Ze moet alleen even van plaats wisselen met Ariannyquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:06 schreef Geo3kant het volgende:
Eindelijk weer eens Arianne en Britneyin plaats van Chandella in TUF met der halve reet uit der broek.. sowieso niet aantrekkelijk dat mens.
Misschien moest hij weer kotsen van de zenuwen (eerst was het het eten, maar tegen Kyran Briant was het de zenuwen)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:18 schreef Hooidraad het volgende:
Stefan zou toch 265 gaan halen? Hij is bij 255 gestopt...
Ware woordenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:06 schreef Geo3kant het volgende:
Eindelijk weer eens Arianne en Britneyin plaats van Chandella in TUF met der halve reet uit der broek.. sowieso niet aantrekkelijk dat mens.
Dit wil ik aanpassen, Frank wint ditquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Quinton Jackson vs.Matt Hamill
Frank Mir vs.Roy Nelson
Stefan Struve vs.Travis Browne
Thiago Alves vs. Rick Story
Brian Stann vs. Jorge Santiago
Waarom ben je veranderd van gedachte? Omdat Mir er goed uit zag en gespierder is?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dit wil ik aanpassen, Frank wint dit
Dat.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:37 schreef Geo3kant het volgende:
Veel mensen die voor Struve gaan, nationalisme of gewoon objectief? Ik denk dat hij een TKO om ze oren krijgt.. hij heeft al vaker problemen gehad met heavy hitters..
Voor de mensen die nog wakker zijn, eerste gevecht: wilson, ripley net klaar...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:09 schreef raistlin6 het volgende:
Zijn er meer mensen die straks over 4 uurtjes Titan Fighting Championship 18 gaan kijken?
Jens “’Lil Evil” Pulver - Brian “Mr. D” Davidson
Jake Rosholt - John Ott
Darryl Cobb - Rudy “Bad News” Bears
Jared Rosholt - Kirk Grinlinton
Joe “The Nose” Wilk - Jesse Zeugin
Super Duper” Bobby Cooper - Nick Budig
Sean “P-Town” Wilson - Deryck Ripley
Het gevecht tussen Rosholt en Ott moeten jullie echt zien!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 04:11 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Voor de mensen die nog wakker zijn, eerste gevecht: wilson, ripley net klaar...
Er is een goede stream beschikbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even kijken wat Little Evil gaat doen![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 06:18 schreef Hooidraad het volgende:
Ik schakelde net in toen het gevecht al af was, kan er nog niet over oordelen.
Maar dit kon ik nog meepikken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even kijken wat Little Evil gaat doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |