Stand #2214quote:
quote:Dit moet wel het meest ontredderde metrostation ter wereld zijn. Het mag een wonder heten dat de roltrap begint te draaien, want het lijkt alsof geen sterveling hier nog in- of uitstapt. Het is onverstandig je handen op de leuning te leggen. Ze zijn meteen zo zwart als roet - letterlijk. De trap leidt omhoog naar het perron dat op dezelfde betonnen poten leunt als de metro's in de Amsterdamse Bijlmer.
Boven is het uitzicht vreugdeloos. Links ligt een zwartgeblakerd niemandsland (...) Ernaast een krakkemikkig ogende fabriek. Gele buizen, grijze buizen, transportbanden, schoorstenen. Er dampt rook uit het gebouw. Het stinkt naar steenkool.
Die is het ja.quote:
Jep, ik heb dat stukje ook uit een artikel dat naar aanleiding daarvan werd geschreven: http://www.vkblog.nl/reizen/bericht/331342quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:08 schreef ScottTracy het volgende:
Ooit ook verkozen tot de lelijkste stad ter wereld, geloof ik
Toch benieuwd; hoeveel had 'k er kunnen vragenquote:
De Kennedytunnel of Liefkenshoektunnel zijn volgens mij ook wel bekend bij al die Hollanders die naar Frankrijk rijdenquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:14 schreef Corkscrew het volgende:
Geen idee, pure gok: Scheldetunnel en Koning Boudewijntunnel.
Dit is er eentje voor Banaan denk ik.
Stand #2214quote:
quote:
Is eigenlijk ook niet zo moeilijk gezien mijn ondertitel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |