Gothic is stiekem neukbaar, emo krast na het neuken, metalhead twijfelt over zijn/haar geaardheid en alto is strafbaar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Gothic is dood, emo wil dood, metalhead denkt dat hij dood is en alto is het 12-jarige broertje van de dood.
Fixedquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Gothic is 90s/00s (80s was New Wave)
Emo is 00s
Metal is 80s/90s
Punker is 70s/80s
Alto is 90s
Rock Subcultuur is de overkoepelende term.
Wat de fuck is dit voor een bullshit zegquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Gothic is 80s
Emo is 00s
Metal is 70s/80s
Punker is 60s/70s
Alto is 90s
Rock is de overkoepelende term.
het begon bij metal/heavy rock
[ afbeelding ]
dat liep over in punk
[ afbeelding ]
wat weer overliep in gothic
[ afbeelding ]
wat weer overliep in alto
[ afbeelding ]
wat weer overliep naar emo
[ afbeelding ]
(alle voorgangers zijn blijven bestaan)
Achja, ze neuken tenminse geen stoere mooiboys met v halsjesquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:28 schreef Lienekien het volgende:
Ze hebben allemaal een slechte smaak qua muziek.
hoezo? Ik gaf aan waar de beginpunten van de respectivelijke stijlen lag. (alleen bij gothic had ik misschien iets eerder moeten zitten) en het zijn allemaal substijlen van rockquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:28 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Wat de fuck is dit voor een bullshit zeg
Volgens mij klopt het prima wat Bosbeetje zegt, qua startpunten. En natuurlijk hebben de diverse stijlen zich weer verder ontwikkeld en heb je daarbinnen weer substromingen. Maar zo de grove lijnen klopt. Het een heeft het ander niet vervangen, het is er bij gekomen.quote:
Breezers zijn echt van na mijn tijd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:29 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Achja, ze neuken tenminse geen stoere mooiboys met v halsjes
Pijp jij ook voor een breezertje?
De eerste emocore/ post-hardcore begon al in 1984quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:30 schreef Bosbeetle het volgende:
hoezo? Ik gaf aan waar de beginpunten van de respectivelijke stijlen lag. (alleen bij gothic had ik misschien iets eerder moeten zitten)
ja maar wat iedereen met emo's bedoel zijn die wasberen's met asymetrisch haar. Maarja daarom noem ik maar fugazi hierbovenquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:34 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
De eerste emocore/ post-hardcore begon al in 1984
Ik zag het te laat ja!quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:36 schreef Bosbeetle het volgende:
ja maar wat iedereen met emo's bedoel zijn die wasberen's met asymetrisch haar. Maarja daarom noem ik maar fugazi hierboven
Nouja het zijn muziekstijlen, en hoe je erbij uitziet zal iedereen een worst wezenquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:47 schreef Dipkip het volgende:
Dit topic staat in LIF he, niet in MUZ. Dus waarschijnlijk bedoelt TS meer onderscheid a la wie er lang haar heeft en wie oogpotlood.
Ah! Sorry!quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:47 schreef Dipkip het volgende:
Dit topic staat in LIF he, niet in MUZ. Dus waarschijnlijk bedoelt TS meer onderscheid a la wie er lang haar heeft en wie oogpotlood.
Ik zie er tegenwoordig niet meer metal uit, maar als ik bij een klant aankom rijden (nette leasebak, pak, kort haar, etc.) schalt er nog redelijk vaak keiharde kenker herrie(*) uit mijn auto.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:49 schreef Bosbeetle het volgende:
(voorbeeld voor sommigen zie ik er metal uit, maar ik luister nu maria mena)
Ja maar aan de andere kant als je naar een beetje metalconcert gaat zie je wel héél veel overeenkomstenquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Nouja het zijn muziekstijlen, en hoe je erbij uitziet zal iedereen een worst wezen(maar ik denk dat ts dat niet snapt)
(voorbeeld voor sommigen zie ik er metal uit, maar ik luister nu maria mena)
Precies, net als hiphoppers met hun broek op de knieen lopen, basketballshirt en een gigantische pet op hebben (even gegeneraliseerd dan).quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Terugkomend op de OP "er zit weinig verschil in" als je daarmee doelt op "het zijn aanhangers van een bepaalde muziekstroming die zich kleden conform de geldende trend binnen de muziekstroming" dan klopt dat
Dat was met de Beatles en Elvis ook al zoquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:06 schreef A-mineur het volgende:
Mensen waren serieus bang voor deze muzikanten, en dat werd natuurlijk door hen geëxploiteerd. Dit is uieindelijk uitgegroeid in verschillende stijlen met hun eigen image.
Emo is ook jaren 80.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hoezo? Ik gaf aan waar de beginpunten van de respectivelijke stijlen lag. (alleen bij gothic had ik misschien iets eerder moeten zitten) en het zijn allemaal substijlen van rock
Ik weet liever wat er op mijn tshirt staat inplaats van "jeans corp. ltd." of een andere loze kreet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |