lol die vulkaan doet niemand kwaadt, tenzij je wilt vliegen, helaas zijn deze tornado's niet zo mensvriendelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neem ff vakantie... IJsland schijnt erg mooi te zijn op dit moment
Onmogelijk. Zal wel tussen 1 of 1/4 zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:55 schreef Burnie88 het volgende:
Hoorde ik nou iemand 4 miles breed zeggen? Dat geloof ik nietLater hoorde ik iets van 2 tot 2,5, ook niet mis.
about a mile wordt nu geroepenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Onmogelijk. Zal wel tussen 1 of 1/4 zijn.
zei die vent net ook, the eye, looks like a hurricanequote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:36 schreef Burnie88 het volgende:
Het lijkt wel een verrekte orkaan, wat een rotatie!
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:55 schreef Drassss het volgende:
Beeld op news9 weer... beest van een ding.
Mhaw dat is te nationaal.. Echte nieuws komt morgen wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:59 schreef Droopie het volgende:
Even offtopic..Zit te kijken naar CNN, nu is er Red Bull's Blij dat ik rij, jezus wat een klappers..
Ontopic.. met zoveel kanalen vind ik dat er best iets te zien mag zijn live over deze 'ramp'
MSNBC is ook live over gegaanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:59 schreef Droopie het volgende:
Even offtopic..Zit te kijken naar CNN, nu is er Red Bull's Blij dat ik rij, jezus wat een klappers..
Ontopic.. met zoveel kanalen vind ik dat er best iets te zien mag zijn live over deze 'ramp'
ik dacht een lokomotiefquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
7ton staal omvergeblazenik kon het niet helemaal volgen wat het precies was
Zit nu op zolder op de pc, heb beneden wel Ziggo uitgebreid, geen idee of daar iets op is, maar geen zin de laptop aan te sluitenquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:02 schreef Droopie het volgende:
Ik heb UPC standaard, extra heb ik opgezegd, drie keer raden wat kanaal 406 is.
Op UPC 406 is CNBC nu met Jay Lenoquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:02 schreef Droopie het volgende:
Toch wel, damnsquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik dacht een lokomotief
[..]
Zit nu op zolder op de pc, heb beneden wel Ziggo uitgebreid, geen idee of daar iets op is, maar geen zin de laptop aan te sluiten
Bij mij UPC digital is 't CNBC met op dit moment Jay Leno, dus geheel offtopic hierquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:02 schreef Droopie het volgende:
Welke kant gaat deze op, m'n radar refreshed niet? Zit dichtbij Fort Worth, m'n voormalige woonplaats.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:59 schreef Frankz0rz het volgende:
Zit nu ook een mogelijke tornado vlakbij Dallas.
Sorry dacht MSNBC.. Maar het is wel triest dat je je kelder in moet en de kans 50/ 50 is dat je huis er nog staat als de tornado langs is geweestquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij UPC digital is 't CNBC met op dit moment Jay Leno, dus geheel offtopic hier
Ik ben niet echt een held met die weathermapsquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:07 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Welke kant gaat deze op, m'n radar refreshed niet? Zit dichtbij Fort Worth, m'n voormalige woonplaats.
Zat net te denken wat jij zou denkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:10 schreef Ceetje.. het volgende:
chickenzee moeten ze nu niet meer zeggen![]()
Gezellig! Pak een biertje, open wat streams, en kijk mee!quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:11 schreef superkokje het volgende:
goede avond, ben niet zo in het weer, maar kom ff mee lurken
Zonder grappen, maar er is een bierspel daar in Oklahoma wat te maken heeft met tornado's ( weer reporter van news9 ) Bij het zeggen van Chicasha moet je 1x atten enzoquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:10 schreef Ceetje.. het volgende:
chickenzee moeten ze nu niet meer zeggen![]()
Je kan gerust drinken nu, ik moet echt naar bed... wekker gaat weer vroegquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
stik ik alweer bijna in m'n watertje
nnquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je kan gerust drinken nu, ik moet echt naar bed... wekker gaat weer vroeg
Trustuh peepz
Hopelijk valt het mee vannacht voor die mensen daar
truste, en hopelijk valt het idd meequote:Op woensdag 25 mei 2011 00:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je kan gerust drinken nu, ik moet echt naar bed... wekker gaat weer vroeg
Trustuh peepz
Hopelijk valt het mee vannacht voor die mensen daar
Fruts geloof me. Blijf nog zeker 40 min kijken, want dit kan wel eens een dagje worden..quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
IK WIL NAAR BED BURNIE
GRRR
Owja, ik ging ook
Alle tornadowaarschuwingen ingetrokken nu...quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
IK WIL NAAR BED BURNIE
GRRR
Owja, ik ging ook
en nu ging bij mij het water over mijn toetsenbord heenquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:18 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Alle tornadowaarschuwingen ingetrokken nu...
ja en dan nog een paar keer 40 minuten en heb nul minuten slaapquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Fruts geloof me. Blijf nog zeker 40 min kijken, want dit kan wel eens een dagje worden..
Kijk, nu kan ik fijn slapenquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:18 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Alle tornadowaarschuwingen ingetrokken nu...
slapen kan zo fijn zijn, maar een beetje spanning in het leven heb je wel nodig. Iemand een goede link naar wat streamsquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja en dan nog een paar keer 40 minuten en heb nul minuten slaap
Ik heb al van die zware werkweken... maar net als alles in dit kleine subforumpje fascineert het me enormMaar slapen is ook fijn
[..]
Kijk, nu kan ik fijn slapen
http://www.news9.com/cate(...)wtv1?redirected=truequote:Op woensdag 25 mei 2011 00:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
slapen kan zo fijn zijn, maar een beetje spanning in het leven heb je wel nodig. Iemand een goede link naar wat streams
Weeralarm V.S. # 8 Extreem weer - Tornado touchdownquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
slapen kan zo fijn zijn, maar een beetje spanning in het leven heb je wel nodig. Iemand een goede link naar wat streams
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:23 schreef Burnie88 het volgende:
Jemig, die Chickasha tornado hebben we in 10 minuten van EF0 naar EF3/4 (?) zien gaan.
Ja, wat activiteit betreft begint het inderdaad op een herhaling van de 27e april te wordenquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:23 schreef Burnie88 het volgende:
Jemig, die Chickasha tornado hebben we in 10 minuten van EF0 naar EF3/4 (?) zien gaan.
thx, die had ik maar kreeg geen verbinding helaasquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
http://www.news9.com/cate(...)wtv1?redirected=true
Probeer deze anders CBS zendt nu ook news9 uit:quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
thx, die had ik maar kreeg geen verbinding helaas
Zou kunnen dat die tornado dan al uitgeraast is wanneer hij bij OKC is, is nog wel een eind.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:28 schreef starsailor het volgende:
Gurthrie gaat nu voor de bijl met die eerste tornado... OKC comin' up met die tweede. Bad mojo.
helaas zo waarquote:
Hmmm, als je kijk naar de kracht van dat ding... keep your fingers crossed for OKCquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:28 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Zou kunnen dat die tornado dan al uitgeraast is wanneer hij bij OKC is, is nog wel een eind.
Als ik zo kijk op de kaart, dan zit die tornado al bijna op de suburbs van OKC. Dat hele gebied boven waar 'ie nu zit is bevolkt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:28 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Zou kunnen dat die tornado dan al uitgeraast is wanneer hij bij OKC is, is nog wel een eind.
Nummer 4 van 2011 dus. Het zal er niet bij blijven gezien vanavond denk ik.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:29 schreef mouzzer het volgende:
BREAKING #NOAA has upgraded Joplin, MO tornado from EF-4 to EF-5; winds greater than 200 mph
Echt ongelofelijk.. Dit is het meest bizarre seizoen ooit denk ik.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:30 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Nummer 4 van 2011 dus. Het zal er niet bij blijven gezien vanavond denk ik.
Dus dan is dit de vierde EF5 voor dit jaar alquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:29 schreef mouzzer het volgende:
BREAKING #NOAA has upgraded Joplin, MO tornado from EF-4 to EF-5; winds greater than 200 mph
Dat ziet er niet goed uitquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:39 schreef mouzzer het volgende:
Death toll from Joplin, Mo., tornado now at 122; more than 750 people injured, authorities say - AP
En dan nog al die vermisten... en de stormen van vandaag lijken ook die kant op te gaan
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:45 schreef Frankz0rz het volgende:
de zuidelijke Doppler gaat straks gepakt worden door RFD, mooi kut voor zeTis te hopen dat het heel blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |