zou je met vriendje gaan? die kan de zaak nie achter laten?quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:38 schreef Nouk84 het volgende:
Fuck, weekje Frankrijk is van de baan. Misschien toch maar alleen weg dan......
Yes & yes..quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:47 schreef rival het volgende:
zou je met vriendje gaan? die kan de zaak nie achter laten?
Ah dat is balen zeg...quote:
is dat vakantie?quote:
Was een beetje een last-minute ding, ff een weekje ertussenuit, dus beetje eigen schuld. Nu zit ik te denken om hetzelfde te doen, maar dan alleen. Ik denk niet dat ik kan wachten tot oktober voor vakantiequote:Op woensdag 25 mei 2011 10:48 schreef rival het volgende:
balen zeg!
Waar zit je nu aan te denken? wel frankrijk nog?
Meer buitenlanders kan het niet zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
tsjah wat hebben buitenlandse steden meer te bieden dan onze?
meer nederlandersquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
naast het klimaat dan
spannendquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Was een beetje een last-minute ding, ff een weekje ertussenuit, dus beetje eigen schuld. Nu zit ik te denken om hetzelfde te doen, maar dan alleen. Ik denk niet dat ik kan wachten tot oktober voor vakantie
Belachelijk! Dat doe ik toch ook niet?quote:
Daar noem je al iets heel belangrijks... Ik heb zon nodigquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
naast het klimaat dan
Terwijde FTW!quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Terwijde FTW!
Kanaleneiland is eindelijk zn reputatie als slechtste wijk vd stad kwijt geraakt.
Wat een toeval! Dat heb ik met bier!quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar noem je al iets heel belangrijks... Ik heb zon nodig
Neem jij de pillen mee schat?quote:
Waarom denk je dat ik mn auto heb verkocht? Veel veiliger.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kanaleneiland is een mooie safari.
Niet de deur van de auto open doen!
Je mag in mijn berghok wonen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu durf ik niet meer daar te wonen
zo zat ik gisteren in leeuwarden, stop voor een appartentencomplex, komt er een marokkaan op me af lopen.... hey, kom jij voor die coke van mike?quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:55 schreef Q. het volgende:
Kanaleneiland is eindelijk zn reputatie als slechtste wijk vd stad kwijt geraakt.
had je geen fles cola bij je dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
zo zat ik gisteren in leeuwarden, stop voor een appartentencomplex, komt er een marokkaan op me af lopen.... hey, kom jij voor die coke van mike?
Kom je dan als Amsterdammer in het nette beschaafde noorden
En je hebt je niet afgevraagd dat het misschien aan jou ligt dat hij naar je toe kwam lopen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
zo zat ik gisteren in leeuwarden, stop voor een appartentencomplex, komt er een marokkaan op me af lopen.... hey, kom jij voor die coke van mike?
Dat krijg je met je BMWquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
Leeuwarden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En je hebt je niet afgevraagd dat het misschien aan jou ligt dat hij naar je toe kwam lopen?
oke, maar tochquote:
Neuh hoor.quote:
Heb nog helemaal geen vakantie gepland staanquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet nog vier maanden. Net gisteren geboekt en ben er NU aan toe..
Ergo, je ziet eruit als een (potentiele) gebruiker?quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn reis gaat pas over een jaar, niet miepenquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij gaat tenminste op vakantie!quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
ik heb niet naar binnen gekeken in die 3 huizen die er staanquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Neuh hoor.![]()
En, mooie vrouwen in Delfszijl?
das serieus ver vooruit geboekt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn reis gaat pas over een jaar, niet miepen
quote:
Neen, ik ga NIET helpen schilderen!quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
jij mag ook wel een weekje bij mij achter in de tuin van de zon genieten hoor
Nog steeds de USA in de planning staan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn reis gaat pas over een jaar, niet miepen
nou volgens mij dacht hij dat ik het kwam brengen ofzo... ik weet het niet zeker.... ik weet wel dat mijn wereldbeeld nu ernstig is aangetast!quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Ergo, je ziet eruit als een (potentiele) gebruiker?
Bejaarde vrouwtjes overvallen!quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog niet geboekt, eerst sparen
Je mag ook komen helpen tuinierenquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neen, ik ga NIET helpen schilderen!
jaquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:05 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ga het vandaag met vrienden maar eens serieus over vakantie hebben. Heb al wel weken vrijgevraagd maar nog niets gepland buiten het 'Balkan is leuk, moeten we doen'-stadium
Die met die 5 dochters?quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Volgende week zit ik trouwens bij jouw buren.
Oh lekker zegquote:
serie moordenaar MI doemt opquote:
Geen idee, ik ken die buurvrouw en haar kinderen niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:16 schreef Mystikvm het volgende:
Wat, op jouw leeftijd? Of zijn het ouwe vrijsters die nog thuiswonen?
Nee bah, minderjarige meisjesquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat, op jouw leeftijd? Of zijn het ouwe vrijsters die nog thuiswonen?
behangen dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neen, ik ga NIET helpen schilderen!
Nuhuh, zon, zee, drank en seks, dat is vakatiequote:
Té minderjarigquote:
Nope, dezelde. De buurman.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Die 5 kinderen, zeker van 7 verschillende vaders?
Tenerife: zon check, zee check, drank checkquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, zon, zee, drank en seks, dat is vakatie
Of van die aso's die de één na de andere Priscilla en Giovanni uitpoepen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Oj, dan zijn ze zeker heel christelijk ofzo?
Zeg je nu dat MissB in het woonwagenkamp woont?quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:24 schreef Mystikvm het volgende:
Of van die aso's die de één na de andere Priscilla en Giovanni uitpoepen.
Nee, maar die stad waar ze woont heeft er wel trekjes van.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Zeg je nu dat MissB in het woonwagenkamp woont?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, maar die stad waar ze woont heeft er wel trekjes van.
Een beetje wel jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of van die aso's die de één na de andere Priscilla en Giovanni uitpoepen.
Zon!quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:04 schreef Royco1 het volgende:
Fuck it, ik ga snel het cafe schoon maken en dan met mijn bakkes in de zon zitten met een koud biertje.
De rest komt morgen wel weer
Ga helemaal niks doen, beetje met mijn laptop buiten in de zon zitten zuipen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Zon!!
Het is best fijn buiten. Zo eens shoppen.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga helemaal niks doen, beetje met mijn laptop buiten in de zon zitten zuipen.
En dan straks de BBQ aansteken denk ik
Groot gelijk!quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:04 schreef Royco1 het volgende:
Fuck it, ik ga snel het cafe schoon maken en dan met mijn bakkes in de zon zitten met een koud biertje.
De rest komt morgen wel weer
Wat jij wil.quote:
Met of zonder botquote:
Ben jij nu een vent?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huh, sinds wanneer heb ik iets te willen?
Wat was er gisteren dan? Die van vandaag is sowieso met stip op 1 de meest kutte dag in mijn levenquote:
Ondankbaar kreng!quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huh, sinds wanneer heb ik iets te willen?
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat was er gisteren dan? Die van vandaag is sowieso met stip op 1 de meest kutte dag in mijn leven![]()
Hopen dat ik morgen niet meer wakker word ofzo.
[..]
Ondankbaar kreng!
Ik haal adem en dat is reden genoeg om een emmer ellende over mij heen te storten en fucking elke keer als ik denk dat de emmer eindelijk leeg is pakken ze er een nieuwe emmer bij.quote:
Wut? Als die van vandaag met stip op nummer 1 de kutste dag in je leven is zal het morgen toch alleen maar meevallen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat was er gisteren dan? Die van vandaag is sowieso met stip op 1 de meest kutte dag in mijn leven![]()
Hopen dat ik morgen niet meer wakker word ofzo.
Kijk, dat is pas positief!quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wut? Als die van vandaag met stip op nummer 1 de kutste dag in je leven is zal het morgen toch alleen maar meevallen?
Ik weet niet wie dat doen... Maar houd vol, uiteindelijk moet het toch beter gaanquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik haal adem en dat is reden genoeg om een emmer ellende over mij heen te storten en fucking elke keer als ik denk dat de emmer eindelijk leeg is pakken ze er een nieuwe emmer bij.
Ik ben op, het is klaar, ik kan niet meer.
Hee, mijn post van vanmorgen pikken he!quote:
Klinkt als tijd voor flinke verandering in je leven.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik haal adem en dat is reden genoeg om een emmer ellende over mij heen te storten en fucking elke keer als ik denk dat de emmer eindelijk leeg is pakken ze er een nieuwe emmer bij.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja fijn laten we er nog 1 doen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Klinkt als tijd voor flinke verandering in je leven.
Oh, ik wist niet dat jij bekend was met Boards of Canada. Post in ieder geval niet gezien.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hee, mijn post van vanmorgen pikken he!
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat jij bekend was met Boards of Canada. Post in ieder geval niet gezien.
quote:
Ik heb je posts vanaf iets over 8 vandaag doorgescrolld totaan 12.00 maar dergelijke post gezien. Welke bedoelde je dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hee, mijn post van vanmorgen pikken he!
Uiteraard.quote:
Eentje die je helemaal zelf stuurt..quote:
Asjeblieft hoor!quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat iemand dat hier zou posten.
Picsquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:42 schreef Samzz het volgende:
Oeh, volgens mij ga ik weer een pareltje afleveren
Ons eigen oestertjequote:Op woensdag 25 mei 2011 12:42 schreef Samzz het volgende:
Oeh, volgens mij ga ik weer een pareltje afleveren
quote:
Die van gisteren staat in 't crea topic, die van vandaag heb ik nog geen foto's vanquote:
Neequote:Op woensdag 25 mei 2011 12:53 schreef stbabylon het volgende:
Samzz, heb je nu al eens (eindelijk) duidelijkheid over ZC11?
En misschien het hele weekend?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeMaar ik ga toch wel. Al is het alleen de zaterdag maar
Ja, dat ligt aan zowel de financiën alsmede aan m'n gezondheid. Maar dat komt wel goedquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat ligt aan zowel de financiën alsmede aan m'n gezondheid. Maar dat komt wel goed
Zoep'n, brek'n en angoan!
hebt u daar ook ondertiteling bij?quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat ligt aan zowel de financiën alsmede aan m'n gezondheid. Maar dat komt wel goed
Zoep'n, brek'n en angoan!
Hier was het MacDrekquote:
Hier 2 broodjes Bapao en onderweg op de fiets nog een reep ontbijtkoek die ik eigenlijk voor op het werk bedoeld had, maar niet aan toegekomen was.quote:
ja, die liggen onder de stenenquote:
Zie googlequote:
Crisis is voor mijn bedrijfstak het beste wat er kan gebeurenquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zie google
Luxe lunches allemaal. Wat nou crisis
Die eerste haal ik ook standaard door de weeks. Ligt altijd wel wat in de koelkast hierquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier 2 broodjes Bapao en onderweg op de fiets nog een reep ontbijtkoek die ik eigenlijk voor op het werk bedoeld had, maar niet aan toegekomen was.
Had ik dat maarquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:44 schreef Nouk84 het volgende:
Salade met zongedroogde tomaten; feta en balsamicodressing; waldkorncrackers met pesto filet americian.
gaan we dan allemaal aan de loterijen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Crisis is voor mijn bedrijfstak het beste wat er kan gebeuren.
Lucky youquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon van de supermarkt bij mij hoor. Behalve de salade.quote:
Hier 'boeit' dat ook niet zoveel, medicijnen heeft iedereen altijd nodigquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik de laatste tijd wat minder, een tijd terug echt wel iedere week. Nu is het vaak of een soepje of ook wel eens de kaas of kipsate afbakbroodjes van de Aldi..quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:48 schreef nikky het volgende:
[..]
Die eerste haal ik ook standaard door de weeks. Ligt altijd wel wat in de koelkast hier
Het was vast prijziger dan mijn bammetjesquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gewoon van de supermarkt bij mij hoor. Behalve de salade.
boterhammen met pindakaas en hagelslagquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zie google
Luxe lunches allemaal. Wat nou crisis
Vast welquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:52 schreef MissMSX het volgende:
Het was vast prijziger dan mijn bammetjes
Nu moet ik denken aan Friends: 'Hmmm, noodlesoup' Maar dat zegt waarschijnlijk maar weinig hier watquote:
het is nogal een plaag dat wishful readingquote:
Jij niet, maar de rest wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
boterhammen met pindakaas en hagelslag
kan wel kloppen ja, al zie ik dat soort bedrijven misschien ook nog wel bezuinigen op verpakkingen ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hier 'boeit' dat ook niet zoveel, medicijnen heeft iedereen altijd nodigEn in crisis misschien nog wel meer
quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:56 schreef Techno het volgende:
[..]
La Cantina di Pierino zit hier om de hoek.
Suiker hoeft van mij nietquote:
Ik maar denken dat dat een vreemde combinatie wasquote:
Je betaalt in natura, das nie gratisquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vast welMijn bammetjes zijn sowieso gratis
![]()
Joey en Benquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vast welMijn bammetjes zijn sowieso gratis
![]()
[..]
Nu moet ik denken aan Friends: 'Hmmm, noodlesoup' Maar dat zegt waarschijnlijk maar weinig hier wat
Calve vind ik ook niet lekker, droge zooi. De goedkoopste van de AH is ook lekker en smeuig.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:59 schreef HeatWave het volgende:
Suiker hoeft van mij niet.
De pindakaas van "Fair Trade" (ja das ook een merk) is echt geweldig, zonder toegevoegde suiker en zoveel smaakvoller en smeuiger dan Calve ofzo.
Als je nu wat gaat doen, verdien je daarna een biertje in de zon.quote:
quote:
Ik mag geen bier en ik mag niet in de zon... Dus daar heb ik weinig aanquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je nu wat gaat doen, verdien je daarna een biertje in de zon.
Shitquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag geen bier en ik mag niet in de zon... Dus daar heb ik weinig aan
Wat heb je verder nog voor nut dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
geen zon en geen bier?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Down the road krassenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
geen zon en geen bier?
dan zit er nog maar 1 ding op....
Krassen
Maar niet te effectief he! Zelfmoordpogingen bespreken we niet op FOK!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar hebben we al een ander topic voor.
Seksquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat heb je verder nog voor nut dan?.
HVJJN? die zijn wij toch juist positief aant maken?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar hebben we al een ander topic voor.
Het is maar tijdelijk. Dus ik ga niet krassenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
geen zon en geen bier?
dan zit er nog maar 1 ding op....
Krassen
Ik geloof dat we daar niet echt welkom (meer) zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:17 schreef rival het volgende:
HVJJN? die zijn wij toch juist positief aant maken?
quote:
Stuur ze op dansles.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:22 schreef missbehavin het volgende:
zo spannend is het niet hoor, ze houden zich niet aan de maat.
Ik zeg net seks en er wordt niet op gereageerd... Dan maar tietenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
werd wel tijd dat het hier weer over tieten ging ja!
Ja uh, ik wil niet heel singles in m'n bed hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:23 schreef Samzz het volgende:
Ik zeg net seks en er wordt niet op gereageerd...
das dan vast gewenningquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg net seks en er wordt niet op gereageerd... Dan maar tieten
'something's jumping in my shirt'?quote:
Ja matig en herkenbaar is dat.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:24 schreef MissMSX het volgende:
Iets pittige saus noemen terwijl het niet pittig is
Dat kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja uh, ik wil niet heel singles in m'n bed hebben.
Been there, done thatquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:25 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Doen ze met kapsels ook regelmatig.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:24 schreef MissMSX het volgende:
Iets pittige saus noemen terwijl het niet pittig is
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Doen ze met kapsels ook regelmatig.
quote:
Ik zoek wel een minnaarquote:
quote:
SPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:29 schreef Techno het volgende:
[..]Is dat je nieuwe date ofzo? Ze komt zo vaak voorbijSPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Dat is toch veel te hoog gegrepen voor mij?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:
Is dat je nieuwe date ofzo? Ze komt zo vaak voorbij
Ik noemde al expres de saus om het niet over kapsels te hoeven hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Doen ze met kapsels ook regelmatig.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is toch veel te hoog gegrepen voor mij?
Ja natuurlijkquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat schijnt de enige manier te zijn ja
Ben je lekker?
en wie zet die latjes er weer op? jij zelf? want dat zou een hoop verklarenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:31 schreef missbehavin het volgende:
Godver, biggel met zijn uitbreekpogingen, heeft ie nu voor de 3e keer latjes uit zijn hek geduwd.
Wat ben jij vervelend de hele tijd zeg.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
en wie zet die latjes er weer op? jij zelf? want dat zou een hoop verklaren
Is dat ook de reden dat ik nog steeds in je bed lig zonder dat er iets gebeurt?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is toch veel te hoog gegrepen voor mij?
Oh, weet wie het zegt. Hij laat z'n iPhone op de auto liggenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat ben jij vervelend de hele tijd zeg.Ja die timmer ik er zelf weer op, ik ben niet geheel hulpeloos
All work and no play... life is not fair.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:35 schreef Samzz het volgende:
Is dat ook de reden dat ik nog steeds in je bed lig zonder dat er iets gebeurt?
Ik bedoel het niet naar!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat ben jij vervelend de hele tijd zeg.Ja die timmer ik er zelf weer op, ik ben niet geheel hulpeloos
Nee niksquote:
Nah, dan ga ik maar eens wieberenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:37 schreef Techno het volgende:
[..]
All work and no play... life is not fair.
ik heb het goed gemaakt, heb de auto verkocht... stomme autoquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
Oh, weet wie het zegt. Hij laat z'n iPhone op de auto liggen
Misschien eens met schroefjes proberen dan.quote:
Hehe ja idd. Maar vooralsnog is ie nog niet ontsnapt hoor. En dan nog, kan hij alleen het terras op.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Misschien eens met schroefjes proberen dan.
Bij mij was er wel actiequote:Op woensdag 25 mei 2011 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat ook de reden dat ik nog steeds in je bed lig zonder dat er iets gebeurt?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Jeetje, oude mensen kunnen ook niks hebben he
Den Haagquote:
Vreemd, ben gisteren toch echt vanaf Delfzijl komen rijden in mijn nieuwe bolidequote:Op woensdag 25 mei 2011 14:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach ga toch een eind rijden. Oh nee, dat kan niet meer he.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
Vreemd, ben gisteren toch echt vanaf Delfzijl komen rijden in mijn nieuwe bolide
Een ouwe BMW is natuurlijk geen bolidequote:Op woensdag 25 mei 2011 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
Vreemd, ben gisteren toch echt vanaf Delfzijl komen rijden in mijn nieuwe bolide
Welquote:
Nuquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is nog wel te doen. Wanneer is je man weg
Tom Jones?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:46 schreef missbehavin het volgende:
De buurman die boven Polly Jean uit schreeuwt
Nee schat, ik woon niet naast Tom Jonesquote:
is dat niet de neef van james jones?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee schat, ik woon niet naast Tom Jones
Ja, een oude 5.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe? Wat voor een?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik was er nog niet mee thuis of toen kwam er een andere op mijn pad waar ik zaterdag naar ga kijken, dus deze is weer te koopHaters gonna Hatequote:![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, een oude 5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik was er nog niet mee thuis of toen kwam er een andere op mijn pad waar ik zaterdag naar ga kijken, dus deze is weer te koop
[..]
Haters gonna Hateoj oj oj
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
[..]
Ja, een oude 5.Jij weet best dat ik fan ben van BMW'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik was er nog niet mee thuis of toen kwam er een andere op mijn pad waar ik zaterdag naar ga kijken, dus deze is weer te koop
[..]
Haters gonna Hate
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
mwa. geen problemen met beamers maar dit is een brandweerwagen! roodquote:
Ja, een oude 5.Wat heb je toch met rode beemers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De enige echte goede kleur voor een auto is zwartquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:52 schreef clevy het volgende:
[..]
mwa. geen problemen met beamers maar dit is een brandweerwagen! rood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |