Twee kan welquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:55 schreef mootie het volgende:
Stomme Teun, we kunnen je toch niet allemaal tegelijk bellen.
Dan zeg je toch dat je niet belt en dan doe je het stiekem welquote:
Gelukkig, jij hebt de laatstequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen films meer die je nog wil zien? Geen boeken die je nog wil lezen?
Dat is gewoon pms en gaat vanzelf overquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gelukkig, jij hebt de laatste
Boeken genoeg, film kan ik zo downloaden, ik moet nodig leren, want ik loop een paar weken achter. Maar ik heb nergens zin en verveel mij dus wel! En ik voel mij vanavond ook zomaar wat alleen en wat leeg. Dat heb ik een keer of vier per jaar
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:03 schreef Liyu het volgende:
Geeft Teun een dikke sjoen, en rent nu gauw weer weg
Ik ook ik kom gewoon tijd te kort.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook niet, echt niet, te veel dingen die ik nog wil doen maar geen tijd voor heb.
ik hoop heel gauw, en dan die 3 meiden van die andere Jumbo dacht ik ook zo irriequote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:04 schreef Deisyy het volgende:
Wanneer schieten ze Tineke Schouten af?![]()
Wat een kutreclames
Als jij een uur of vier niets te doen hebt dan knal je er toch een krat bier inquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:04 schreef remlof het volgende:
Ik wil bijvoorbeeld nog eens gamen met m'n xbox op m'n nieuwe tv, maar het is er nog steeds niet van gekomen. Zo gauw ik een uur of vier niks te doen heb knal ik CivRev er weer in
Het is wel een jongetje volgens mij, maar niet Jianquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het lijkt mij een soort van Jian te zijn, maar dat weet ik niet zeker hè, dat is het probleem
quote:
Aan wie denken jullie?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is wel een jongetje volgens mij, maar niet Jian
Nee, dat ben ik.quote:
Plus(markt), opgeteld de duurste beste...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik hoop heel gauw, en dan die 3 meiden van die andere Jumbo dacht ik ook zo irrie
oh ja die Leandra echt zo domquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Plus(markt), opgeteld de duurste beste...
Blijf maar raden, en btw ik ben nieuw hier dus een kloonquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik.
Indrukwekkende kloonscan heb je trouwens, zo zie ik ze niet vaak meer tegenwoordig
Zie het als een zwak voor jequote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nope, maar als je reageert is het vaak op mij
Nietus! Een tijdje terug wist je iets over wat er in het verleden speelde!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:19 schreef Liyu het volgende:
[..]
Blijf maar raden, en btw ik ben nieuw hier dus een kloonen zo slim ben ik niet
Lekker wijfquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Nietus! Een tijdje terug wist je iets over wat er in het verleden speelde!
Natuurlijk ben ik weer vergeten wat.
Zal wel iets met een infuus zijn...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Nietus! Een tijdje terug wist je iets over wat er in het verleden speelde!
Natuurlijk ben ik weer vergeten wat.
Ja, pas maar opquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:23 schreef Liyu het volgende:
Ik gaaaaaaaaaaaaa anders typ ik weer veuls te veel
Sorry als je geen kloon én nieuw bent hier, maar wie komt er nu voor het eerst op Fok! en dan uitgerekend in een wespennest dat RLS SC heet. Tenzij je masochist bent, anders wil je hier echt niet zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:19 schreef Liyu het volgende:
[..]
Blijf maar raden, en btw ik ben nieuw hier dus een kloonen zo slim ben ik niet
Die heeft geen indrukwekkende lijst met kloons, geloof ik nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zal wel iets met een infuus zijn...
Maar goed, een vrijdagavond met flink wat wijn en je bent er ook achter...
dOOR DE SCHRIJFSTIJL
Op wie doelen jullie nou!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die heeft geen indrukwekkende lijst met kloons, geloof ik niet
Nee, die probeert mij er als fake wijf zijnde mij niet in te luizen, geloof ik nietquote:
Achterdochtig mennekequote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, die probeert mij er als fake wijf zijnde mij niet in te luizen, geloof ik niet
Het lijkt mij iemand die mij een kutstreek wil leveren.
Jep, absoluut waar, bijna altijd enige reserve. Schade en schande hè, maar nog steeds niet wijsquote:
Mwah, tenzij hij je probeert te dollen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, die probeert mij er als fake wijf zijnde mij niet in te luizen, geloof ik niet
Hoezo? Dan moet je wel weer wat ingewikkelder gaan doen als je een ip wil faken, want bij mij kunnen ze er niet opquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:33 schreef Leandra het volgende:
Op zich is een kloonscan wel leuk natuurlijk, maar ben ik hier thuis dan de kloon van N. en is hij bij mij thuis mijn kloon?
En als jullie op de BBQ even allemaal met de wifi van je telefoon via Teun z'n netwerk online gaan, zijn jullie dan allemaal een kloon van Teun?
Ja en ja. Daarom zegt zo'n kloonscan ook niet allesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:33 schreef Leandra het volgende:
Op zich is een kloonscan wel leuk natuurlijk, maar ben ik hier thuis dan de kloon van N. en is hij bij mij thuis mijn kloon?
En als jullie op de BBQ even allemaal met de wifi van je telefoon via Teun z'n netwerk online gaan, zijn jullie dan allemaal een kloon van Teun?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:37 schreef spuitje het volgende:
[..]
Weet ik, komt doordat ik je stalkDoos............
Ik hou niet van dat soort van dollen. Sterker nog, ik heb er een bloedhekel aan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, tenzij hij je probeert te dollen.
Darn, in T9 schrijf je dollen en fokken met dezelfde toetscombinatie
Als jij tijdens de BBQ even tijdelijk het wachtwoord van je router zou wijzigen in iets simpels als "slowchat" en alleen de BBQ'ers dat maar weten dan zouden die toch allemaal jouw IP hebbenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoezo? Dan moet je wel weer wat ingewikkelder gaan doen als je een ip wil faken, want bij mij kunnen ze er niet op
Wel als je een naam tegenkomt waarvan je weet dat die hier regelmatig komt kijken onder z'n normale nickquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en ja. Daarom zegt zo'n kloonscan ook niet alles
Ja. En we scannen op meer dan alleen ipquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wel als je een naam tegenkomt waarvan je weet dat die hier regelmatig komt kijken onder z'n normale nick
Mijn ip achterhalen is nog wel te doen, maar dan nog moet je hem thuis gaan zitten faken, dat is alweer net iets lastiger voor de gemiddelde gebruikerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als jij tijdens de BBQ even tijdelijk het wachtwoord van je router zou wijzigen in iets simpels als "slowchat" en alleen de BBQ'ers dat maar weten dan zouden die toch allemaal jouw IP hebben
Jammer dit, ja ik moest terug iets hield mij niet tegenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, je bent niet Ianquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:42 schreef Liyu het volgende:
[..]
Jammer dit, ja ik moest terug iets hield mij niet tegen
Als het niet waar is, dan sorry. Maar je zou er natuurlijk ook gewoon voor kunnen kiezen om gewoon even wat duidelijker te zijn over het hoe en het waarom.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:42 schreef Liyu het volgende:
[..]
Jammer dit, ja ik moest terug iets hield mij niet tegen
Maar als er nu iemand zou posten met ons IP dan weet Remlof natuurlijk niet of ik het ben die zit te trollen of dat N. het is...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wel als je een naam tegenkomt waarvan je weet dat die hier regelmatig komt kijken onder z'n normale nick
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:45 schreef Liyu het volgende:
Nee ik heb van Heksje gehoord dat dat niet hoeft, Aagje
Nee, dan krijg je het dementor effect van ooitquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar als er nu iemand zou posten met ons IP dan weet Remlof natuurlijk niet of ik het ben die zit te trollen of dat N. het is...
Hoewel dat laatste dusdanig ondenkbaar is dat het automatisch op mijn bordje terecht zou komen, dat dan wel weer
Doopcel,quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
wil je mij er ff buiten laten wat hoefde niet???
Nee, dat bedoel ik allemaal niet... Tijdens de BBQ bedoel ik, en dan allemaal met de wifi van je mobieltje via jouw netwerk online, hebben ze voor FOK! op dat moment allemaal jouw IP.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijn ip achterhalen is nog wel te doen, maar dan nog moet je hem thuis gaan zitten faken, dat is alweer net iets lastiger voor de gemiddelde gebruiker
Ik begrijp je wel, maar dat ga ik a) niet vrijgeven en b) moeten ze dan ook nog even een kloon aan gaan maken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik allemaal niet... Tijdens de BBQ bedoel ik, en dan allemaal met de wifi van je mobieltje via jouw netwerk online, hebben ze voor FOK! op dat moment allemaal jouw IP.
Vrijgeven (of een tijdelijk peanuts ww) zou daarvoor idd wel nodig zijn, maar ik bedoel zonder klonen, gewoon onder de eigen account allemaal.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel, maar dat ga ik a) niet vrijgeven en b) moeten ze dan ook nog even een kloon aan gaan maken.
Niet zo'n gek idee, zet ik er even een sniffer tussen, heb ik alle wachtwoordenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vrijgeven (of een tijdelijk peanuts ww) zou daarvoor idd wel nodig zijn, maar ik bedoel zonder klonen, gewoon onder de eigen account allemaal.
Dat Remlof een kloon van jou (b)lijkt te zijn
En heks, en WJ, en Moots, en Soury, en Ian, enz.
Nee hoor, ik ben gewoon altijd ingelogd op m'n foonquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet zo'n gek idee, zet ik er even een sniffer tussen, heb ik alle wachtwoorden
Klopt, dan ben je mijn kloonquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:55 schreef Toverheks het volgende:
Maar als ik bv bij jou ben Leandra en log in met mijn eigen naam en wwoord sta ik toch ook op jou ip adres aangemeld???
Ik ook, sterker nog; op m'n foon is m'n MyAT m'n startpaginaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gewoon altijd ingelogd op m'n foon
Die data kun je ook gewoon loggen. Als het niet encrypted is kan een redelijke nerd er aardig wat uithalenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gewoon altijd ingelogd op m'n foon
Ja wat ik post en wat ik note enzo, maar niet mijn password.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die data kun je ook gewoon loggen. Als het niet encrypted is kan een redelijke nerd er aardig wat uithalen
Dat denk ik ook niet nee. Tenzij ik je mobiel even uitzet zodat je weer moet inloggenquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja wat ik post en wat ik note enzo, maar niet mijn password.
Ja, dat zijn de gezelligste BBQ's... waar er ondertussen genote wordtquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja wat ik post en wat ik note enzo, maar niet mijn password.
Ook dan hoef ik niet opnieuw in te loggen. Maar de unlockcode van m'n foon krijg je natuurlijk nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet nee. Tenzij ik je mobiel even uitzet zodat je weer moet inloggen
Het was maar een voorbeeld, denk niet dat je me op het forum ziet die avondquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de gezelligste BBQ's... waar er ondertussen genote wordt
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de gezelligste BBQ's... waar er ondertussen genote wordt
Ik hoef niet opnieuw op FOK! in te loggen als m'n mobiel uitgeweest is, hoef je op je laptop toch ook niet?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet nee. Tenzij ik je mobiel even uitzet zodat je weer moet inloggen
Dat weerhoudt je vast niet, WJ; zonder toestemming worstje van de BBQ gepakt dat bijna gaargestoofd was door Heks...quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeld, denk niet dat je me op het forum ziet die avond
Nee, maar dan gaat het wel over de lijn natuurlijk. Fok! wil wel graag weten wie je bent en wat je login gegevens zijn. Of je het nu op je pc of mobiel hebt staan of niet, hij moet je toegang geven.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoef niet opnieuw op FOK! in te loggen als m'n mobiel uitgeweest is, hoef je op je laptop toch ook niet?
Dat wel, maar dat wil niet zeggen dat jij het ww zou kunnen achterhalen puur omdat je de lijn beschikbaar stelt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, maar dan gaat het wel over de lijn natuurlijk. Fok! wil wel graag weten wie je bent en wat je login gegevens zijn. Of je het nu op je pc of mobiel hebt staan of niet, hij moet je toegang geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |