op de planken. Dan is het niet mijn conclusie, de conclusie van de modewereld die garant staat/ zou staan voor schoonheid.
Le-zen. Het gaat om negroide vrouwen. Niet half bloedjes.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
1. Beyonce Knowles vind ik wel mooi ja.
2. Kelly Rowland
3. Alicia Keyes
4. Toni Braxton
5. Raven-Symoné vind ik zeker ook niet verkeerd.
Ah, dat troll gezeik weer. Ik zou zeggen, check mijn posthistorie, hou het naast die jij verdenkt, pak er een excelsheet bij en ga het ontmaskeren.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:08 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is Zurelucht de voortzetting van Superfast, Pacmaniac, Densha, Life2.0 etc.
Kan er naast zitten, die kans is vrij groot, maar het net niet gefundeerde getroll heeft dezelfde vorm.
Ligt eraan welk aspect je uit wilt lichten (als het je te moeilijk wordt). Tuurlijk gaat het om mode en voor kleren. Denk niet dat het modehuis van Jean Paul Gaultier een lelijke negerin op de planken zet. Of een dikke lelijke blanke tokkie.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gaat het bij mode niet om de kleren?
Leg mij eens uit waarom dit niet racistisch is:quote:Op maandag 30 mei 2011 11:50 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Heb jij een hekel aan christenen? Racist
Van die mensen die een reactie van je quoten en alles uit het verband halen. Niet het voorgaande lezen en dan gelijk racist roepen. Niet wetende wat het verschil is tussen racisme en discriminatie.
Puh-lease![]()
Open er een topic over.
Kom nu niet met: Ik gebruik toch het woordje 'vaak' want dat maakt het echt niet minder racistisch.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:32 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Turken en Marokkanen hebben vaak een grote bek. Ook hier op het forum bewijst het maar weer eens. En vaak allemaal dezelfde gedachtes en houdingNiets geen creativiteit bij deze mensen.
Dus die streep ik sowieso al door. Dat harige volk
quote:Op maandag 30 mei 2011 09:45 schreef ZureLucht het volgende:
De moslims zijn de nieuwe nazi's in Europa. Tegen de joden en maar discrimineren.
Wise nam het straatbeeld als voorbeeld. Een blanke man zie je niet snel lopen met een zwarte vrouw. Ik nam mode als voorbeeld.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:15 schreef Lithia het volgende:
[..]
Jij blijft nog steeds niet snappen dat het nog steeds geen feit is.
Het is en blijft een voorkeur. Of het van de zogenaamde meerderheid is of niet. Mode is geen goede bron om te gebruiken dat een hele groep 'mooier' is dan het ander.
Er zijn zat genoeg mensen die negroïde dames gewoon aantrekkelijk vinden. Zat genoeg ja, geen uitzonderingen.
Als jij zo goed weet over de modewereld, zou jij mij kunnen vertellen hoe de modewereld vroeger was? En hoe de aantal negroïde vrouwen tegenwoordig gestegen is / gedaald is?
Kan natuurlijk ook aan de negroïde vrouwen liggen.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:20 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Wise nam het straatbeeld als voorbeeld. Een blanke man zie je niet snel lopen met een zwarte vrouw. Ik nam mode als voorbeeld.
En daar ging het om in de discussie. Genoeg mensen die negerinnen mooi vindt. Waar ik ook kom, ik zie gewoon weinig blanke mannen met negroide vrouwen.
Ga ergens anders zitten janken.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:17 schreef Nyce het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom dit niet racistisch is:
[..]
Kom nu niet met: Ik gebruik toch het woordje 'vaak' want dat maakt het echt niet minder racistisch.
En wat je sowieso hoogstwaarschijnlijk hebt gebasseerd op de 10 Turken/Marokkanen die je bent tegengekomen in je leven, terwijl er tientallen miljoenen zijn. Dus wat is dan vaak?
En leg me vervolgens uit hoe ik een quote als dit uit zijn verband haal:
[..]
ik zie niks racistischquote:Op maandag 30 mei 2011 12:17 schreef Nyce het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom dit niet racistisch is:
quote:Op maandag 30 mei 2011 12:21 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Ga ergens anders zitten janken. Je hebt gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |