precies Breakstep - dubstep - grime.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:10 schreef TripleP het volgende:
[..]
en die daarvoor, en die daarvoor, en die daarvoor etc
Helaas niet, icicle is fucking nicequote:Op woensdag 8 juni 2011 14:33 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ] Saturday 11-06-2011
Radical
Style: Dubstep
Starts: 22:00 hrs
Entrance: 8 euro
Icicle ((Shogun Audio/Tempa, NL)
Commodo (Origin/Untitled, UK)
June Miller (Horizons/Radical, UK/NL)
Myrkur (Radical, UK/NL)
Nog liefhebbers of mensen die al gaan?
Neequote:Op donderdag 9 juni 2011 10:57 schreef cool15 het volgende:
[..]
kan je kaartjes voor maandag regelen?
nee dankje, ik wil alleen maar kaartjes voor maandag want die dag is uitverkocht, de andere dagen kan ik nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:00 schreef TripleP het volgende:
[..]
Neewel misschien korting bij de t-shirts van dead fresh clothing en godspill.
Dacht ik alquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:01 schreef cool15 het volgende:
[..]
nee dankje, ik wil alleen maar kaartjes voor maandag want die dag is uitverkocht, de andere dagen kan ik niet
Je suis jalouse, sacre Yorrit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:48 schreef Yorrit het volgende:
oehh real nice!
wdb is Goat Stare altijd n favoriet geweest. Toen ik die 5 jaar geleden op skreams eerste gig in nederland, bazart den haag, voor het eerst voelde en de lucht zag trillen was ik op slag verliefd op dubstep
Daar zit inderdaad een heerlijke bassline onderquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:48 schreef Yorrit het volgende:
oehh real nice!
wdb is Goat Stare altijd n favoriet geweest. Toen ik die 5 jaar geleden op skreams eerste gig in nederland, bazart den haag, voor het eerst voelde en de lucht zag trillen was ik op slag verliefd op dubstep
Maar ook voor zo'n groot publiek?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:07 schreef iRemco het volgende:
Deze dubstep-artiesten draaien of hebben wel eens in Nederland gedraaid hoor
zoals: Flux Pavilion, Doctor P, etc.
Boeit de hoeveelheid publiek dan? Hoe meer volk hoe meer paupers die er niks van snappen. Doe mij maar kleine zaaltjes met publiek wat losgaatquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:12 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Maar ook voor zo'n groot publiek?(buiten festivals dan hé
)
Compleet met carnivalsfiguren aan de voorkantquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:48 schreef mr.flame het volgende:
Alright, hoeveel maanden nog voordat de bekendere dubstep-artiesten in soortgelijke arena's in Nederland zullen draaien?![]()
Flink publiek... en volgens mij geen festival, gewoon een optreden. Wist niet dat dubstep al zo populair was in de USA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |