Ja, die 2 meest zuidelijke cellen lijken het over te nemen. De noordelijkste cel is al afgestorven en ben benieuwd hoe lang de tornado bij More het nog vol houdt.quote:
Ik kan geen stream kijken via mijn mobielquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:46 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
van hun: http://www.emergencystream.com/video_streams/OK/OKC7.html
Heftige beelde, wat een zooiquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:48 schreef GasProblem het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/chasercam-live
Ziet debris rondvliegen op zn stream, in de buurt van Newcastle.
Dat krijg je als je de stroomkabels niet onder de grond gaat plaatsen...ik kan dit nog steeds niet snappen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Damn al die explosies en flitsen van die palen
In Georgia, waar ik gewoond heb was de grond te hard voor kabels onder de grond. Weet niet hoe het in Oklahoma zit.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat krijg je als je de stroomkabels niet onder de grond gaat plaatsen...ik kan dit nog steeds niet snappen.
Allemachtig zeg wat een beest wordt datquote:
Kosten/baten lijkt me. Misschien is het goedkoper om kabels 100 keer te moeten vervangen boven de grond dan 1 keer onder de grond te plaatsen. De grond is ook erg hard daar dus je moet dan honderden kilometers met drilboren te werk gaan. Niet te doen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat krijg je als je de stroomkabels niet onder de grond gaat plaatsen...ik kan dit nog steeds niet snappen.
Niks is te hard zolang je de juiste apparatuur maar hebtquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In Georgia, waar ik gewoond heb was de grond te hard voor kabels onder de grond. Weet niet hoe het in Oklahoma zit.
kosten/baten dan.... was daar ook gewend om zonder 'power' te zitten omdat tornados het 'grid' onderbrokenquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Niks is te hard zolang je de juiste apparatuur maar hebt
Dat mensen daar uberhaupt levend uit kwamen zeg... stormkelder denk ikquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
DAMN! Die mensen komen uit hun kelder en zien dat er NIETS meer over is van hun huis...NIETS
quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
DAMN! Die mensen komen uit hun kelder en zien dat er NIETS meer over is van hun huis...NIETS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |