Dan mag je niet zeggen dat je klein bentquote:
ha ha, ik snap 'm Dastanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja ik was in de war met een andere lengte
Dit wordt nog een succes zegquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:01 schreef leeell het volgende:
Nou het is geregeld, 3 op 4 Juni
Utrecht
Camping Berekuil
Leeell
Dastan
Snuf
Koekjestrommel
Flitskikker
Tmartina
BaasD
ViaRegnum
Etsu ( JAAHA HIJ GAAT GEWOON !! )
Daev
Burger_Kaan
xCore ( vrij vragen)
Yosander
Deze man is een sportmanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Maar ik weeg maar 53 kilo ofzoWielrenners gewicht
10/11 uur voordat je naar utrecht binnen gaan denkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:01 schreef Citizen_Kane het volgende:
Tot hoe laat kan ik nog komen aanzetten dan? Aangezien ik niet weet wanneer die meeloop dienst klaar is. Ik moet namelijk pas om zes uur beginnen.
1,70 is al net bovengemiddeld voor een meisje. Echt niet klein hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:01 schreef Femke3112 het volgende:
nee mijn achternaam begint niet met een N, dus lijkt me sterk dat je me kent.
en ik ben 1,70, en ja, ik vind t echt heel klein en ik krijg t dagelijks ingewreven. Vooral omdat ik ook nooit hakken draag
53? Dat is wel heel licht.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Maar ik weeg maar 53 kilo ofzoWielrenners gewicht
nee, je gaat gewoon , waarom zou je neit gaanquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:02 schreef Chai het volgende:
[..]
1,70 is al net bovengemiddeld voor een meisje. Echt niet klein hoor.
Hij is bang voor jou.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:02 schreef leeell het volgende:
[..]
nee, je gaat gewoon , waarom zou je neit gaan
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:02 schreef leeell het volgende:
[..]
nee, je gaat gewoon , waarom zou je neit gaan
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:56 schreef Snuf. het volgende:
Boys als het doorgaat geef ik donderdag volgende week door pas of ik gaDan weet lama of hij zijn paper afheeft + ik weet of ik pas smiddags hoef te werken.
Femkequote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:01 schreef Femke3112 het volgende:
nee mijn achternaam begint niet met een N, dus lijkt me sterk dat je me kent.
en ik ben 1,70, en ja, ik vind t echt heel klein en ik krijg t dagelijks ingewreven. Vooral omdat ik ook nooit hakken draag
EN JIJ GAAT OOKquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |