Je begint oud te wordenquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:16 schreef Morphs het volgende:
Moguh. Ik begin af te takelen volgens mij. Af en toe een licht drukkende pijn op de borst... zal de spanning wel zijn..
Natte droom kan je niks aan doen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:29 schreef tja77 het volgende:
Ejaculeren mag dus niet, maar als je nou een natte droom hebt gehad?
Vroeg het me gewoon af, mijn bedje was vanmorgen lekker droog....(en warm)
quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:30 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Natte droom kan je niks aan doen.
Maar na die vraag, geloof ik niet meer dat je bed droog was
Ik was vanmorgen precies op tijd op mijn werk, dat was me nooit gelukt als ik mijn bed nog moest verschonen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:30 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Natte droom kan je niks aan doen.
Maar na die vraag, geloof ik niet meer dat je bed droog was
Dus je hebt het zo maar gelaten?quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen precies op tijd op mijn werk, dat was me nooit gelukt als ik mijn bed nog moest verschonen.
Ik ben netjes opgevoed, en zou dat nooit zo achterlaten.quote:
Wat?!?!quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:36 schreef beammeup68 het volgende:
Ja, dat dacht ik ook,.. die kleffe lap komt vanavond wel.
Ik heb straks een zakelijke afspraak. Niks wat echt heel erg op werk lijkt.
Anders zou ik het waarschijnlijk helemaal niet eens doen.
Volgens mij is het een moeder waar ik het MILF gehalte van mag gaan bepalen.
Hond heeft een baas, werkgever noem ik die knuppel die elke 4 weken mijn salaris overmaakt.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:43 schreef beammeup68 het volgende:
Werken jullie nog voor een knuppel zal niet door iedereen begrepen worden.
Misschien wel niet als baas, maar ze zullen zeker een 'knuppel' van je krijgenquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:49 schreef PB-tje het volgende:
Kheb liever dat mijn medewerkers me zien als baas dan knuppel
Als ze daardoor harder gaan werken, beter hun best doen, om zo bij mij een wit voetje te krijgen... be my guestquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:56 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Misschien wel niet als baas, maar ze zullen zeker een 'knuppel' van je krijgen
Als jij je voordoet als baas, (of werkgever) zal ik je zo ook gaan zien.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:49 schreef PB-tje het volgende:
Kheb liever dat mijn medewerkers me zien als baas dan knuppel
Ik begin er niet aanquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:59 schreef beammeup68 het volgende:
'Wit voetje' inkoppertje DustPuppy. Doe je hem even zelf?
Nee geen Apple, die krengen kosten me iets teveelquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:26 schreef beammeup68 het volgende:
Ok,.. dat is misschien een mooie beloning na 40 dagen.
Een mooi doosje scharreleieren die dan al een tijdje goed over de datum zijn.
Een Laptop? Bij Apple heet zo'n ding MacBook, MacBook Air of MacBook Pro.
Gelukkig, ben trots op je! Apple moet je niet aan beginnen!quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:27 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Nee geen Apple, die krengen kosten me iets teveel
Waarom zou je zoveel geld uitgeven aan een Apple laptop, als 't goedkoper kan en met dezelfde specs?quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:35 schreef beammeup68 het volgende:
Ach gut,.. ze bestaan nog. De laatste Apple haters.
Vertel Illusionati. Je kunt sneller scrollen dan de nieuwste Intel processor?
(goeie wending deze discussie,.. )
Meer hoeft zo'n ding inderdaad ook niet meer te doenquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:37 schreef PB-tje het volgende:
Ik wil gewoon max 5/600 euro aan zo'n ding uitgeven.
Voor de info... ik ben geen computer geek/lover... ik gebruik dat ding echt alleen voor tekstverwerking, Fok! en dat soort dingen...
Geen games, design gedoe..
Ok, dat hoeft dan inderdaad niet zo duur te zijn. Ik zal eens even rondneuzen voor je.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:37 schreef PB-tje het volgende:
Ik wil gewoon max 5/600 euro aan zo'n ding uitgeven.
Voor de info... ik ben geen computer geek/lover... ik gebruik dat ding echt alleen voor tekstverwerking, Fok! en dat soort dingen...
Geen games, design gedoe..
Ik ga morgen naar de o zo geweldige MediaMarktquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:41 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ok, dat hoeft dan inderdaad niet zo duur te zijn. Ik zal eens even rondneuzen voor je.
Wil je echt een nieuwe of is marktplaats anders ook een optie (als je toch niet zoveel eisen hebt)?
Waarom niet gewoon via internet bestellen? Mediamarkt is vaak duurder.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:42 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de o zo geweldige MediaMarkt
Omdat ik het ding voor mijn verjaardag krijg en mijn ouders anti internet winkels zijnquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:43 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon via internet bestellen? Mediamarkt is vaak duurder.
Zo ik bij mediamarkt zie hebben ze een aantal merken die ik per definitie al niet zou kiezenquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:42 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de o zo geweldige MediaMarkt
Apple is voornamelijk vorm boven inhoud, voor zover ik de specificaties vergelijk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:35 schreef beammeup68 het volgende:
Ach gut,.. ze bestaan nog. De laatste Apple haters.
Vertel Illusionati. Je kunt sneller scrollen dan de nieuwste Intel processor?
(goeie wending deze discussie,.. )
Ik zat te denken aan een netbook van HPquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:47 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Zo ik bij mediamarkt zie hebben ze een aantal merken die ik per definitie al niet zou kiezen
• Acer
• Packerd bell
• Samsung
Maar misschien is dat ook wel een beetje persoonlijke smaak. ( en ervaring )
Heb je een voorbeeld van welke HP je zou willen nemen? Zal thuis even uitpluizen of er misschien een goede variant voor is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:49 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een netbook van HP
Nee geen idee, ik heb te weinig verstand van dit soort dingen...quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:56 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld van welke HP je zou willen nemen? Zal thuis even uitpluizen of er misschien een goede variant voor is.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:59 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Nee geen idee, ik heb te weinig verstand van dit soort dingen...
Zo'n puistenkop verkoper heeft morgen de dag van zn leven met zo'n computer ITO als ik
Kijk gewoon in die lijst die ik net gepost heb en kijk dan bij fysieke winkels. Alternate in Ridderkerk is redelijk goedkoop. Uurtje rijden vanaf Eindhoven, maar wel de moeite dan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:59 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Nee geen idee, ik heb te weinig verstand van dit soort dingen...
Zo'n puistenkop verkoper heeft morgen de dag van zn leven met zo'n computer ITO als ik
Ik ben een gemaksmens... Eindhoven is om de hoek, mediamarkt is daar de grootste... ergo.. ik ga naar mediamarktquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:03 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Kijk gewoon in die lijst die ik net gepost heb en kijk dan bij fysieke winkels. Alternate in Ridderkerk is redelijk goedkoop. Uurtje rijden vanaf Eindhoven, maar wel de moeite dan.
Als je 'm zelf niet hoeft te betalen, is het ook niet zo boeiend inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:04 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ik ben een gemaksmens... Eindhoven is om de hoek, mediamarkt is daar de grootste... ergo.. ik ga naar mediamarkt
Bij de mediamarkt? Dat moet ik zien, ga er vanmiddag gelijk ff heen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:04 schreef beammeup68 het volgende:
Prima hoor. Koop dan maar zo'n plastic pizzadoos.
Als ik me echt mijn hele leven zou moeten omringen met dat soort goedkope meuk,..
Het gaat om de kwaliteit, niet om wat het kost.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:04 schreef beammeup68 het volgende:
Prima hoor. Koop dan maar zo'n plastic pizzadoos.
Als ik me echt mijn hele leven zou moeten omringen met dat soort goedkope meuk,..
Tja, die lagere prijs moet ergens vandaan komen. Dan maar van de servicequote:Op woensdag 25 mei 2011 11:08 schreef beammeup68 het volgende:
Alternate zijn een stel smerige oplichters. Kapotte HD die opeens buiten de garantie valt, dan weer niet, dan weer wel als je in de winkel staat tussen zo'n groepje zurig meurende ongewassen PC gebruikers, dan weer teruggestuurd wordt, dan volgens de fabrikant wel en nog steeds in aanmerking komt voor vervanging en dan,.. dan krijg je van Alternate een gereviseerde HD van een heel ander merk, een Seagate ipv. een WD.
En dat lossen ze dan op met 'Sorry, we zijn klanten die niet zo snel opgeven eigenlijk helemaal niet gewend'.
Als je er maar mee op Fok! kan, toch?quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:09 schreef PB-tje het volgende:
Ik geef gewoon liever mijn geld uit aan andere dingen... ga liever regelmatig uit eten/naar festivals/stappen met de meiden/shoppen
Dan dat ik 500 euro extra betaal aan een computer waar ik toch niet van snap wat ik er allemaal extra mee kan met die extra 500 euro
Kzal aan die puistenkop verkoper vragen of het kan.... dikke kans dat hij zelf op Fok! zitquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:10 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Als je er maar mee op Fok! kan, toch?
Ben je sponsor? ik zit heel toevallig in een wedstrijd op mn werk voor een Ipad, zit bij de laatste 20quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:14 schreef beammeup68 het volgende:
Dat kan met de PC van je knuppel toch ook?
Hebben jullie al van de tablet computer van Apple gehoord?
Straks zegt hij: "Hej, PB-tje, ik heb al een mooie laptop voor je klaar staan. Mooie show gaf je btw."quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:12 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Kzal aan die puistenkop verkoper vragen of het kan.... dikke kans dat hij zelf op Fok! zit
KORTING!!!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:17 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Straks zegt hij: "Hej, PB-tje, ik heb al een mooie laptop voor je klaar staan. Mooie show gaf je btw."
Ja, want verkoopcijfers zeggen alles over kwaliteit natuurlijk!quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:30 schreef beammeup68 het volgende:
Dat kan ook met een iPad... SONY verwacht niet voor niets 2,28 Miljard EURO verlies eind 2011.
ochtend... ochtend....quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:36 schreef Dagkaart het volgende:
zo, om de ochtend te beginnen
[ afbeelding ]
ben ff pissen, douchen, tanden poetsen en eten
Nou,.. als jij voorbeelden weet dan hou ik me echt van harte aanbevolen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:31 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja, want verkoopcijfers zeggen alles over kwaliteit natuurlijk!
Gast
Hey... die schaar heb ik ook...quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:36 schreef Dagkaart het volgende:
[ afbeelding ]
Grrrr zelfs ik raak er gefrustreerd doorquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:36 schreef Dagkaart het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zegt dit over de kwaliteit van de producten die ze opleveren? Leg me dat eens uit?quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:39 schreef beammeup68 het volgende:
[..]
Nou,.. als jij voorbeelden weet dan hou ik me echt van harte aanbevolen.
Kijk ook even naar de kwartaalcijfers van Apple dan,.. of nee, hier. Alstu:
De omzet steeg met 83% ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar en kwam uit op $24,67 miljard. De nettowinst kwam uit op $5,99 miljard, wat een stijging van 95% betekent vergeleken met het tweede kwartaal van 2010.
dank je voor het compliment! Krijg zelfs de grootste geiler van het hele forum in een negatieve/niet geile stemming!quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:41 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Grrrr zelfs ik raak er gefrustreerd door
Schuldig bevonden!quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:56 schreef DustPuppy het volgende:
Je gaat volledig voorbij aan begrippen als 'mode', 'hype' etc. Om nog maar te zwijgen over het feit dat mensen heel snel geneigd zijn iets te kopen als het er maar mooi uit ziet. Dat heet 'design'.
Aangepast, klopt hij zo?quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:59 schreef Morphs het volgende:
Hee luie aars van een PBtje, update de op eens. Nightwulf is allang uit de race (en nog meer mensen). Topic openen = topic updaten
Met de iPhone heb je een punt, MacBooks al een stuk minder en de iMacs is al helemaal een niche-markt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:00 schreef beammeup68 het volgende:
Als de hype troep kopen voor teveel geld is heb je gelijk.
Maar ik ben nog uit de tijd dat kwaliteit altijd boven komt drijven.
Uiteindelijk -maar soms ook jammerlijk te laat- zullen er altijd mensen zijn die het wel begrijpen.
Dat heeft dus helemaal niets met mode of een hype te maken,.. omdat juist die laatste twee alleen maar heel veel overbodig consumptiegedrag bevorderen.
Ik luister toch zo goedquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:02 schreef beammeup68 het volgende:
Een vrouw die luistert als ze met luie aars wordt aangesproken...
MORGEN avond puitenkopquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:08 schreef Dagkaart het volgende:
Jongens, ik vind jullie laptop verhalen heel spannend, maar gaat wel erg offtopic (ja ik ga zelf ook weleens offtopic, i know). PB laat zich vanavond gewoon naar de slachtbank leiden door een puistekop, net zoals zij iedere zaterdag avond een slachtoffer naar haar slachtbank leid (in de hoop dat het slachtoffer plots van haar een slachtoffer maakt). Niet meer, niet minder
Veel te klein scherm. Werkt echt onprettig als je daar een poosje wat tekstverwerking etc op gaat doen. Half uurtje of uurtje gaat wel maar om er echt even voor te gaan zitten? Niet doen..quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:27 schreef PB-tje het volgende:
Enne deze?
http://dynabyte.nl/artike(...)utm_campaign=beslist
Geef toe, hij was grappigquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:14 schreef Morphs het volgende:
[..]
Funny girl.. als je mij nou weer even 'ontstreept' .. still in de race!
Valt me nog mee dat ze niet iedereen heeft doorgestreeptquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:14 schreef Morphs het volgende:
[..]
Funny girl.. als je mij nou weer even 'ontstreept' .. still in de race!
Doet ze gewoon hoor. Dan zegt diegene van: Hey, doe mij eens ff niet doorstrepen?!quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:15 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat ze niet iedereen heeft doorgestreept
Misschien mogen we wel een SC topic maken: After 40 days, 40 night SCquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:16 schreef pl4kkie het volgende:
Ik ga deze sc sessies wel missen hoor als die 40 dagen om zijn en iedereen langzaamaan weer terug gaat naar zijn of haar oude plekkie.
Dat ook, maar we moeten wel ergens door kunnen SC'en.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:31 schreef PB-tje het volgende:
Nee een meeting met paaldansers was er beloofd!
quote:
Grrrrrr ik wil ook buiten lunchen!!! ik haat alleen zitten!quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:57 schreef colty het volgende:
Haha, nee dat blijft teasen, daardoor faild hij nog niet hoorMaargoed, ik ga even de zon opzoeken en een broodje eten. Tot later!
Ik zou dat niet erg vinden. Dan heb ik eindelijk een plekkie om te sc'enquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:30 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Misschien mogen we wel een SC topic maken: After 40 days, 40 night SC
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:08 schreef Morphs het volgende:
NEEEEEEEEEEEE. M'n wil werd gewoon gekraakt... op een gegeven moment kwam die fatale gedachte "ach ik begin morgen wel opnieuw"... naja 9 dagen is wel een persoonlijk record
Ook net in die periode van 13:00 - 14:00 dat Dagkaart geen steun kon verlenen
Heh ik voel me wel te relaxed nu..
WOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:08 schreef Morphs het volgende:
NEEEEEEEEEEEE. M'n wil werd gewoon gekraakt... op een gegeven moment kwam die fatale gedachte "ach ik begin morgen wel opnieuw"... naja 9 dagen is wel een persoonlijk record
Ook net in die periode van 13:00 - 14:00 dat Dagkaart geen steun kon verlenen
Heh ik voel me wel te relaxed nu..
Het spijt me manquote:![]()
.......... ik weet het allemaal ff niet meer
Kom hier lekkerding van mequote:Op woensdag 25 mei 2011 14:14 schreef Morphs het volgende:
Bek houe PBtje(ach ik ben in ieder geval niet de enige die blij wordt van m'n orgasme)
Stelletje watjesquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:16 schreef Morphs het volgende:
[..]
Na die kliederzooi hier is er ff geen zaad voor jou
Doe maarquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:19 schreef PB-tje het volgende:
Owwwwwwwwwwwww dus ik mag nu mijn pijlen richten op Dagkaart?
nu snap ik dat je het niet volgehouden hebt.....quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:18 schreef Morphs het volgende:
Ik ben je nieuwe steun en toeverlaat Dagkaart!
[ afbeelding ]
Maar 1 keer klaar kunnen komen op een dagquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:16 schreef Morphs het volgende:
[..]
Na die kliederzooi hier is er ff geen zaad voor jou
Ik heb jou eigenlijk niet zoveel te bewijzen.. je bent een gast..quote:Dus? Na 10 minuten kan je toch weer?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:41 schreef PB-tje het volgende:
Ik zit te twijfelen om gewoon mee te doen.... eng he... stop me!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:41 schreef Morphs het volgende:
[..]
Ik heb jou eigenlijk niet zoveel te bewijzen.. je bent een gast..
blufquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:41 schreef PB-tje het volgende:
Maar mag ik dan vanavond nog wel ff 1 keer los gaan op mezelf?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:41 schreef PB-tje het volgende:
Voor de webcam wel jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:43 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Maar mag ik dan vanavond nog wel ff 1 keer los gaan op mezelf?
Als je begint, begin dan vanaf nuquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:43 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Maar mag ik dan vanavond nog wel ff 1 keer los gaan op mezelf?
Hahahaha nee daar wordt ik nou absoluut NIET geil vanquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:46 schreef Dagkaart het volgende:
ik zet mijn geld op............ 40 minuten en 40 seconden dat je het volhoudt!
i see where this is going![]()
jij verwacht zeker dat wij allemaal foto's van onze stijve lul hier gaan posten om jou te laten bezwijken!
slimme dame ben jij
ook dit wil ik niet missen vanavondquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:45 schreef PB-tje het volgende:
Ok DEAL, vanaf morgen ochtend doe ik mee!
Vanavond even flirtmee
alle 2?quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:45 schreef tja77 het volgende:
Je moet PB-tje niet opgeilen, gewoon door iemand (die al uitgeschakeld is) ff flink van achteren laten nemen in een steegje.
Daar zegt ze echt geen nee tegen
......... I'll choose........whitequote:
Grrrrr dat is flauw! ik wil je dan ophitsenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:51 schreef Morphs het volgende:
Ik start morgen ook weer. Alleen moet ik eigenlijk even een methode hebben om weer te kalmeren als het zwaar wordt.
die word voor het eerst in der kontje genomen denk..quote:
ik wil ook wel weer mee doen maar ik faal van het weekend toch weer. Das nu al zekerquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:51 schreef Morphs het volgende:
Ik start morgen ook weer. Alleen moet ik eigenlijk even een methode hebben om weer te kalmeren als het zwaar wordt.
6 weken? Waarom heb je het nu niet zo lang vol gehouden?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:56 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Ik ga niet nog een keer mee doen. Om dat genot van mezelf af te nemen doe ik nooit meer!
Heb het in het verleden al een keer 6 weken moeten doen.
kadootje krijg je van mij over een week of 4,5quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:57 schreef PB-tje het volgende:
Maar het is mijn verjaardagsweekend komend weeken
nogmaals:quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:57 schreef PB-tje het volgende:
Maar het is mijn verjaardagsweekend komend weeken
Het ging toen om een medische ingreep, waardoor het verplicht wasquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:57 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
6 weken? Waarom heb je het nu niet zo lang vol gehouden?
Wacht maar, ik ga bewijzen dat ik het aankanquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:58 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
nogmaals:
you've picked the wrong day girl![]()
![]()
hoeveel minuten, uren, dagen???quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:59 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Wacht maar, ik ga bewijzen dat ik het aankan
quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:39 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Meer hoeft zo'n ding inderdaad ook niet meer te doen.
Om weer een beetje OT te komen:
Waarom reageren de mensen niet die zich ingeschreven hebben, en nog ( volgens de OP ) in de challenge zitten?
En Rumiii ligt er trouwens uit
hoi.
Moet je wel eerlijk zijn als je af bent héquote:
Ik heb er echt nu al spijt van.... vanavond lekker losquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:51 schreef colty het volgende:
[..]
Moet je wel eerlijk zijn als je af bent héGeen cadeautjes voor jou dus vanaf morgenochtend. Ook niet als je wakker wordt hé!
Kan ik dit morgen terugzien op uitzendinggemist.nlquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:53 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ik heb er echt nu al spijt van.... vanavond lekker los
Hahaha nopequote:Op woensdag 25 mei 2011 15:54 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Kan ik dit morgen terugzien op uitzendinggemist.nl
Geniet er maar van schat, dan doen wij dat de komende dagen van jouw chagerijnige gebromquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:53 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ik heb er echt nu al spijt van.... vanavond lekker los
Ben je vanavond in Helmond?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:56 schreef Dagkaart het volgende:
het erge van dit hele verhaal is, dat ik het niet kan zien, omdat ik Helmond zelf nota bene ben
Waarom neem je een Dagkaart als je het ook af kan met een Avondkaart?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:02 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Dan kom vanavond maar even met mij spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan krijg ik klappen van een andere Helmonsterquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:02 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Dan kom vanavond maar even met mij spelen
Helmosterquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:04 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Dan krijg ik klappen van een andere Helmonster
Samen spelen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:04 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Dan krijg ik klappen van een andere Helmonster
Ik ga eerst even uitgebreid douchen enz. rond een uurtje of half 9 / 9 uurquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:06 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
PB-tje, hoe laat kunnen we de show verwachten trouwens?
Veel plezier met knoeien!quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:09 schreef Dagkaart het volgende:
Veel plezier vanavond, ik ga wat barbeknoei spullen halen. Reageer vanavond wel weer vanaf mijn telefoon!
Smakelijk chef!quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:09 schreef Dagkaart het volgende:
Veel plezier vanavond, ik ga wat barbeknoei spullen halen. Reageer vanavond wel weer vanaf mijn telefoon!
Dat wordt trekken kerelquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:17 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Al die verhalen over eten en seks....
Ik krijg honger!Maar heb geen eten meer hier.
Je mag wel wat slagroom van me aflikkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:17 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Al die verhalen over eten en seks....
Ik krijg honger!Maar heb geen eten meer hier.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:24 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Je mag wel wat slagroom van me aflikken
Opgeilen mag toch nog steeds? anders doe ik echt niet mee!quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:30 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Lees dat jij vanaf morgen ochtend ook mee doet, dan heb ik dus niks meer te vrezen!
Dan heb je alleen jezelf ermee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:35 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Opgeilen mag toch nog steeds? anders doe ik echt niet mee!
Stop er gewoon mee danquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:39 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Dan heb je alleen jezelf ermee.
Realiseer me net pas dat ik nog maar op dag 10 zit, het gaat allemaal zo langzaam
Waarom 21?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:50 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Pffft, nee ben nu al zo ver gekomen. Wil toch minimaal 21 dagen halen!
Omdat 3 weken toch wel makkelijk moet lukken, anders voel ik me zo verslaafdquote:
Nee, want anders had het minimum op 9 gelegenquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:07 schreef beammeup68 het volgende:
21 is de lengte van zijn piemel, wedden?
Sorry voor de teleurstelling.. ik had het de afgelopen dagen al moeilijk en vandaag gaf ik ff toe aan de gedachte dat ik morgen altijd opnieuw kan beginnen.. maar morgenochtend begin ik ook echt opnieuw maar met wat extra regels.quote:Hoe kan Morphs er nou uit liggen
We zijn benieuwd naar je volgende resultatenquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:29 schreef Morphs het volgende:
[..]
Sorry voor de teleurstelling.. ik had het de afgelopen dagen al moeilijk en vandaag gaf ik ff toe aan de gedachte dat ik morgen altijd opnieuw kan beginnen.. maar morgenochtend begin ik ook echt opnieuw maar met wat extra regels.
"Mastery is niet in één keer iets bereiken, maar het keer op keer weer willen proberen"
random zelf-motivation quote
Ik ook, ik zal iedereen op de hoogte houden. Moet wel zeggen dat het een beetje als teleurstelling voor mezelf voelt... mag ik die eerste 9 dagen opnieuw doen..quote:We zijn benieuwd naar je volgende resultaten
Naja, beter dan 9 dagen opnieuw beginnen dan na 30 dagen. Dan had de klap harder aangekomen en had je het waarschijnlijk ook niet meer geprobeerd!quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:33 schreef Morphs het volgende:
[..]
Ik ook, ik zal iedereen op de hoogte houden. Moet wel zeggen dat het een beetje als teleurstelling voor mezelf voelt... mag ik die eerste 9 dagen opnieuw doen..
Dat willen we natuurlijk nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:41 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Grrrr zelfs ik raak er gefrustreerd door
Ik heb wel zin in een biertjeequote:Op woensdag 25 mei 2011 18:36 schreef PB-tje het volgende:
Het is zo'n lekker weer.. Heerlijk zonnetje! Iemand zin om gezellig een borreltje te doen?
Hah, ik was TE verrast door die gif.... dat daar beeldmateriaal van is zegquote:Dat willen we natuurlijk niet![]()
Douche ze, niet te warm hé. Je moet je een beetje voor bereiden op morgenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:16 schreef PB-tje het volgende:
Mannen, Flirtmee wordt een ander avondje!
Iemand heeft me afgeleid en ga nu pas lekker douchen... Heet...warm... etc
wat heeft die debiel met dit topic temaken?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:50 schreef maxburger het volgende:
Hallon ik ben er nog. Waar is Advanced pauper eigenlijk? Geband zeker.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:16 schreef PB-tje het volgende:
Mannen, Flirtmee wordt een ander avondje!
Iemand heeft me afgeleid en ga nu pas lekker douchen... Heet...warm... etc
Hier is ze!quote:
Verrassendquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:36 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Hier is ze!![]()
![]()
![]()
Meteen een FAIL voor mij, kon het vanmorgen niet laten :$
Dankjewel moppie!quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:42 schreef tja77 het volgende:
Hartelijk gefeliciteerd, ik wou je nog een kleinigheidje sturen, maar je berichtenbox is vol.
Dikke kusssssssssss XXX
Dankjewel schatje!quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:56 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Gefeliciteerd PB-tje!!!
Geniet van je geile verjaardag!
Goeeeeeeeeeeeeeeiemorgen! Van harte gefeliciteerd met je 23e! Nog wensen vandaag? Heb je al een laptop uitgekozen voor vanavond? Neem er anders één met ingebouwde webcamquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:36 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Hier is ze!![]()
![]()
![]()
Vandaag lekker taart en al het andere
Van harte met je geile verjaardagquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:36 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Hier is ze!![]()
![]()
![]()
Vandaag lekker taart en al het andere
WTF, regels aanpassen? Voor jezelf mag ik hopen....quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:28 schreef Morphs het volgende:
De aangescherpte regel is dat stimulatie ook niet meer mag. Het probleem als dat wel mag, is dat je steeds tot het randje gaat, en dan niet meer kunt stoppen. Uiteindelijk gaat het fout.
Ik kan het je moeilijk kwalijk nemen Dagkaart, we hebben tenslotte op dezelfde dag gefaaldquote:Sorry Morphs, het is toch gebeurt :S, maar jij moet nu je record van 9 dagen wel verbreken hè!
voor zichzelfquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:59 schreef tja77 het volgende:
Ga je me nu vertellen dat je na 10 dagen ineens de regels gaat aanscherpen?
Nee, hij maakt het zich niet moeilijker, juist makkelijker! Door zijn nieuwe regels staat hij minder dicht bij het randje van de afgrond. Hij zorgt dat hij niet eens die berg op gaatquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:17 schreef Dagkaart het volgende:
Doet hij voor zijn eigen. Extra regels gelden voor hem zelf, niet voor jou! Hij vond de uitdaging nog niet moeilijk genoeg, Hahaha!
Inderdaad voor mezelf om minder snel te falen. Let erop dat ik gister dus gefaald heb maar per vandaag gelijk weer een poging waag.. hoppakee!quote:Ga je me nu vertellen dat je na 10 dagen ineens de regels gaat aanscherpen?
Een chastity belt helpt je wel minder snel te falenquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:40 schreef Morphs het volgende:
[..]
Inderdaad voor mezelf om minder snel te falen. Let erop dat ik gister dus gefaald heb maar per vandaag gelijk weer een poging waag.. hoppakee!
quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:42 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Een chastity belt helpt je wel minder snel te falen
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:17 schreef colty het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeiemorgen! Van harte gefeliciteerd met je 23e!
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:23 schreef pl4kkie het volgende:
Van harte met je geile verjaardag![]()
maak er een mooie dag van en dat je veel x mag klaar komen
xxxx
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:28 schreef Morphs het volgende:
Gefeliciteerd PBtje, ook met je kortste prestatie in dit topic, whaha
Dankjewel schatjes!!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:36 schreef Illusionati het volgende:
PB-tje is jarig?
Van harte gefeliciteerd!
Moet je nagaan wat je vanavond wel niet kunt verwachtenquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:48 schreef PB-tje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dankjewel schatjes!!![]()
![]()
![]()
Heb al flink wat afgezoend vandaag... en de dag is pas op de helft
Oehhh dus je wordt wel lekker verwend dan vandaagquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:48 schreef PB-tje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dankjewel schatjes!!![]()
![]()
![]()
Heb al flink wat afgezoend vandaag... en de dag is pas op de helft
Dude, wow!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:08 schreef beammeup68 het volgende:
Gisteravond vreselijk hard van mijn racefiets afgereden door iemand die daar eigenlijk niet veel aan kon doen. Met 30 km/uur op het asfalt gekwakt. Over de kop ook nog zeggen ze.
Tot 00:30 uur in het ziekenhuis gezeten voor foto's, heel veel jodium, pijnstillers en heel veel vet gaas en verband. Op mijn rechterzijkant zit niet veel vel meer. Van scheenbeen, knie, heup, elleboog, bovenarm en schouder is het kaal. Ik denk dat mijn sleutelbeen is versplinterd, het doet echt erg zeer.
Die challenge ga ik dus op mijn sloffen winnen. Het is de rechterarm. Toch nog een beetje mazzel.
Gefeliciteerd PB'tje. Make it a day to remember!
Doorfietsen met een versplinterd sleutelbeen.... aiaiai...quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:20 schreef beammeup68 het volgende:
Als ik lach doet het zeer.
Verder niks ernstigs. Langs de kant van de weg de zaak wat schoongespoeld en toen maar weer verder fietsen. Tot ik werd opgepikt. Ben nu zo stijf als een plank. But in all the wrong places.
Thanksquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:07 schreef Illusionati het volgende:
Mooie bak pl4kkie! Helemaal nieuw of 2e hands?
Nogmaals gefeliciteerd ermee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |