Ik zeg niet dat Stann een zwakkeling is, maar hij lijkt me een vrij serieus iemand, niet iemand die ik graag wil zien in TuF, dan liever een nutter als Mayhem of Chael, maar die laatste heeft nog steeds beef met de commissiesquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Stann is geen zwakkeling, zit minstens op hetzelfde niveau imo.
Denk dat het een mooi gevecht zou kunnen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben nu ook Seizoen 5 aan het kijken van TUF. Ook leuk
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Chris Leben en Mayhemquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:29 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Stann een zwakkeling is, maar hij lijkt me een vrij serieus iemand, niet iemand die ik graag wil zien in TuF, dan liever een nutter als Mayhem of Chael, maar die laatste heeft nog steeds beef met de commissies
Dus? Maakt voor de coaches toch niets uit? Alleen in seizoen 1, 3, 5 en 6 waren de coaches hetzelfde gewicht als (een deel van) de deelnemers. Zou wel gaar zijn als ze weer lightweights zouden doen het komende seizoen. Lightweight is al de meest overvolle divisie in de UFC, en sinds seizoen 5 (of 6, als je G-Sot en Danzig mee wilt rekenen) zijn er niet echt grote lightweight-talenten uit TUF voortgekomen. Ze kunnen beter LHW doen, helemaal als je twee middleweight als coach hebt, die dan 'little man syndrome' krijgenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Chris Leben en Mayhem.. Leben voormalig Tuf'er en dan nu coach.
Maar komende seizoen wordt toch lightweight?
Nu ben ik flink, flink te zwaar nog. Maar afgelopen woensdag was ik na de training 2,4kg lichter dan de weging in de ochtend. Dat is al 6lbs. Waarschijnlijk tijdens de training wel meer verloren want in de ochtend weeg ik nadat ik na het toilet ga en voor ik iets ga eten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:09 schreef dapluiz het volgende:
Blijf het maar knap vinden dat die gasten in een paar dagen zo kunnen afvallen en aankomen
Dan moet je niet zoveel roken!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik weeg 68 kilo, zo'n 150lbs dus. Cutten naar featherweight moet makkelijk zijn, en als ik goed was in cutten, zou ik zelfs bantamweight wel kunnen halen.
Vreemd genoeg zat ik vijf jaar geleden, toen ik basketbalde, op een solide 78 kilo (welterweight), met een lager vetpercentage dan ik nu heb
Ik rook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |