SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Geo3kant op 26-05-2011 12:46:06 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:07 schreef Geo3kant het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Een countdown heb ik nog niet eerder gezien. Zitten daar ook gevechten in? Of is het vooral sfeer, coole grappen, achtergronden en voorbeschouwingen en informatie?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:34 schreef Geo3kant het volgende:
Tijd voor de UFC in the moment with Rampage en dan UFC 130 Countdown!
Fight week baby whooooooooooooooooo
Alles wat je opnoemt, interviews, achtergrond, beelden / highlights van de vechters, training beelden, coaches die praten over hun vechter/tegenstander, Joe Rogan die af en toe wat zegt .. ik vind het topquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:21 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Een countdown heb ik nog niet eerder gezien. Zitten daar ook gevechten in? Of is het vooral sfeer, coole grappen, achtergronden en voorbeschouwingen en informatie?
Joe Rogan maakt al een hoop goed. Geniaal met z'n ijsblokjes in de octagon.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Alles wat je opnoemt, interviews, achtergrond, beelden / highlights van de vechters, training beelden, coaches die praten over hun vechter/tegenstander, Joe Rogan die af en toe wat zegt .. ik vind het top
Alleen die coach van Rick Story.. wat een arrogant kwalletje is dat zeg.
Jep, Pride en Strikeforce staan op het program.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:41 schreef Fenomeno het volgende:
Ga Pride kijken raistlin, dan heb je pas mooi commentaar
Wat trainingsvideo's van BJJ kijken helpt ook heel erg met het grondvechten snappen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:42 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Jep, Pride en Strikeforce staan op het program.
Thanks voor alle tips.
Grappig om me te beseffen dat ik tot twee maanden geleden uberhaupt nog nooit een octagon had gezien of van MMA had gehoord.
Jullie werken me snel en goed in.
Kan hier denk ik niets aan toe voegen. Hoewel ik liever Alves zie winnen, ben ik bang dat Story op een of andere manier er toch weer een win uit weet te 'mazzelen'.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:56 schreef wc-eend het volgende:
Quinton Jackson vs. Matt Hamill
Frank Mir vs.Roy Nelson
Stefan Struve vs.Travis Browne
Thiago Alves vs. Rick Story
Brian Stann vs. Jorge Santiago
Rampage is een dwaas.. Ariel Helwani is baas.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:50 schreef Geo3kant het volgende:
Rampage is geen fan van Ariel Helwani, vooral als hij het woord 'squash' gebruikt..
http://video.aol.com/aolv(...)terview/959788000001
Vooral vanaf 2.50 is er wat spanning![]()
Quinton Jackson vs. Matt Hamillquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:56 schreef wc-eend het volgende:
Quinton Jackson vs. Matt Hamill
Frank Mir vs.Roy Nelson
Stefan Struve vs.Travis Browne
Thiago Alves vs. Rick Story
Brian Stann vs. Jorge Santiago
En ga gelijk 'winnen'quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:47 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Mc Gilles onze 30e deelnemer aan The UP, mijlpaal
Hoezo niet?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:09 schreef Fenomeno het volgende:
Stann vs bisping rumored voor TuF, hoop het niet
Ben geen fan van Bisping, het is al duidelijk dat hij tekort komt tegen de echte top maar de UFC blijft hem zwakke tegenstanders voeren om markt in Engeland te creëren. Stann is zo'n ideale schoonzoon, die laat zich niet opfokken door Bisping.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Tevens moet Stann van het weekend nog, dus lijkt me kort dag om hem al voor TuF in te plannen
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:00 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Brock zijn coaching was erg goed deze aflevering zeg.Heb nog niet gekeken, dus je spoiler nog niet gezien, maar ik ben Brock wel een koning gaan vinden door z'n chicken shit en salad. Ik vind dan ook dat ie (aangezien ie toch nog geen bijnaam heeft geloof ik) zichzelf Chicken Salad moet noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
Stann is geen zwakkeling, zit minstens op hetzelfde niveau imo.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:19 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ben geen fan van Bisping, het is al duidelijk dat hij tekort komt tegen de echte top maar de UFC blijft hem zwakke tegenstanders voeren om markt in Engeland te creëren. Stann is zo'n ideale schoonzoon, die laat zich niet opfokken door Bisping.
Had liever Mayhem gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |