Daar zit inderdaad een heerlijke bassline onderquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:48 schreef Yorrit het volgende:
oehh real nice!
wdb is Goat Stare altijd n favoriet geweest. Toen ik die 5 jaar geleden op skreams eerste gig in nederland, bazart den haag, voor het eerst voelde en de lucht zag trillen was ik op slag verliefd op dubstep
Maar ook voor zo'n groot publiek?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:07 schreef iRemco het volgende:
Deze dubstep-artiesten draaien of hebben wel eens in Nederland gedraaid hoor
zoals: Flux Pavilion, Doctor P, etc.
Boeit de hoeveelheid publiek dan? Hoe meer volk hoe meer paupers die er niks van snappen. Doe mij maar kleine zaaltjes met publiek wat losgaatquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:12 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Maar ook voor zo'n groot publiek?(buiten festivals dan hé
)
Compleet met carnivalsfiguren aan de voorkantquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:48 schreef mr.flame het volgende:
Alright, hoeveel maanden nog voordat de bekendere dubstep-artiesten in soortgelijke arena's in Nederland zullen draaien?![]()
Flink publiek... en volgens mij geen festival, gewoon een optreden. Wist niet dat dubstep al zo populair was in de USA.
Vannacht geknald in Paradisoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Boeit de hoeveelheid publiek dan? Hoe meer volk hoe meer paupers die er niks van snappen. Doe mij maar kleine zaaltjes met publiek wat losgaat
ofniet dan WopWobquote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Boeit de hoeveelheid publiek dan? Hoe meer volk hoe meer paupers die er niks van snappen. Doe mij maar kleine zaaltjes met publiek wat losgaat
Daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Een van de weinige platen uit dit topic dat ik echt heel vet vind. De meeste tracks zijn te traag, en soms lijkt het wel een wedstrijd wie er de meeste vreemde geluiden in een plaat kan steken zonder dat het een geheel is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:06 schreef mr.flame het volgende:
Ghosts of Paraguay, zeker even in de gaten houden![]()
Misschien vind je Flux Pavilion leuk?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:14 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Een van de weinige platen uit dit topic dat ik echt heel vet vind. De meeste tracks zijn te traag, en soms lijkt het wel een wedstrijd wie er de meeste vreemde geluiden in een plaat kan steken zonder dat het een geheel is.
Dit nummer daarentegen vind ik heerlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand of Clubroot regelmatig optreedt? Misschien dat iemand hem al een keer live heeft horen draaien? Kan vrij weinig over 'm vinden...
P.S. Ook deze mag nog wel eens genoemd worden hier
Wat rauwer van stijl maar minstens net zo lekker
[ Bericht 19% gewijzigd door mr.flame op 11-06-2011 23:35:57 ]
Uhm.. misschien moet je die doppen eens voor je ogen vandaan halen danquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:48 schreef mr.flame het volgende:
Alright, hoeveel maanden nog voordat de bekendere dubstep-artiesten in soortgelijke arena's in Nederland zullen draaien?![]()
Flink publiek... en volgens mij geen festival, gewoon een optreden. Wist niet dat dubstep al zo populair was in de USA.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:28 schreef mr.flame het volgende:
Die bassline
Heerlijk nummertje die van ClubrootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand of Clubroot regelmatig optreedt? Misschien dat iemand hem al een keer live heeft horen draaien? Kan vrij weinig over 'm vinden...
P.S. Ook deze mag nog wel eens genoemd worden hier
Wat rauwer van stijl maar minstens net zo lekker![]()
Oi!
Wobwobquote:
Haha die eerste is inderdaad echt spacendquote:Op zondag 12 juni 2011 01:29 schreef TC_Artemis het volgende:
Vooral die eerste.. sub open en spacen.
ik ook sowieso, en vrijdag Emalkay in de melkwegquote:Op maandag 13 juni 2011 14:22 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ergens in Juli is er een Mosh party, geheid aanwezuuug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |