quote:Welke trui wil je bestellen, Claudia? Mijn kater is momenteel te groot om me echt te verdiepen in die site. Maar als jij nou wat leuke Ko dingen ziet, dan ga ik misschien wel overstag.
Hebben wij ook. Superfijn broekje. Mijn lievelingsbroek voor Ivan van dit moment is:quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:25 schreef Keshet het volgende:
Dat is een leuke trui Claudia! Ik kom wel bijna elke dag op Utrecht CS trouwens.
Dit soort broekjes Bar?
[ afbeelding ]
Van H&M, in meerdere kleuren!
Ja he! Ik ging overstag bij de omschrijving: '100% katoen met 'kasjmier'-print aan de binnenzijde. Knoopsluiting voor. Borstzakje.'quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:27 schreef Claudia_x het volgende:
Dat bovenste bloesje is trouwens zo ontzettend Ko!
Nog geen 13 euro! En aanwezig in 86 en 94! Oeke, je MOET!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:29 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ja he! Ik ging overstag bij de omschrijving: '100% katoen met 'kasjmier'-print aan de binnenzijde. Knoopsluiting voor. Borstzakje.'
is het dan geen bolero?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:33 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb voor Lena een vestje van Dirkje. Dat is zo'n ontzettend leuk vestje en de kwaliteit is prima. Op veel vestjes zitten ellendige knopen die ook gauw loslaten, maar deze knopen zijn heel fijn. Ik vind het alleen zo jammer dat het vestje kort en breed valt. De mouwen zijn hier te lang, het vestje is te groot maar ook te kort inmiddels.
Haha, echt zo lang geleden! Dweilen over straat op zoek naar een patatzaak die nog wel open is om 5 uur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |