In dat geval wegwezen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zoek maar een random foto's op het internet van tieten, kutten en konten, zo speciaal zijn die van mij allemaal niet.
Voordat je dat doet heb ik al gedaan wat ik zou doenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:25 schreef Multivitamine het volgende:
[..]Wacht maar tot ik jouw moeder uitwoon. En dan kijken wat jij nog kan doen.
Ja, die vermoeden heb ik ook inderdaad. TS anders open je een topic in R&P?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:27 schreef cherishable het volgende:
Volgens mij wordt TS zo ontzettend vaak afgewezen door vrouwen dat hij zijn frustratie uit in dit topic.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:27 schreef cherishable het volgende:
Volgens mij wordt TS zo ontzettend vaak afgewezen door vrouwen dat hij zijn frustratie uit in dit topic.
kan in dit tijdperk gerust met mannen en jongetjes van 8, ga je gang zou ik zeggenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:27 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn vrouwen belangrijk en kunnen we niet zonder ze :S
We moeten neuken toch:p
TS die onderdeel is van zijn eigen klacht. Het zijn in feite de sneue mannen die achter de vrouwspersonen aanlopen en sneue reactie achterlaten, niet de vrouwen zelf.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:24 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Jij mag blijven, als je foto's van je tieten, je kut en kont laat zien.
Oh jewel maar dan ben je per defenitie geen man meer.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:29 schreef coban het volgende:
[..]
kan in dit tijdperk gerust met mannen en jongetjes van 8, ga je gang zou ik zeggen
Daar is de eerste echte moraalridder. "Kijk ik neem het voor jullie op! Krijg ik nu jullie aandachtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
TS die onderdeel is van zijn eigen klacht. Het zijn in feite de sneue mannen die achter de vrouwspersonen aanlopen en sneue reactie achterlaten, niet de vrouwen zelf.
Alle kerels waar wij kansloze PM's van krijgen meerdere keren per dag.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:30 schreef luckass het volgende:
Zal ik even samenvatten?
Taartjeh
GLC
monkyyy
Phantomesse
Aanvullingen zijn welkom.
Tuurlijk wel, je blijft die lul houden hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:31 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
Oh jewel maar dan ben je per defenitie geen man meer.
Na het lezen van deze bericht ben ik gestopt met een PM naar jou sturen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Alle kerels waar wij kansloze PM's van krijgen meerdere keren perdag.
Lijst met namen graag.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Alle kerels waar wij kansloze PM's van krijgen meerdere keren per dag.
Negen van de tien keer turken.quote:
Nee, juist niet. In tegenstelling tot al die slijmerige figuren die achter vrouwspersonen aanlopen ben ik juist niet op zoek naar die aandacht. Ik geef alleen maar aan dat FOK! een verzameling sneue mannetjes is, waarbij uiteraard ook wel de nodige aandachtsgeile vrouwen horen die hier zo makkelijk aan hun aandacht kunnen komen. Het is gewoon niet alleen de schuld van de vrouwen, het is de schuld van iedereen alhier. Iedereen is even walgelijk, even smerig, even inferieur.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:31 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Daar is de eerste echte moraalridder. "Kijk ik neem het voor jullie op! Krijg ik nu jullie aandacht?!"
Opdonderen.
Jaaah biologisch perspectief uitgezonderd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:32 schreef coban het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je blijft die lul houden hoor
Maar of je geestelijk nog een beetje man bent is een andere vraag.
Die ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Alle kerels waar wij kansloze PM's van krijgen meerdere keren per dag.
Ben jijquote:
Geen van de drie.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:35 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Ben jij
A.) ''Gewoon een vriend'' van Linpunt die stiekem keihard op haar geilt maar Linpunt laat je er niet op
B.) Homo vriend van Linpunt
C.) Je kent haar niet eens in real life maar hoopt alsnog op seks
Ik heb geen vriendin. Ik heb een hele fanclub.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:38 schreef linpunt het volgende:
[..]
Dat ga ik tegen je vriendin vertellen dat je dit hebt gezegd
Nakker.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:38 schreef linpunt het volgende:
[..]
Dat ga ik tegen je vriendin vertellen dat je dit hebt gezegd
Op het moment dat je het moet gebruiken als dreigement omdat je anders niet mannelijk genoeg over komt is dat best wel zielig voor je.quote:
Je vindt haar een grappig en leuk persoon en praat daarom graag met haar?quote:
Dat denk jij.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:40 schreef Saisai het volgende:
[..]
Op het moment dat je het moet gebruiken als dreigement omdat je anders niet mannelijk genoeg over komt is dat best wel zielig voor je.
obvious.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:40 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Je vindt haar een grappig en leuk persoon en praat daarom graag met haar?
Ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:40 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Kan toch? Heb je geen vrouwelijke vrienden?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:40 schreef honkhonk het volgende:
[..]
quote:
Deze was wel goed.quote:vr 20 mei 2011 20:39u door [...]
heeee monky wil je een keer wat drinken, je bent schattig
btw wees maar niet bang, ik zal niet vroegen om anaal.
- xxx
sommige mannen die nooit sociaal contact hebben snappen niet dat die optie ook nog bestaatquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:41 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Kan toch? Heb je geen vrouwelijke vrienden?
quote:
Moet jij vooral zeggen met je rare reactiesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat. Waarom kent de mensheid geen schaamte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |