unbelievable!quote:
Hij heeft nog wel eens wat onder iron man/optimuz geproduceert. Maar dat is allemaal unreleased ook volgensmij. En eind 2010 was zn laatste release ja. En zn album vorig jaar, meteen 14 tracks ofzo. Zoek ook eens op F-One andersquote:
REWWIND!!11 Nooit het nut ervan gesnapt..quote:Op zondag 5 juni 2011 17:06 schreef willemwaus het volgende:
Jezus, wat draait skream live slecht zeg, gister gezien op fym, was volgens mij helemaal naar de klote die gast, geluid viel 3x stil en opbouw veranderde ineens in een outro ipv een zieke dropEcht om te huilen
Doen ze idd ook te vaak, maar 't viel gewoon 3x stil en zag je hem stressen en had geen idee wat er gebeurde, dus startte ie wat nieuws inquote:Op zondag 5 juni 2011 17:19 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
REWWIND!!11 Nooit het nut ervan gesnapt..
Goeie plaat iddquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:42 schreef mr.flame het volgende:
Deze kwam ik in het Trance-topic tegen, lekkere track![]()
Damn son, lekkerquote:Op zondag 5 juni 2011 21:23 schreef TC_Artemis het volgende:
Oke, deny my last, ik denk dat dit ook wel een hele toffe kromestar is
quote:
bij regen en onweer?quote:
nou vind ik het ook geen zomers dingquote:
Gruwelijkquote:Op maandag 6 juni 2011 11:08 schreef mr.flame het volgende:
Nog nooit eerder gehoord van deze artiest, klinkt veelbelovend moet ik zeggen
quote:
Bestaat er wel zomerse dubstep dan?quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:56 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Vind het wel lekker samengaan
[..]
Bestaat er wel zomerse dubstep dan?![]()
Ik dacht dat de meeste zooi in mineur was geschreven, echt vrolijk vind ik dubstep in het algemeen vrijwel nooit![]()
Misschien dat iemand voorbeelden heeft van vrolijk-zon-zee-strand-dubstep?
Edit: al moet ik zeggen dat Kerogen - Hope aardig in de buurt komt naar mijn smaak, heerlijk zwoele plaat![]()
A+++++++++++quote:Op maandag 6 juni 2011 11:08 schreef mr.flame het volgende:
Nog nooit eerder gehoord van deze artiest, klinkt veelbelovend moet ik zeggen
Nja je hebt gelijk, was een domme vraag... maar doelde meer op het opgewekte en frisse vrolijke gevoel wat je bij andere genres hebt, wat ik niet echt bij dubstep terugvind. Begrijp me niet verkeerd, dubstep kan heel erg lekker rustig en relaxt klinken, maar opgewekt/fris/vrolijk vind ik het gros van dubstep niet op me overkomen.quote:
Die is dan wel weer heel lekker inderdaadquote:Op maandag 6 juni 2011 18:07 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Niet echt zomer op zijn samba etc manier, maar toch lekker nummer
grote kans dat ik je joinquote:Op maandag 6 juni 2011 22:02 schreef Yorrit het volgende:
weet niet, ik ga naar de helling vrijdag daar speelt boxcutter
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:37 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Nja je hebt gelijk, was een domme vraag... maar doelde meer op het opgewekte en frisse vrolijke gevoel wat je bij andere genres hebt, wat ik niet echt bij dubstep terugvind. Begrijp me niet verkeerd, dubstep kan heel erg lekker rustig en relaxt klinken, maar opgewekt/fris/vrolijk vind ik het gros van dubstep niet op me overkomen.(vooral de zware bassline die het een mineur-achtig gevoel geeft, wat vrij logisch is)
en die daarvoor, en die daarvoor, en die daarvoor etcquote:
precies Breakstep - dubstep - grime.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:10 schreef TripleP het volgende:
[..]
en die daarvoor, en die daarvoor, en die daarvoor etc
Helaas niet, icicle is fucking nicequote:Op woensdag 8 juni 2011 14:33 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ] Saturday 11-06-2011
Radical
Style: Dubstep
Starts: 22:00 hrs
Entrance: 8 euro
Icicle ((Shogun Audio/Tempa, NL)
Commodo (Origin/Untitled, UK)
June Miller (Horizons/Radical, UK/NL)
Myrkur (Radical, UK/NL)
Nog liefhebbers of mensen die al gaan?
Neequote:Op donderdag 9 juni 2011 10:57 schreef cool15 het volgende:
[..]
kan je kaartjes voor maandag regelen?
nee dankje, ik wil alleen maar kaartjes voor maandag want die dag is uitverkocht, de andere dagen kan ik nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:00 schreef TripleP het volgende:
[..]
Neewel misschien korting bij de t-shirts van dead fresh clothing en godspill.
Dacht ik alquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:01 schreef cool15 het volgende:
[..]
nee dankje, ik wil alleen maar kaartjes voor maandag want die dag is uitverkocht, de andere dagen kan ik niet
Je suis jalouse, sacre Yorrit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:48 schreef Yorrit het volgende:
oehh real nice!
wdb is Goat Stare altijd n favoriet geweest. Toen ik die 5 jaar geleden op skreams eerste gig in nederland, bazart den haag, voor het eerst voelde en de lucht zag trillen was ik op slag verliefd op dubstep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |