Met 2 microfoons op het eind was hij prima verstaanbaar iddquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:57 schreef Geo3kant het volgende:
Ik moet zeggen, Matt Hamill spreekt heel goed Engels/gewoon zijn spraak is heel goed. Voor iemand die doof geboren is, meestal versta je er wel iets van maar niet goed. Maar hij is goed verstaanbaar(met dank aan zijn zussen)
Met 1 microfoon ook.. als die fatsoenlijk werkte en op een fatsoenlijke volume level stondquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:58 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Met 2 microfoons op het eind was hij prima verstaanbaar idd
Nu door met Hari op 2
Pride natuurlijk! Fedorquote:Op woensdag 25 mei 2011 07:53 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik ben nu bij 49.
48 was met The Korean Zombie (zag net trouwens ook dat dat gevecht door 1 of ander magazine was uitgeroepen tot fight of the year 2010).
Dus de laatste tijd alle UFC's die ik kon vinden gezien, bijna klaar met de WEC, welke moet ik daarna gaan kijken? Bellator?
Idd, in Oberhausen zat ik ook alleen maar naar de schermen te kijken. Die zaten daar niet boven het Octagon, maar tegen de muren dus een stijve nek op de koop toequote:Op donderdag 26 mei 2011 00:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Dana zit gewoon net voor de octagon maar kijkt het gevecht ook gewoon op de monitor
Geld uitgeven aan een kaartje lijkt me ook zo nutteloos wat dat betreft, de sfeer alleen is reden om te gaan verder ben je thuis voor de buis beter af.
Jup heb het al meerdere keren gezegd, camera werk en regisseur doen het zo goed, alles perfect inbeeld, slomo's alles. Je gaat puur alleen voor de sfeer inderdaad, maar wel een duur prijskaartje zit er aan die sfeerquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Dana zit gewoon net voor de octagon maar kijkt het gevecht ook gewoon op de monitor
Geld uitgeven aan een kaartje lijkt me ook zo nutteloos wat dat betreft, de sfeer alleen is reden om te gaan verder ben je thuis voor de buis beter af.
Veel UFC vechters in het publiek.quote:
- Bad Hariquote:Ik heb ze als leeuwen zien opkomen en als poezen zien vertrekken
shaun sherk @ 2.30quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:56 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Veel UFC vechters in het publiek.
Leuk om ze allemaal bij elkaar te zien.
Ik heb gezien:
- Rashad Evans
- Jon Jones
- Anderson Silva
- Roy Nelson
- Clay Guida
- Jon Fitch
- Dan Miller
- Dan Hardy