Uhh sorry meneer maar kan ik soliciteren?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:45 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ze noemen mij Don Juan de turkendoder dus als ze je lastig vallen dan kan je du boy bellen
Nee hoor, vroeger had KLB topics waar iedereen mee klaagde zonder TS te bashen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:48 schreef Multivitamine het volgende:
Vroeger was het nog zo dat backfire topics de orde van de dag waren.
Ik doe en mag doen wat ik wil. Bovendien zijn dit geen rare reacties, maar pure kwaliteitsreacties. Ik snap dat dat echt super lastig is voor iemand die nog niet zo lang actief is op het forum! Geeft ook niet! We zijn hier om elkaar te helpen!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:44 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Moet jij vooral zeggen met je rare reacties
De turkendoder?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:45 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ze noemen mij Don Juan de turkendoder dus als ze je lastig vallen dan kan je du boy bellen
Ratelkankertje die weer uit haar graf opstaat om lekker zuur te chagrijnen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee hoor, vroeger had KLB topics waar iedereen mee klaagde zonder TS te bashen.
Maar als jij van KLB een mannen-onder-elkaar backfire forum wilt maken moet je dat lekker doen joh
quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Vieze gore kankerlijer!!!!!!! Ben jij helemaal GEK geworden ofzo?
Ik vind dit echt niet normaal! Ziekelijk figuur dat je erbij rondloopt. Idioot!!!
Ben je nou echt zo wanhopig dat je op zo'n achterbakse manier aan je trekken moet komen?
Bah,mensen zoals jij moeten ze gelijk uitroeien!!!!!! KNEUS!!!!!!!!!!!
Ik hoop dat haar familie jou helemaal verrot trapt. Vieze gek!Vieze gluurder!!!!
quote:
je bent niet tof als je zoiets zegt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:48 schreef Penisbaard het volgende:
Knakworstje in anus. Kat aan knakworstje laten likken, dan zachtjes kattentong tegen kringspier. Ondertussen giechelen.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik doe en mag doen wat ik wil. Bovendien zijn dit geen rare reacties, maar pure kwaliteitsreacties. Ik snap dat dat echt super lastig is voor iemand die nog niet zo lang actief is op het forum! Geeft ook niet! We zijn hier om elkaar te helpen!
Dit is inderdaad een kwaliteitsreactiesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:48 schreef Penisbaard het volgende:
Knakworstje in anus. Kat aan knakworstje laten likken, dan zachtjes kattentong tegen kringspier. Ondertussen giechelen.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:50 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
[..]
je bent niet tof als je zoiets zegt.
Jaloers op mijn knakworstvaardigheden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:50 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
[..]
Dit is inderdaad een kwaliteitsreacties
JAJAquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
Jaloers op mijn knakworstvaardigheden.
Haha, je snapt duidelijk niet helemaal hoe je de reacties van penisbaard moet lezenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:50 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
[..]
ja een van mijn vele bijnamen.quote:
Mannen praten hoofdzakelijk met vrouwen omdat ze er seks, of misschien een relatie, mee zouden willen. Uitzonderingen uiteraard voor huisgenoten en familie.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:41 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Kan toch? Heb je geen vrouwelijke vrienden?
Heel veel mensen snappen hem niet, maar ik vind hem grappig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:50 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
[..]
De enige die telkens uit zijn verpauperde graf opstaat ben jij hoor, piemelsik.quote:
Oke lieve stuurver, tijd om je fantasie los te laten. Hoeveel turken heb je in realiteit gedood?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:51 schreef Stuurver het volgende:
[..]
ja een van mijn vele bijnamen.
Momenteel ga ik onder de alias kapitein hoek wegens mijn krachtige hoeken
Hahahaha.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De enige die telkens uit zijn verpauperde graf opstaat ben jij hoor, piemelsik.
Mijn god wat ben jij een kneus.
Gelukkig maar dat je je niet direct laat kennen en penisbaard in nette taal weet te adresseren.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De enige die telkens uit zijn verpauperde graf opstaat ben jij hoor, piemelsik.
Mijn god wat ben jij een kneus.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |