http://www.flickr.com/photos/kerelberel/5739117673/in/photostreamquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:11 schreef Mirel het volgende:
Ik probeer mijn hele leven ook keihard alles zelf te vinden (ideeën). Misschien m'n grootste kenmerk.
Gast, er was nog helemaal geen Bosnië...quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gast, het gaat me erom dat hun Sarajevo zo aangevallen hebben en Bosnie over het algemeen.
Oke voor jou speciaal de moslims dan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gast, er was nog helemaal geen Bosnië...
Van m'n neefje. Ik heb geen autoquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.flickr.com/photos/kerelberel/5739117673/in/photostream
Jou auto?
Wait wait wait, ik ben nationalistisch?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mother in Law is net zo nationalistisch en ik kom niet van het platteland baas.
Ja, je wilt perse dat in de OP, dat is nationalistisch en niet realistisch.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:21 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Wait wait wait, ik ben nationalistisch?
Verder moet ik me ook nog aansluiten bij Tukker, ik vind het erg vervelend dat jij Izetbegovic goed vind en dat je ook nog altijd de hele schuld van de oorlog bij de Serviërs legt, hun in feite ook over 1 kam scheert.
Eigenlijk doe je hetzelfde als wat Wilders doet bij de moslims, je neemt ALLE Serviërs iets kwalijk om de beslissingen die een kleine groep Serviërs hebben gemaakt.
Maar ik ben dan een pan- nationalist, niet een nationalistquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, je wilt perse dat in de OP, dat is nationalistisch en niet realistisch.
Ik geef niet alle Serviers de schuld want ik zeg toch Mladic, Karadzic en Milosevic met hun Cetnike erbij zoals ik al zei in deel 1 van deze reeks.
Daarbij is Izetbegovic over het algemeen een goede man, niet alleen vanwege dat hij een vriend van me opa was maar ook vanwege dat Sarajevo anders niet meer bestaan had.
Als je hier Servië noemt, dan heb je het ook over alle Serviërs (imo).quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ach, op 1 voorwaarde mag van mij Yugoslavie weer bestaan, zonder Servie!
Eens, hij lijkt alsof politiek om de paar topics weer oplaait. Beter laten we dit achterwege en gaan we weer bezig zoals we hiervoor gingen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
Oh ja, misschien is het wel verstandig om niet té diep op politieke shit in te gaan?
Cigangsta's.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:42 schreef Opa_vertelt het volgende:
Jullie moeten je gewoon niet zo op de kast laten jagen.
Die quote had ik nog niet eens gezien.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:35 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
En je zegt toch echt bijv., ik quote het wel even.
Ach, op 1 voorwaarde mag van mij Yugoslavie weer bestaan, zonder Servie
Heb ik vorig topic gedaan. Ik ben een halve Srpski G.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja hij heeft nog steeds niet verteld waar die vandaan komt.
Dit.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:42 schreef Opa_vertelt het volgende:
Jullie moeten je gewoon niet zo op de kast laten jagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |