Lees eens een stukje terugquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik verwachte eigenlijk een ja, voorlopig maar houden zo
Antwoord is nee dusquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:01 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
tl;dr
Kan deze ene keer nog wel bij?
Ik heb de indruk dat al best veel niet kunnenquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:01 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Vind je het jammer dan ik niet kom ofzo?
Ik heb nog niks gevraagd. Doe ik na examens pasquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:04 schreef DidoCarthago het volgende:
Wat zeggen jullie tegen je ouders dan? Dat jullie in plaats van leren op een forum hebben zitten posten en dat jullie nu die mensen die er ook steeds waren willen ontmoeten ofzo?
Ik zit hier toch al zes jaarquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:04 schreef DidoCarthago het volgende:
Wat zeggen jullie tegen je ouders dan? Dat jullie in plaats van leren op een forum hebben zitten posten en dat jullie nu die mensen die er ook steeds waren willen ontmoeten ofzo?
Dat is dus nog een groot probleemquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:04 schreef DidoCarthago het volgende:
Bijna klaarquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:11 schreef Kaasrol het volgende:
Geen flauw idee, je zou juist denken dat er meer leven in zit omdat het bijna klaar is
"Zij die gaan zakken groeten u"quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:12 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Bijna klaar
Mijn dag des oordeels, met Latijn en Bio, is juist als laatst; vrijdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |