Twee kan welquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:55 schreef mootie het volgende:
Stomme Teun, we kunnen je toch niet allemaal tegelijk bellen.
Dan zeg je toch dat je niet belt en dan doe je het stiekem welquote:
Gelukkig, jij hebt de laatstequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen films meer die je nog wil zien? Geen boeken die je nog wil lezen?
Dat is gewoon pms en gaat vanzelf overquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gelukkig, jij hebt de laatste
Boeken genoeg, film kan ik zo downloaden, ik moet nodig leren, want ik loop een paar weken achter. Maar ik heb nergens zin en verveel mij dus wel! En ik voel mij vanavond ook zomaar wat alleen en wat leeg. Dat heb ik een keer of vier per jaar
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:03 schreef Liyu het volgende:
Geeft Teun een dikke sjoen, en rent nu gauw weer weg
Ik ook ik kom gewoon tijd te kort.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook niet, echt niet, te veel dingen die ik nog wil doen maar geen tijd voor heb.
ik hoop heel gauw, en dan die 3 meiden van die andere Jumbo dacht ik ook zo irriequote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:04 schreef Deisyy het volgende:
Wanneer schieten ze Tineke Schouten af?![]()
Wat een kutreclames
Als jij een uur of vier niets te doen hebt dan knal je er toch een krat bier inquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:04 schreef remlof het volgende:
Ik wil bijvoorbeeld nog eens gamen met m'n xbox op m'n nieuwe tv, maar het is er nog steeds niet van gekomen. Zo gauw ik een uur of vier niks te doen heb knal ik CivRev er weer in
Het is wel een jongetje volgens mij, maar niet Jianquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het lijkt mij een soort van Jian te zijn, maar dat weet ik niet zeker hè, dat is het probleem
quote:
Aan wie denken jullie?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is wel een jongetje volgens mij, maar niet Jian
Nee, dat ben ik.quote:
Plus(markt), opgeteld de duurste beste...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik hoop heel gauw, en dan die 3 meiden van die andere Jumbo dacht ik ook zo irrie
oh ja die Leandra echt zo domquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Plus(markt), opgeteld de duurste beste...
Blijf maar raden, en btw ik ben nieuw hier dus een kloonquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik.
Indrukwekkende kloonscan heb je trouwens, zo zie ik ze niet vaak meer tegenwoordig
Zie het als een zwak voor jequote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nope, maar als je reageert is het vaak op mij
Nietus! Een tijdje terug wist je iets over wat er in het verleden speelde!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:19 schreef Liyu het volgende:
[..]
Blijf maar raden, en btw ik ben nieuw hier dus een kloonen zo slim ben ik niet
Lekker wijfquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Nietus! Een tijdje terug wist je iets over wat er in het verleden speelde!
Natuurlijk ben ik weer vergeten wat.
Zal wel iets met een infuus zijn...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Nietus! Een tijdje terug wist je iets over wat er in het verleden speelde!
Natuurlijk ben ik weer vergeten wat.
Ja, pas maar opquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:23 schreef Liyu het volgende:
Ik gaaaaaaaaaaaaa anders typ ik weer veuls te veel
Sorry als je geen kloon én nieuw bent hier, maar wie komt er nu voor het eerst op Fok! en dan uitgerekend in een wespennest dat RLS SC heet. Tenzij je masochist bent, anders wil je hier echt niet zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:19 schreef Liyu het volgende:
[..]
Blijf maar raden, en btw ik ben nieuw hier dus een kloonen zo slim ben ik niet
Die heeft geen indrukwekkende lijst met kloons, geloof ik nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zal wel iets met een infuus zijn...
Maar goed, een vrijdagavond met flink wat wijn en je bent er ook achter...
dOOR DE SCHRIJFSTIJL
Op wie doelen jullie nou!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die heeft geen indrukwekkende lijst met kloons, geloof ik niet
Nee, die probeert mij er als fake wijf zijnde mij niet in te luizen, geloof ik nietquote:
Achterdochtig mennekequote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, die probeert mij er als fake wijf zijnde mij niet in te luizen, geloof ik niet
Het lijkt mij iemand die mij een kutstreek wil leveren.
Jep, absoluut waar, bijna altijd enige reserve. Schade en schande hè, maar nog steeds niet wijsquote:
Mwah, tenzij hij je probeert te dollen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, die probeert mij er als fake wijf zijnde mij niet in te luizen, geloof ik niet
Hoezo? Dan moet je wel weer wat ingewikkelder gaan doen als je een ip wil faken, want bij mij kunnen ze er niet opquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:33 schreef Leandra het volgende:
Op zich is een kloonscan wel leuk natuurlijk, maar ben ik hier thuis dan de kloon van N. en is hij bij mij thuis mijn kloon?
En als jullie op de BBQ even allemaal met de wifi van je telefoon via Teun z'n netwerk online gaan, zijn jullie dan allemaal een kloon van Teun?
Ja en ja. Daarom zegt zo'n kloonscan ook niet allesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:33 schreef Leandra het volgende:
Op zich is een kloonscan wel leuk natuurlijk, maar ben ik hier thuis dan de kloon van N. en is hij bij mij thuis mijn kloon?
En als jullie op de BBQ even allemaal met de wifi van je telefoon via Teun z'n netwerk online gaan, zijn jullie dan allemaal een kloon van Teun?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:37 schreef spuitje het volgende:
[..]
Weet ik, komt doordat ik je stalkDoos............
Ik hou niet van dat soort van dollen. Sterker nog, ik heb er een bloedhekel aan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, tenzij hij je probeert te dollen.
Darn, in T9 schrijf je dollen en fokken met dezelfde toetscombinatie
Als jij tijdens de BBQ even tijdelijk het wachtwoord van je router zou wijzigen in iets simpels als "slowchat" en alleen de BBQ'ers dat maar weten dan zouden die toch allemaal jouw IP hebbenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoezo? Dan moet je wel weer wat ingewikkelder gaan doen als je een ip wil faken, want bij mij kunnen ze er niet op
Wel als je een naam tegenkomt waarvan je weet dat die hier regelmatig komt kijken onder z'n normale nickquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en ja. Daarom zegt zo'n kloonscan ook niet alles
Ja. En we scannen op meer dan alleen ipquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wel als je een naam tegenkomt waarvan je weet dat die hier regelmatig komt kijken onder z'n normale nick
Mijn ip achterhalen is nog wel te doen, maar dan nog moet je hem thuis gaan zitten faken, dat is alweer net iets lastiger voor de gemiddelde gebruikerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als jij tijdens de BBQ even tijdelijk het wachtwoord van je router zou wijzigen in iets simpels als "slowchat" en alleen de BBQ'ers dat maar weten dan zouden die toch allemaal jouw IP hebben
Jammer dit, ja ik moest terug iets hield mij niet tegenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, je bent niet Ianquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:42 schreef Liyu het volgende:
[..]
Jammer dit, ja ik moest terug iets hield mij niet tegen
Als het niet waar is, dan sorry. Maar je zou er natuurlijk ook gewoon voor kunnen kiezen om gewoon even wat duidelijker te zijn over het hoe en het waarom.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:42 schreef Liyu het volgende:
[..]
Jammer dit, ja ik moest terug iets hield mij niet tegen
Maar als er nu iemand zou posten met ons IP dan weet Remlof natuurlijk niet of ik het ben die zit te trollen of dat N. het is...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wel als je een naam tegenkomt waarvan je weet dat die hier regelmatig komt kijken onder z'n normale nick
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:45 schreef Liyu het volgende:
Nee ik heb van Heksje gehoord dat dat niet hoeft, Aagje
Nee, dan krijg je het dementor effect van ooitquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar als er nu iemand zou posten met ons IP dan weet Remlof natuurlijk niet of ik het ben die zit te trollen of dat N. het is...
Hoewel dat laatste dusdanig ondenkbaar is dat het automatisch op mijn bordje terecht zou komen, dat dan wel weer
Doopcel,quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
wil je mij er ff buiten laten wat hoefde niet???
Nee, dat bedoel ik allemaal niet... Tijdens de BBQ bedoel ik, en dan allemaal met de wifi van je mobieltje via jouw netwerk online, hebben ze voor FOK! op dat moment allemaal jouw IP.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijn ip achterhalen is nog wel te doen, maar dan nog moet je hem thuis gaan zitten faken, dat is alweer net iets lastiger voor de gemiddelde gebruiker
Ik begrijp je wel, maar dat ga ik a) niet vrijgeven en b) moeten ze dan ook nog even een kloon aan gaan maken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik allemaal niet... Tijdens de BBQ bedoel ik, en dan allemaal met de wifi van je mobieltje via jouw netwerk online, hebben ze voor FOK! op dat moment allemaal jouw IP.
Vrijgeven (of een tijdelijk peanuts ww) zou daarvoor idd wel nodig zijn, maar ik bedoel zonder klonen, gewoon onder de eigen account allemaal.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel, maar dat ga ik a) niet vrijgeven en b) moeten ze dan ook nog even een kloon aan gaan maken.
Niet zo'n gek idee, zet ik er even een sniffer tussen, heb ik alle wachtwoordenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vrijgeven (of een tijdelijk peanuts ww) zou daarvoor idd wel nodig zijn, maar ik bedoel zonder klonen, gewoon onder de eigen account allemaal.
Dat Remlof een kloon van jou (b)lijkt te zijn
En heks, en WJ, en Moots, en Soury, en Ian, enz.
Nee hoor, ik ben gewoon altijd ingelogd op m'n foonquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet zo'n gek idee, zet ik er even een sniffer tussen, heb ik alle wachtwoorden
Klopt, dan ben je mijn kloonquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:55 schreef Toverheks het volgende:
Maar als ik bv bij jou ben Leandra en log in met mijn eigen naam en wwoord sta ik toch ook op jou ip adres aangemeld???
Ik ook, sterker nog; op m'n foon is m'n MyAT m'n startpaginaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gewoon altijd ingelogd op m'n foon
Die data kun je ook gewoon loggen. Als het niet encrypted is kan een redelijke nerd er aardig wat uithalenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gewoon altijd ingelogd op m'n foon
Ja wat ik post en wat ik note enzo, maar niet mijn password.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die data kun je ook gewoon loggen. Als het niet encrypted is kan een redelijke nerd er aardig wat uithalen
Dat denk ik ook niet nee. Tenzij ik je mobiel even uitzet zodat je weer moet inloggenquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja wat ik post en wat ik note enzo, maar niet mijn password.
Ja, dat zijn de gezelligste BBQ's... waar er ondertussen genote wordtquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja wat ik post en wat ik note enzo, maar niet mijn password.
Ook dan hoef ik niet opnieuw in te loggen. Maar de unlockcode van m'n foon krijg je natuurlijk nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet nee. Tenzij ik je mobiel even uitzet zodat je weer moet inloggen
Het was maar een voorbeeld, denk niet dat je me op het forum ziet die avondquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de gezelligste BBQ's... waar er ondertussen genote wordt
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de gezelligste BBQ's... waar er ondertussen genote wordt
Ik hoef niet opnieuw op FOK! in te loggen als m'n mobiel uitgeweest is, hoef je op je laptop toch ook niet?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet nee. Tenzij ik je mobiel even uitzet zodat je weer moet inloggen
Dat weerhoudt je vast niet, WJ; zonder toestemming worstje van de BBQ gepakt dat bijna gaargestoofd was door Heks...quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeld, denk niet dat je me op het forum ziet die avond
Nee, maar dan gaat het wel over de lijn natuurlijk. Fok! wil wel graag weten wie je bent en wat je login gegevens zijn. Of je het nu op je pc of mobiel hebt staan of niet, hij moet je toegang geven.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoef niet opnieuw op FOK! in te loggen als m'n mobiel uitgeweest is, hoef je op je laptop toch ook niet?
Dat wel, maar dat wil niet zeggen dat jij het ww zou kunnen achterhalen puur omdat je de lijn beschikbaar stelt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, maar dan gaat het wel over de lijn natuurlijk. Fok! wil wel graag weten wie je bent en wat je login gegevens zijn. Of je het nu op je pc of mobiel hebt staan of niet, hij moet je toegang geven.
Ja hoor, met een sniffer welquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat wil niet zeggen dat jij het ww zou kunnen achterhalen puur omdat je de lijn beschikbaar stelt.
niet als ik me niet opnieuw hoef in te loggen omdat ik nog ingelogd ben...quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja hoor, met een sniffer wel
Zit gewoon verborgen in een layer, al weet ik niet meer welke dat is, te lang geleden dat ik daar mee bezig was.
Ik weet het allemaal niet meer Leandra, is echt te lang geleden en op het gevaar af dat ik onzin loop te vertellen, Fok! is een realtime database, het zou maar zo kunnen zijn dat er bij iedere posting veel meer over die lijn gaat dan je denkt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
niet als ik me niet opnieuw hoef in te loggen omdat ik nog ingelogd ben...
Ik zal morgen wel een vragen bij de echte nerds, daar hebben we er twee van zitten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet meer Leandra, is echt te lang geleden en op het gevaar af dat ik onzin loop te vertellen, Fok! is een realtime database, het zou maar zo kunnen zijn dat er bij iedere posting veel meer over die lijn gaat dan je denkt.
Wat je niet invoert wil niet zeggen dat het er niet is. Er vinden bij voortduring checks plaats tussen de cliënt en de serverkant. Hier kun je je een beetje inlezen in het OSI modelquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:18 schreef Leandra het volgende:
Als Remlof zegt dat je niet kunt zien wat hij niet invoert dan lijkt me dat wel zo logisch
Een FA wel, anderen niet.Daarnaast kunnen ze nog veel en veel meer zien. Je windows versie, waar je ongeveer zit, je schermresolutie, etc.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:26 schreef Toverheks het volgende:
maar kan Pietje Gert of Remlof dan wel mijn ip nummer zien???
Het is op zich wel interessant leesvoer als je van techniek houdt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:27 schreef Leandra het volgende:
Ik zit mobiel, dan ben ik niet zo klikhappy
Dat zijn wel heel erg basis dingen, die kan ik ook zien als iemand op m'n blog geweest is...quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een FA wel, anderen niet.Daarnaast kunnen ze nog veel en veel meer zien. Je windows versie, waar je ongeveer zit, je schermresolutie, etc.
oke dus alleen Rem kan alles zienquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een FA wel, anderen niet.Daarnaast kunnen ze nog veel en veel meer zien. Je windows versie, waar je ongeveer zit, je schermresolutie, etc.
Jepquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zijn wel heel erg basis dingen, die kan ik ook zien als iemand op m'n blog geweest is...
hahhaha kijkt ie toch niet goed zit aangekleed en wel in de huiskamer achter mijn pcquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alles, hij ziet nu bijvoorbeeld dat je in bed ligt. Kreeg net een DM van 'm
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahhaha kijkt ie toch niet goed zit aangekleed en wel in de huiskamer achter mijn pc
Teun, Remlof die ligt al te knorrenquote:
Denk het niet, maar ik ga wel Heks. Slaap lekker straksquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Teun, Remlof die ligt al te knorrendenk ik
slaap lekker Teunquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Denk het niet, maar ik ga wel Heks. Slaap lekker straks![]()
Lekker toch? Beter dan naar de klok zitten staren omdat je de minuten wel vooruit wilt kijken!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:39 schreef Toverheks het volgende:
Maar echt Spuit, kom echt tijd tekort, zo sta je op koffie en de krant huishouden boodschappen en dan is het alweer tijd voor het 6 uur nieuws
Dat is vervelend, misschien langzaam in de overgang, dan krijg je die dingen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:19 schreef spuitje het volgende:
Echt elke nacht raak de laatste weken: na een paar uurtjes slaap ben ik klaarwakker! Even een slokkie drinken, beetje lezen en dan ga ik voor de tweede ronde.
Ja dat is dan ook wel het mooiste wat er is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:15 schreef Dementor het volgende:
Ondanks dat het prive druk gaat worden de komende tijd kijk ik daar nu wel naar uit.
Is de uitdaging eraf?quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:15 schreef Dementor het volgende:
Ik ben zo klaar met mijn werk en ben nodig aan iets anders toe..
Nu alquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:15 schreef Dementor het volgende:
Ik ben zo klaar met mijn werk en ben nodig aan iets anders toe..
Ondanks dat het prive druk gaat worden de komende tijd kijk ik daar nu wel naar uit.
Logisch, ook jouw hoofd is al in de wolken, in de ban van de komst van je kindje. Hoe mooi is dat! Daar kan geen baan tegenop, al is het nog zo leuk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:27 schreef Dementor het volgende:
Nee, ik bedoel dat ik er voor nu even klaar mee ben als in toe aan 'vakantie'.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:28 schreef hondjes het volgende:
Het is gewoon een zenuwentijd, dat wachten enzo..........
Alle vaders worden dan een beetje chaggi.
Dat dus, plus dat je niet weet hoe lang je nog moet wachten, dat wordt op een bepaald moment ook gewoon vervelend.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:28 schreef hondjes het volgende:
Het is gewoon een zenuwentijd, dat wachten enzo..........
Alle vaders worden dan een beetje chaggi.
Elke dag gewoon een beetjequote:Op woensdag 25 mei 2011 10:37 schreef Toverheks het volgende:
dus nog niks bij Juud&Dementor lees ik.
ben druk ben begonnen met schilderen balkondeuren af en nu maar rustig verder het heeft geen haast, moet aan de plafonds beginnen maar zie er als een berg tegenop en zo groot is het nou ook weer niet.
Dan moet je dat niet doen....gewoon wat rustiger aan doenquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:43 schreef Toverheks het volgende:
ja maar je kent me begin ik eenmaal dan maar doorgaan
ja en ik had paar maanden terug al witte hoogglans gekocht maar het stinkt al dekt het wel mooi maar een soort zure geur, heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan moet je dat niet doen....gewoon wat rustiger aan doen
kan zo iets bederven?quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja en ik had paar maanden terug al witte hoogglans gekocht maar het stinkt al dekt het wel mooi maar een soort zure geur, heb ik nog nooit meegemaakt
Nee joh, Civilization Revolutions is er ook voor de iPhonequote:Op woensdag 25 mei 2011 10:47 schreef Disana het volgende:
Remlof bedankt voor de tip, ik dacht al jaren dat CIV helemaal dood was![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een geheugen als een zeef, de plaatjes zijn nieuw voor me. Zal nog eens beter kijken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:52 schreef remlof het volgende:
Nee joh, Civilization Revolutions is er ook voor de iPhone
Even de lite-versie downloaden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:52 schreef remlof het volgende:
Nee joh, Civilization Revolutions is er ook voor de iPhone
Yep die heb ik ook, daarmee kan je alleen niet saven, maar dat is geen ramp omdat je Civ gewoon in de background kan zettenquote:
zal het niet weten, maar denk dat ik het maar weggooi en straks nieuwe verf ga kopen ruikt echt zeurquote:
Weet je zeker dat je geen yoghurt tegen de muur aan het knallen bent?quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal het niet weten, maar denk dat ik het maar weggooi en straks nieuwe verf ga kopen ruikt echt zeur
Volgens mij kunnen alleen de vermengde stoffen van elkaar 'los' komen.quote:
De blijkbaar grote update van Pocket God laat alles op zich wachten. Dan maar eerst boodschappen. Ik ben in de stemming voor vlees. Greenfield Biefstuk!quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:58 schreef remlof het volgende:
Yep die heb ik ook, daarmee kan je alleen niet saven, maar dat is geen ramp omdat je Civ gewoon in de background kan zetten
Je moet natuurlijk wel even roeren met je bezemsteel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:18 schreef Toverheks het volgende:
nou roer me suf gooi het weg zie nu ook mijn kastdeur vol strepen al glanst het wel mooi
heb ik steeds gedaan, ga maar zijdeglans halen want me kastdeur hele rare strepenquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel even roeren met je bezemsteel.
In juud en mijn geval is het logischerwijs altijd bijbetalen, het liefst zo min mogelijk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:12 schreef Copycat het volgende:
En toen lag er een blauwe enveloppe op de mat.
Oh well, echt een verrassing was het nu ook weer niet. Maar het blijft gevoelsmatig zondegeld.
Je hebt een huis, dan is 't alles behalve logisch.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:13 schreef Dementor het volgende:
In juud en mijn geval is het logischerwijs altijd bijbetalen, het liefst zo min mogelijk.
Dat doe ik ook het liefst, maar Frits Fiscus vindt dat ik best wat dieper mag tasten in die buidel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:13 schreef Dementor het volgende:
In juud en mijn geval is het logischerwijs altijd bijbetalen, het liefst zo min mogelijk.
Juud is ZZP'er dus we dragen voor haar ieder jaar belasting af.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt een huis, dan is 't alles behalve logisch.
Die kwam toen 's avonds wel eens butleren, geloof ik.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:36 schreef hondjes het volgende:
ohhhhhhhhhh,Melissa.........
die kan ik me helemaal niet voor de geest halen
Die met die opgespoten lippen. Ze was butler.....ahum.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:36 schreef hondjes het volgende:
ohhhhhhhhhh,Melissa.........
die kan ik me helemaal niet voor de geest halen
Ik ook niet, maar ik heb alle caps nog van DGK.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:49 schreef hondjes het volgende:
gossie, nooit meer aan die dweil gedacht.
Nah, het was nogal een hoerig type om te zien. Soms was ze niet verkeerd, neen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:51 schreef Marrije het volgende:
in mijn herinnering zag ze er wat beter uit![]()
Ik vond haar niet zó verkeerd. Toch?
Die ja!quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Is dat niet die mevrouw (kapster) uit Apeldoorn die al een kind had? Die was wel leuk
Michael Jackson?quote:
ja nu weet ik het weer, ach die rooie leuk mensquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:39 schreef Laysa het volgende:
jawel joh...die vrouwelijke butler. die die rooie uit Amsterdam verving...heks weet wie ik daarmee bedoel....zij wisselde af met Ricardo....ze zat zelf wel meer te zuipen dan dat ze wat voor de bewoners deed maar ach een zeikerd die daar op let
Deze cap is duidelijk.quote:
Elly Gezellie.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:51 schreef Toverheks het volgende:
ja nu weet ik het weer, ach die rooie leuk mens
quote:Ja, leuk om weer contact met je te hebben. En ook leuk om je binnenkort ergens te ontmoeten. Als je zin hebt kunnen we misschien ook wel een paar uurtjes zeilen?
leukquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Facebook, hoe gaaf is dit, echt leuk!![]()
Waarom zat ik daar niet eerder op!!
[..]
*gaat zoekenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gratis zeilen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ja, het zit op Facebook, wil je direct ontmoeten en met je zeilen ........ da's een rugridder op jachtquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is een heel leuk ex-collegaatje met een mooi zeiljacht. Zeilde naar de Azoren, meerdere keren naar Noorwegen-Denemarken. Tien jaar geleden dat ik haar sprak.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ja, het zit op Facebook, wil je direct ontmoeten en met je zeilen ........ da's een rugridder op jacht
Buikridder danquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is een heel leuk ex-collegaatje met een mooi zeiljacht. Zeilde naar de Azoren, meerdere keren naar Noorwegen-Denemarken. Tien jaar geleden dat ik haar sprak.
Ja hoor, Leuke vrouwen met zeiljachten bespringen je du moment dat je op Facebook gaat zitten, daar moet wat mis zijn, is het een Thaise soms ?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is een heel leuk ex-collegaatje met een mooi zeiljacht. Zeilde naar de Azoren, meerdere keren naar Noorwegen-Denemarken. Tien jaar geleden dat ik haar sprak.
Tuurlijk is toch ook leuk en een paar daagjes zeilen al helemaal. Lekker de wind door je haren...quote:
Nou Deis... dat is ook niet liev...quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tuurlijk is toch ook leuk en een paar daagjes zeilen al helemaal. Lekker de wind door je haren...
In het verleden wel vaker samen gezeild en aardig wat gedeeld. Ik ging weg, zij heeft destijds nog een paar geprobeerd om mij te bereiken maar ik stond in de negeer modus. Nu ik haar op facebook tegenkwam stuurde ik haar een mailtje en dit is het resultaat. Ik heb het nergens over bespringen, vuns dat je bentquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja hoor, Leuke vrouwen met zeiljachten bespringen je du moment dat je op Facebook gaat zitten, daar moet wat mis zijn, is het een Thaise soms ?
Maar geef toe, je hebt er al aan gedachtquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over bespringen, vuns dat je bent
En terecht.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar geef toe, je hebt er al aan gedacht
Ik ook nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Helemaal niet?, ja zo intiem ben ik niet met 'm
Ja, die kale knar was ook niet het puntquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar afgaande op zn UI kan ik er wel op gokken dat ie een kale knar heeft
Strak planquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel door![]()
bepaalde MI's hou ik liever weg
Vroeger, ooit wel, maar dat is wel erg lang geleden. Ik heb het haar laten varen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar geef toe, je hebt er al aan gedacht
Strepen houden het volgende in: een foute kwast, geen goede verdunning, geen gladde ondergrond of een combinatie van één of meerdere hierboven genoemde zaken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:30 schreef Toverheks het volgende:
Teun even vraagje, ik had vanmorgen mijn kastdeur met hoogglanswit gedaan, maar die verf stonk erg zuur en weggegooid, nu met zijdeglans wit erover maar ik hou strepen ( je ziet van het rolletje) wat doe ik daar aan weet jij dat ???
Of inderdaad slechte verf.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Strepen houden het volgende in: een foute kwast, geen goede verdunning, geen gladde ondergrond of een combinatie van één of meerdere hierboven genoemde zaken.
En ik ga er vanuit dat je geen verf op waterbasis hebt gekocht, want dat is sowieso grote bende (vind ik)
als alles af plaats ik een foto van mijn paarse witte huiskamerquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:33 schreef Dementor het volgende:
@Toverheks, dat vraagt om een foto (van de kast).
oke wacht ik tot het droog is en pak een ander soort rolletje, vond al dat deze rol zoveel verf opzoog, dank je welquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Oh, van het rolletje, lees het nu pas goed
Dan heb je vast een verkeerde rolletje, eentje met één of twee scherpe kanten. Je kunt ze ook kopen die aan beide kanten ovaal zijn, die strepen nauwelijks tot niet.
ja die heb ik ook ga hem erop zetten dank je wel en nu maar hopen want sta echt te balen nu.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Deze moet je hebben heks.
http://www.verfrollen.nl/(...)_id=99&category_id=7
[ afbeelding ]
En dan met de kwast lekker dik en lobbig die verf opzetten, met de kwast ook heel goed verdelen (verticaal opzetten, horizontaal en diagonaal verdelen), en daarna afrollen met zo'n roller
Ik denk dat je nu moet schuren met de machine om die randen weer weg te krijgen en dan moet je een paar dagen wachten totdat het goed uitgehard is. Als het nu nog wat nat is, dan kun je met een doek terpentine die verf er nog wel af poetsen. Wel de ramen openzetten en geen open vuur in de buurt. (kachel, waakvlam, peuk, gasstel)quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja die heb ik ook ga hem erop zetten dank je wel en nu maar hopen want sta echt te balen nu.
Ergens heb ik het idee dat Heks daar geen geduld voor heeft.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu moet schuren met de machine om die randen weer weg te krijgen en dan moet je een paar dagen wachten totdat het goed uitgehard is. Als het nu nog wat nat is, dan kun je met een doek terpentine die verf er nog wel af poetsen. Wel de ramen openzetten en geen open vuur in de buurt. (kachel, waakvlam, peuk, gasstel)
oke nou ga maar weer aan de slagquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu moet schuren met de machine om die randen weer weg te krijgen en dan moet je een paar dagen wachten totdat het goed uitgehard is. Als het nu nog wat nat is, dan kun je met een doek terpentine die verf er nog wel af poetsen. Wel de ramen openzetten en geen open vuur in de buurt. (kachel, waakvlam, peuk, gasstel)
jawel Moot want moet mooi worden en ik stel het witte van het plafond op deze manier uitquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ergens heb ik het idee dat Heks daar geen geduld voor heeft.
Heb je de buizen wel met radiatorverf gedaan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jawel Moot want moet mooi worden en ik stel het witte van het plafond op deze manier uit![]()
nu heb ik de buizen van de cv gedaan balkondeuren vanmorgen zijn al droog en de omlijsting van de huiskamer ( waar ik uitgebroken had) ga zo opruimen ben er klaar mee vandaag geen zin meer en het moet pas af als mijn bankstel komt weet alleen niet wanneer
nee dat hoeft niet heb ik verleden keer ook niet gedaan en ik had ze wit geverft toen en nu weer wit maar je ziet amper het verschil.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heb je de buizen wel met radiatorverf gedaan?
Owja, ik ben de ongeduldigequote:Op woensdag 25 mei 2011 15:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jawel Moot want moet mooi worden en ik stel het witte van het plafond op deze manier uit![]()
nu heb ik de buizen van de cv gedaan balkondeuren vanmorgen zijn al droog en de omlijsting van de huiskamer ( waar ik uitgebroken had) ga zo opruimen ben er klaar mee vandaag geen zin meer en het moet pas af als mijn bankstel komt weet alleen niet wanneer
nee hoor normaal ben ik dat maar gewoon rustig op me gemak en nu schei ik ermee uit is hier een oventje zo warmquote:
Morgen vorderen ze het terug met rente!quote:
Dan is het al opquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Morgen vorderen ze het terug met rente!
quote:
Dat hoef niet joh, sikkens of sigma kwaliteitsverf blijft gewoon zittenquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heb je de buizen wel met radiatorverf gedaan?
quote:
De waterstand is te laag, 't schip met geld kan er niet doorheenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ook niet ga morgen maar eens bellen waar die 100000 eurie`s blijven
ja stomme garagesquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:16 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hadden wij twee weken geleden. Viel de rekening vies tegen.
ga ik het zelf wel halen met me rubber bootje van Bart Smitquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De waterstand is te laag, 't schip met geld kan er niet doorheen
Godverquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja...zwaai je mee naar mijn vakantiegeld
Dat was ik al een maand of twee kwijt, maar ik zwaai wel even meequote:Op woensdag 25 mei 2011 17:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja...zwaai je mee naar mijn vakantiegeld
Ik moet nog twee schijfremmen achter compleet vervangen en een stuurkogel. Was echt aan vervanging toe zeiden ze bij de APK. Ik weigerde, ze keurden hem toch goed, dan zal het nog wel meevallen denk ik dan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:37 schreef Laysa het volgende:
Ja ik had wel een gedeelte voor de auto gereserveerd....alleen dan het kleine gedeelte
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik moet nog twee schijfremmen achter compleet vervangen en een stuurkogel. Was echt aan vervanging toe zeiden ze bij de APK. Ik weigerde, ze keurden hem toch goed, dan zal het nog wel meevallen denk ik dan.
Volgens mij ewoon naaierij, zo'n stuurkogel. Daar hoorde je vroeger echt nooit, nooit, never nooit iets over. Probeer eens een andere garage zou ik zeggen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ook mn stuurkogel en nog een kogel bij het Wiel....En teun dat valt niet mee
![]()
De mijnese kwam dus niet door de apk
Of de handremquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
En doe ik het wel, dan heb ik mijn voorremmen nog en die remmen het meest
Die van mij kent wiki uit zn hoofd...ook heel handigquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:48 schreef mootie het volgende:
Altijd hendig om vrienden met een garage te hebben, en eendie zelf een boel kan repareren.
Bel een garage en vraag wat het kost, of de prijs kloptquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ook mn stuurkogel en nog een kogel bij het Wiel....En teun dat valt niet mee
![]()
De mijnese kwam dus niet door de apk
Het levert alleen zo weinig opquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die van mij kent wiki uit zn hoofd...ook heel handig
Nee! Die kun je nog bewonderen en laten bewonderen. Kom daar maar eens om bij een stuurkogel.quote:
Ik heb inderdaad ook een garagevriend en dat was zekers hendig!quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:48 schreef mootie het volgende:
Altijd hendig om vrienden met een garage te hebben, en eendie zelf een boel kan repareren.
Inderdaad, er heeft nog nooit iemand tegen mij gezegd: "Heb je weer een nieuwe stuurkogel? Wat een mooie, staat je heel goed! Waar heb je hem gekocht?".quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee! Die kun je nog bewonderen en laten bewonderen. Kom daar maar eens om bij een stuurkogel.
meer, maar ik laat het dit keer daar wel doen...die dingen zijn gewoon niet op voorraad en dit is nota bene de dealer...anders heb ik een probleem gewoon...quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Volgens google kost het vervangen een stuurkogel incl. arbeid rond de 100 euro. Zo ook een fuseekogel. In totaal dus ongeveer 200 euro. Wat vroeg je garage?
Het kost vooral tijd omdat je er niet handig in bent. Maar op zich zitten dat soort dingen wel redelijk logisch in elkaar. Had vroeger een maat die deed echt alles zelf. Een vriend van mij bouwde voor een jaar of tien geleden zelf een Donkervoort (bouwpakket). Toen dacht hij die plankgas gaf met een opgevoerde Ford motor en ik er naast zat moest ik ook heel even nadenken, maar 't ging allemaal goed, ook ver boven de 200quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:00 schreef Copycat het volgende:
Never en nooit niet dat ik me daar zelf aan zou wagen. Dat is echt een dikke middelvinger naar mijn leven.
Als je weet wat je nodig hebt haal je het zelf op, vaak nog goedkoper ook.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
meer, maar ik laat het dit keer daar wel doen...die dingen zijn gewoon niet op voorraad en dit is nota bene de dealer...anders heb ik een probleem gewoon...
jammerdebammer les voor een andere keer
29 juli t/m 31 juli, en hotel is echt mooiquote:
Ga je weer naar Engeland???quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:06 schreef Kally het volgende:
[..]
29 juli t/m 31 juli, en hotel is echt mooi
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:06 schreef Kally het volgende:
[..]
29 juli t/m 31 juli, en hotel is echt mooi
Alleen zit ik niet logisch in elkaar. Zelfkennis is hier echt de beste kennis.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het kost vooral tijd omdat je er niet handig in bent. Maar op zich zitten dat soort dingen wel redelijk logisch in elkaar. Had vroeger een maat die deed echt alles zelf. Een vriend van mij bouwde voor een jaar of tien geleden zelf een Donkervoort (bouwpakket). Toen dacht hij die plankgas gaf met een opgevoerde Ford motor en ik er naast zat moest ik ook heel even nadenken, maar 't ging allemaal goed, ook ver boven de 200
Waar ga je naartoe?quote:
quote:
Ik was al aan het zoeken maar kon het weer niet vindenquote:
Met zijn vieren op 1 kamerquote:
Jawel en dan maar 85 euri p.p. met ontbijt goed betaalbaarquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat dacht ik al...das toch echt wel te doen...
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]dat is net zoiets als met 10 in een tent
Ik las het van eind juni tot eind juli.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:12 schreef Kally het volgende:
Oke faal quote
Londen en een weekend maar hoor Cc
Des te meer hou je over om te shoppenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel en dan maar 85 euri p.p. met ontbijt goed betaalbaar
Ik ben vorige week net geweest, ik weet hetquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik las het van eind juni tot eind juli.
Nog steeds lekker! En in Londen kun je in een weekend een maandsalaris met gemak uitgeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |