Wilde voorkomen dat jij de lapo had.... mobiel openen is nogal lastigquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:42 schreef bollokus het volgende:
Maar ga weer de ogen sluiten morgen een lange dag... Slaap lekker
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:42 schreef bollokus het volgende:
Maar ga weer de ogen sluiten morgen een lange dag... Slaap lekker
dat mag hoorquote:
je bent een schat, vind het al knap dat ik hier in de wei tussen de koeien gewoon op fok kanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wilde voorkomen dat jij de lapo had.... mobiel openen is nogal lastig
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
je bent een schat, vind het al knap dat ik hier in de wei tussen de koeien gewoon op fok kan
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
huntero shit, alweer een half mile wedge, tot zo
hap hap hap hap hap (ik heb net een droog koekje op, dus ik heb al gehapt)quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en heb bijna twee minuten gewacht tot ik fipo nam.... en ondertussen gewoon twitteren en tornados chasen
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hap hap hap hap hap (ik heb net een droog koekje op, dus ik heb al gehapt)
Ikke zit niet in prive chat hoor, gewoon hier en in een ander draadje hier op fokquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:52 schreef Noelle06 het volgende:
He chatters daar in prive chat kom eens hier en anders naar peter Chat
Bedoel de rest ook, maar als jullie het leuk vinden kom eens daar naar toe.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ikke zit niet in prive chat hoor, gewoon hier en in een ander draadje hier op fok![]()
In dat andere draadje mogen we het niet over de koeien van Bollo hebben
zal ik morgen ff gaan kijken hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:54 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Bedoel de rest ook, maar als jullie het leuk vinden kom eens daar naar toe.
Peter gaat voor SST2
Hij is er niet altijd he.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zal ik morgen ff gaan kijken hoornu erg druk met hele vervelende tornados
Zal ik dat draadje ook in de gaten houden. Is nu echt heel vervelend in de USA, dus zit nu meer DE te volgen dan hierquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:57 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hij is er niet altijd he.
Zal hem vragen weer een post te doen als hij online komt in Provox op Stream It Out
Gezelligquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:48 schreef Noelle06 het volgende:
http://home.kpn.nl/gaua36jf/vinkentouw/index.htm
Peter en Babs zijn er weer
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
voor kokje schijnt bij volwassen mannen ook nog wel eens te helpen
En zo hoort hetquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal ik dat draadje ook in de gaten houden. Is nu echt heel vervelend in de USA, dus zit nu meer DE te volgen dan hier
je mag hier klagen, schelden, iemandquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
heb wer zo'n geweldige dag gehad
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En zo hoort het![]()
Lurkers![]()
Damn, mijn eerste post in RLS
Welterusten
truste frutsel, hier mag ik lekker wel zwaaien, doeiquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En zo hoort het![]()
Lurkers![]()
Welterusten
trusten frutsel. jij hier ik daarquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En zo hoort het![]()
Lurkers![]()
Welterusten
eh, ff een crosspost.... heb je geen spanning genoeg in je levenquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
slapen kan zo fijn zijn, maar een beetje spanning in het leven heb je wel nodig. Iemand een goede link naar wat streams
daarom juistquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eh, ff een crosspost.... heb je geen spanning genoeg in je leven
Ja relativerend hè die streams, waar maken wij ons druk om, terwijl daar op dit moment weer vele mensen hun huis kwijt raken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
daarom juistHet houd maar niet op
tis daar idd weer heftig geweest vannacht, hebben wij het idd wel goed hierquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja relativerend hè die streams, waar maken wij ons druk om, terwijl daar op dit moment weer vele mensen hun huis kwijt raken.
Vinnik nog steeds wel dat je om jezelf moet gaan denk oops, klink weer als mijn moeder
Yep, hier is het al drie dagen nieuws als een windhoos twee tentjes op een camping wegblaastquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
tis daar idd weer heftig geweest vannacht, hebben wij het idd wel goed hier
en 't debris vliegt je om de oren nu.... echt niet leuk 4e EF5 van dit jaar (en dus de 6e sinds 2007)quote:
heb effe een hazeslaapje gedaan, schrok wakker van zo'n schreeuwende amerikaanquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:50 schreef spikey08 het volgende:
ik kom ook nog effe kijken.alles goed met jullie?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:50 schreef spikey08 het volgende:
ik kom ook nog effe kijken.alles goed met jullie?
een hazeslaapje kan funest zin voor de rest van de nachtquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb effe een hazeslaapje gedaan, schrok wakker van zo'n schreeuwende amerikaan
idd, wat een drama daarquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wij zitten hier en gelukkig niet in Oklahoma
Dat kan je wel zeggen ja. Nog geen idee hoeveel slachtoffers er vanavond en vanacht gaan vallen, maar 't is echt weer heel vervelend.quote:
ze zeggen dat het nog niet voorbij is toch? ik heb mensen op tv in tranen gezien. verschrikkelijk!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen ja. Nog geen idee hoeveel slachtoffers er vanavond en vanacht gaan vallen, maar 't is echt weer heel vervelend.
De beelden van vanavond zijn nog niet op NL tv geweest (nog niet eens op USA tv), de beelden die jij gezien hebt zijn denk ik van eergister toen 3/4 van Joplin werd weggevaagd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:03 schreef spikey08 het volgende:
[..]
ze zeggen dat het nog niet voorbij is toch? ik heb mensen op tv in tranen gezien. verschrikkelijk!!
En nee, 't is nog niet voorbij, op dit moment meerdere tornadoes in Oklahoma, waaronder een mogelijk EF5, en meldingen van meerdere verwoestingen. Angst is nu dat de cellen Oklahoma City gaan bereiken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:03 schreef spikey08 het volgende:
[..]
ze zeggen dat het nog niet voorbij is toch? ik heb mensen op tv in tranen gezien. verschrikkelijk!!
Voor mij ook....quote:
ik volg het op het journaal, en dat vond ik al vreselijk.de mensen die alles kwijt zijn,en dan denk ik, stel jequote:Op woensdag 25 mei 2011 01:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De beelden van vanavond zijn nog niet op NL tv geweest (nog niet eens op USA tv), de beelden die jij gezien hebt zijn denk ik van eergister toen 3/4 van Joplin werd weggevaagd.
quote:
truste kokje, truste Maryquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor mij ook....
trusten kokje
slaap lekker
wees blij dat we hier wonen en niet in Oklahoma
met die ellende zeker,Maar toch zou ik zoiets best willen ervaren, maar dan zonder gevolgen uiteraardquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor mij ook....
trusten kokje
slaap lekker
wees blij dat we hier wonen en niet in Oklahoma
quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
[..]
truste kokje, truste Mary![]()
![]()
![]()
ik ga ook naar bed, tot morgen
quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
met die ellende zeker,Maar toch zou ik zoiets best willen ervaren, maar dan zonder gevolgen uiteraard
dat dusquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
been there done that.... en ja als jezelf er veilig uitkomt is het een ervaring, anders is het een trauma
ik ook, alleen op veilige afstandquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
met die ellende zeker,Maar toch zou ik zoiets best willen ervaren, maar dan zonder gevolgen uiteraard
voor jullie allemaal,,slaap lekkerquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
[..]
truste kokje, truste Mary![]()
![]()
![]()
ik ga ook naar bed, tot morgen
Hier kan het niet gebeuren hoor. Grootste ramp die ons kan overkomen is een soort van 2e watersnoodsramp, dat meerdere dijken doorbreken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:09 schreef spikey08 het volgende:
[..]
ik volg het op het journaal, en dat vond ik al vreselijk.de mensen die alles kwijt zijn,en dan denk ik, stel jevoor dat er hier oiets gebeurt.. zoiets gun je niemand!!weet jij al hoe het er daar nu aan toe gaat??
weet ik.het is meer een soort, als....quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier kan het niet gebeuren hoor. Grootste ramp die ons kan overkomen is een soort van 2e watersnoodsramp, dat meerdere dijken doorbreken.
Hier als in Joplin? 117 bevestigde doden, nog zo'n 1500 vermisten 3/4 van de stad is met de grond gelijk gemaakt.
roep maar niet te hard over de dijken. door de droogte zijn hier ook al scheuren ontdekt die een dijkdoorbraak kunnen veroorzaken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier kan het niet gebeuren hoor. Grootste ramp die ons kan overkomen is een soort van 2e watersnoodsramp, dat meerdere dijken doorbreken.
Daar als in Joplin? 117 bevestigde doden, nog zo'n 1500 vermisten 3/4 van de stad is met de grond gelijk gemaakt.
Gisteren grapte we erover, wat als een EF5 over Amsterdam zou razen.... gelukkig kan dat hier niet gebeuren. Onze windhozen krijgen niet eens een rating. We zouden niet voorbereid zijn op zo iets.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:18 schreef spikey08 het volgende:
[..]
weet ik.het is meer een soort, als....
Ik onderschat het gevaar van dijkdoorbraken hier echt niet hoor. Mijn vader heeft in 1953 nog in Zeeland geholpen. En in 1960 is Tuindorp-Oostzaan ook nog onder gelopen. En ach, dan denk ik maar, mijn auto staat dan onder water ik zit droog op mijn 4e verdiepingquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:21 schreef spikey08 het volgende:
[..]
roep maar niet te hard over de dijken. door de droogte zijn hier ook al scheuren ontdekt die een dijkdoorbraak kunnen veroorzaken.
gelukkig niet, maar er blijven toch veel dingen over die je niet kunt uitsluiten. de wereld is zeker de laatste tijd knettergek aan het worden!quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gisteren grapte we erover, wat als een EF5 over Amsterdam zou razen.... gelukkig kan dat hier niet gebeuren. Onze windhozen krijgen niet eens een rating. We zouden niet voorbereid zijn op zo iets.
ja, en het vervelenste is dat het dus waarschijnlijk dagen zo niet weken gaat duren voordat de verzekering langskomt om de schade op te nemen, en zolang dat niet gebeurt is mogen ze niet met de heropbouw beginnen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:25 schreef Ceetje.. het volgende:
brrrrr, die beelden die ze nu uitzenden vanuit de helicopter met die arme mensen naast de resten van wat eerst hun huis was, erg hoor
Niet de wereld is gek aan het worden. Wij laten ons gek maken door de toegenomen informatie die we tot ons krijgen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:27 schreef spikey08 het volgende:
[..]
gelukkig niet, maar er blijven toch veel dingen over die je niet kunt uitsluiten. de wereld is zeker de laatste tijd knettergek aan het worden!
praise the lord, die zou van mij ook de hik kunnen krijgen. Hulpverlening is daar ook niet je van hèt, zit je daar te bivakkeren tussen de puinresten van je eigen huis. Alles kwijt, maar wel leven nog.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja, en het vervelenste is dat het dus waarschijnlijk dagen zo niet weken gaat duren voordat de verzekering langskomt om de schade op te nemen, en zolang dat niet gebeurt is mogen ze niet met de heropbouw beginnen.
jeetje, wij wonen in noord brabant, en zitten over het algemeen veilig, maar je gunt het niemand.ook je auto niet. haha!! sorry ik kon het niet latenquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik onderschat het gevaar van dijkdoorbraken hier echt niet hoor. Mijn vader heeft in 1953 nog in Zeeland geholpen. En in 1960 is Tuindorp-Oostzaan ook nog onder gelopen. En ach, dan denk ik maar, mijn auto staat dan onder water ik zit droog op mijn 4e verdieping
10 jaar geleden hebben wij hier nog moeten evacueren ivm hoge standen maas/waal etc. en kans op dijkdoorbraken. Achteraf bleek dat we het overloopgebied hadden moeten worden voor als Rotterdam eo onder water dreigde te lopen. De springstof zat al in de dijken....... lekker.... (en ik woon op grens N-Br/Gelderland)quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik onderschat het gevaar van dijkdoorbraken hier echt niet hoor. Mijn vader heeft in 1953 nog in Zeeland geholpen. En in 1960 is Tuindorp-Oostzaan ook nog onder gelopen. En ach, dan denk ik maar, mijn auto staat dan onder water ik zit droog op mijn 4e verdieping
Mijn auto staat in de half ondergrondse parkeergarage en net op de paal naast mijn auto staat met een marker +1 AP aangegeven. Oftewel +1 meter boven Amsterdams Peil.... Als het water komt, zal het dak van mijn auto nog net boven de waterlijn uitstekenquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:31 schreef spikey08 het volgende:
[..]
jeetje, wij wonen in noord brabant, en zitten over het algemeen veilig, maar je gunt het niemand.ook je auto niet. haha!! sorry ik kon het niet latenbedoel het niet verkeerd hoor!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:38 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, en nu ga ik echt naar bed, tot morgen allemaal![]()
![]()
![]()
toch geen dure auto hoop ik??quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn auto staat in de half ondergrondse parkeergarage en net op de paal naast mijn auto staat met een marker +1 AP aangegeven. Oftewel +1 meter boven Amsterdams Peil.... Als het water komt, zal het dak van mijn auto nog net boven de waterlijn uitsteken
ga maar gauw!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:41 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zeg koekoek terug, zometeen ga ik 't bed in, komt mijn man eruit om te gaan werken. Wil 'm niet tegenkomen, hahahahahaha
Ach, auto is na vier jaar afbetaald, en het is maar een auto. Mijn moeder is 80 en mijn vader is helaas 15 jaar geleden overleden, maar die hebben dus hetzelfde meegemaakt als jouw grootouders. En precies dat is wat ik bedoelde (maar ik poste dat in het andere draadje) met "Ja, maar als ze zelf nog allemaal in leven zijn, zullen ze zeggen 'praise the lord, we are alive, and that is the most important of all'. (zover ik de Amerikanen ken dan)" - I made my statementquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:40 schreef spikey08 het volgende:
[..]
toch geen dure auto hoop ik??ik maak er een geintje van. weet je wat het is....als het puntje bij paaltje komt, mag je blij zijn dat je elkaar nog hebt. ik heb een oma van 87 jaar, en als je de ellende hoort die zij en mijn opa(nu 3 jaar overleden) hebben meegemaakt!!....en dan is er nog een mafkees die zegt dat de wereld vergaat
hij had zich vergist, maar de nieuwe datum staat al op de agenda!ik zeg:KOEKOEK
idd!!! ik heb er niks meer aan toe te voegen!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, auto is na vier jaar afbetaald, en het is maar een auto. Mijn moeder is 80 en mijn vader is helaas 15 jaar geleden overleden, maar die hebben dus hetzelfde meegemaakt als jouw grootouders. En precies dat is wat ik bedoelde (maar ik poste dat in het andere draadje) met "Ja, maar als ze zelf nog allemaal in leven zijn, zullen ze zeggen 'praise the lord, we are alive, and that is the most important of all'. (zover ik de Amerikanen ken dan)" - I made my statement
Maar tevreden zijn met wat je hebt is zo moeilijk als je hier leeft. Ga de wereld in.... zie hoe anderen leven, proef hoe anderen leven, maak wat mee. Koester de ouderen onder ons, die onze geschiedenis herbergen, eer ze, hoor ze uit, want hun verleden is onze geschiedenis. En hun geschiedenis met wat wij meemaken dat is onze toekomst.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:52 schreef spikey08 het volgende:
[..]
idd!!! ik heb er niks meer aan toe te voegen!!tevreden zijn met wat je hebt! het is ironies, mijn moeder is dood, min opa is een aantal maanden erna overleden(van verdriet), maar ik heb zoveel steun van mijn oma!!!ze is altijd positief!! al is haar geheugen wel achteruitgegaan sinds
alles
ik weet precies wat je bedoeld!!ik heb 2 meisjes van 8 en 12 jaar, en die willen ook meedoen met:de rest: ik vind dat best moeilijk, want je wil ze leren dat niet alles kan, maar je wil ook graag dat ze niet gepest worden. tot nu toe gaat het gelukkig redelijk goed!!, en vooral de oudste is zich heel erg bewust van alles!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar tevreden zijn met wat je hebt is zo moeilijk als je hier leeft. Ga de wereld in.... zie hoe anderen leven, proef hoe anderen leven, maak wat mee. Koester de ouderen onder ons, die onze geschiedenis herbergen, eer ze, hoor ze uit, want hun verleden is onze geschiedenis. En hun geschiedenis met wat wij meemaken dat is onze toekomst.
Oops hoor eigenlijk al afgesloten te hebben...quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:02 schreef spikey08 het volgende:
[..]
ik weet precies wat je bedoeld!!ik heb 2 meisjes van 8 en 12 jaar, en die willen ook meedoen met:de rest: ik vind dat best moeilijk, want je wil ze leren dat niet alles kan, maar je wil ook graag dat ze niet gepest worden. tot nu toe gaat het gelukkig redelijk goed!!, en vooral de oudste is zich heel erg bewust van alles!!
ik ken mijn meiden goed genoeg om te weten dat ze het geweldig vinden daar. ze lusten alles!!!(eten). zijn heel meegaand en meelevend, al zullen ze soms wel klagen over het gebrek aan luxe. hahaha!! ik heb er helaas het geld niet voorquote:Op woensdag 25 mei 2011 02:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oops hoor eigenlijk al afgesloten te hebben...
Doe eens gek en neem je meiden mee op een vakantie naar bijv. Sri Lanka. Op die leeftijd is mode & brands zo belangrijk, maar als ze zien hoe meiden van hun leeftijd in een ander land leven. Kan natuurlijk ook zo zijn dat ze direct over je gaan kotsen vanwege het gebrek aan luxe. Kan ook een eyeopener zijn als ze zien hoe leeftijdsgenoten spelen met toys uit blik gesneden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |