Twee kan welquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:55 schreef mootie het volgende:
Stomme Teun, we kunnen je toch niet allemaal tegelijk bellen.
Dan zeg je toch dat je niet belt en dan doe je het stiekem welquote:
Gelukkig, jij hebt de laatstequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen films meer die je nog wil zien? Geen boeken die je nog wil lezen?
Dat is gewoon pms en gaat vanzelf overquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gelukkig, jij hebt de laatste
Boeken genoeg, film kan ik zo downloaden, ik moet nodig leren, want ik loop een paar weken achter. Maar ik heb nergens zin en verveel mij dus wel! En ik voel mij vanavond ook zomaar wat alleen en wat leeg. Dat heb ik een keer of vier per jaar
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:03 schreef Liyu het volgende:
Geeft Teun een dikke sjoen, en rent nu gauw weer weg
Ik ook ik kom gewoon tijd te kort.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook niet, echt niet, te veel dingen die ik nog wil doen maar geen tijd voor heb.
ik hoop heel gauw, en dan die 3 meiden van die andere Jumbo dacht ik ook zo irriequote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:04 schreef Deisyy het volgende:
Wanneer schieten ze Tineke Schouten af?![]()
Wat een kutreclames
Als jij een uur of vier niets te doen hebt dan knal je er toch een krat bier inquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:04 schreef remlof het volgende:
Ik wil bijvoorbeeld nog eens gamen met m'n xbox op m'n nieuwe tv, maar het is er nog steeds niet van gekomen. Zo gauw ik een uur of vier niks te doen heb knal ik CivRev er weer in
Het is wel een jongetje volgens mij, maar niet Jianquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het lijkt mij een soort van Jian te zijn, maar dat weet ik niet zeker hè, dat is het probleem
quote:
Aan wie denken jullie?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is wel een jongetje volgens mij, maar niet Jian
Nee, dat ben ik.quote:
Plus(markt), opgeteld de duurste beste...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik hoop heel gauw, en dan die 3 meiden van die andere Jumbo dacht ik ook zo irrie
oh ja die Leandra echt zo domquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Plus(markt), opgeteld de duurste beste...
Blijf maar raden, en btw ik ben nieuw hier dus een kloonquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik.
Indrukwekkende kloonscan heb je trouwens, zo zie ik ze niet vaak meer tegenwoordig
Zie het als een zwak voor jequote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nope, maar als je reageert is het vaak op mij
Nietus! Een tijdje terug wist je iets over wat er in het verleden speelde!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:19 schreef Liyu het volgende:
[..]
Blijf maar raden, en btw ik ben nieuw hier dus een kloonen zo slim ben ik niet
Lekker wijfquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Nietus! Een tijdje terug wist je iets over wat er in het verleden speelde!
Natuurlijk ben ik weer vergeten wat.
Zal wel iets met een infuus zijn...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Nietus! Een tijdje terug wist je iets over wat er in het verleden speelde!
Natuurlijk ben ik weer vergeten wat.
Ja, pas maar opquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:23 schreef Liyu het volgende:
Ik gaaaaaaaaaaaaa anders typ ik weer veuls te veel
Sorry als je geen kloon én nieuw bent hier, maar wie komt er nu voor het eerst op Fok! en dan uitgerekend in een wespennest dat RLS SC heet. Tenzij je masochist bent, anders wil je hier echt niet zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:19 schreef Liyu het volgende:
[..]
Blijf maar raden, en btw ik ben nieuw hier dus een kloonen zo slim ben ik niet
Die heeft geen indrukwekkende lijst met kloons, geloof ik nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zal wel iets met een infuus zijn...
Maar goed, een vrijdagavond met flink wat wijn en je bent er ook achter...
dOOR DE SCHRIJFSTIJL
Op wie doelen jullie nou!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die heeft geen indrukwekkende lijst met kloons, geloof ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |