Cory Hill heeft zijn been heel bruut gebroken tijdens een wedstrijd, die is nog herstellende. Hij traint ondertussen wel weer geloof ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:47 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zit, zoals ik al eerder zei, dus TuF S5 te kijken. Veel bekende gezichten er in. Nu zitten er een paar talenten in die ik verder nooit meer heb zien vechten.. Zijn die naar een andere tent gegaan oid?
Dan bedoel ik die lange neger, die Cory en zo..
Noem dan de namen opquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:47 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zit, zoals ik al eerder zei, dus TuF S5 te kijken. Veel bekende gezichten er in. Nu zitten er een paar talenten in die ik verder nooit meer heb zien vechten.. Zijn die naar een andere tent gegaan oid?
Dan bedoel ik die lange neger, die Cory en zo..
Gamburyan heeft al 5 UFC fights op zijn naam staan voordat hij naar de WEC ging vanwege zijn cut naar featherweight. Volgende maand tegen Tyson Griffin zijn returnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Manny Gamburyan (door de merger met WEC binnekort zijn UFC debuut)
Je hebt gelijk! Helemaal vergeten, want hij vocht op de zelfde card toen Maynard zichzelf knock out slamdequote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:44 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Gamburyan heeft al 5 UFC fights op zijn naam staan voordat hij naar de WEC ging vanwege zijn cut naar featherweight. Volgende maand tegen Tyson Griffin zijn return
Dat was pas een maffe finishquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Helemaal vergeten, want hij vocht op de zelfde card toen Maynard zichzelf knock out slamde
Dat lijkt mij ook geen slecht plan al verwacht ik niet dat hij dit ook daadwerkelijk gaat doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:03 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Struve naar Jackson's moet.. vooral trainen met Bones, niet alleen omdat Bones natuurlijk talentvol is en het goed doet maar vooral leren omgaan met die reach/hoogte.. dat in je voordeel gebruiken. Ook mag hij wel wat lesjes worstelen krijgen
Maar geweldig voor die jongen op zo'n jonge leeftijd al in de UFC.. kun je veel ervaring op doen op het hoogste niveau. We zullen zien hoe ver hij komt
Hij heeft sinds zijn beenbreuk alweer 4 keer gevochten en een record van 2-2. Zijn laatste was een verlies van razor Rob.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:56 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Cory Hill heeft zijn been heel bruut gebroken tijdens een wedstrijd, die is nog herstellende. Hij traint ondertussen wel weer geloof ik.
Wait, whut??quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Helemaal vergeten, want hij vocht op de zelfde card toen Maynard zichzelf knock out slamde
ja, dat wil ik wel doen, maar als ik naar wiki ga voor dat seizoen, zie ik gelijk spoilers...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Noem dan de namen opje vraagt iets.. maar als wij niet weten welke jij bedoeld met talenten dan kunnen we geen duidelijk antwoord geven.
Wie nog in de UFC vechten zo uit me hoofd van TUF5:
Gray Maynard (title shot/rematch met Edgar),
Matt Wimann,
Nate Diaz,
'Godzilla' Reudiger kwam terug maar 2x op rij verloren en weer gecut,
Joe Lauzon,
Cole Miller,
Manny Gamburyan (door de merger met WEC binnekort zijn UFC debuut)
Je ziet / hoort toch de namen van de fighters gedurende het seizoen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wait, whut??
[..]
ja, dat wil ik wel doen, maar als ik naar wiki ga voor dat seizoen, zie ik gelijk spoilers...
Is er filmmateriaal beschikbaar van die beenbreuk en die self-knockout?
Dat zal er met 99.9% waarschijnlijkheid nooit meer van komen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:58 schreef incognitoomuch het volgende:
Kan alleen maar zeggen dat ik na TUF1 een nog grotere fan ben geworden van Chris Leben! Hoop dat hij zijn rematch tegen Koscheck snel gaat krijgen!
Ja, een paar losses op rij en weg zijn ze. Hoewel je bij Leben wel kunt zeggen dat hij een grote fanbase heeft en voor boeiende gevechten zorgt. Dat is White ook wat waard natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:04 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dat zal er met 99.9% waarschijnlijkheid nooit meer van komen.
Koscheck zit als top contender op Welterweight, Leben (Middleweight) is na zijn upcoming loss tegen Wanderlei een jobber die het hooguit nog 1x mag proberen tegen een jonge nieuwkomer einde 2011.
In mijn schema heb ik de facebook fights op 0.00 uur staan...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:38 schreef THEFXR het volgende:
main event: 5 uur s'nachts
http://www.timeanddate.co(...)03&min=00&sec=0&p1=0
als ik even terugreken kom ik aan dit schema:
facebook fights: 2.30 uur
spike fights : 4.00 uur
main event : 5.00 uur
die zou ik weghalen, Danny heeft een brief gehad van een advocaat betreffende dat soort links. Zie MEDquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:42 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
In mijn schema heb ik de facebook fights op 0.00 uur staan...
http://www.trololololo.com (Deze link edit ik zo wel weg, omdat ik niet weet of die toegestaan is...)
Ik haal hem zo weg. Maar die brief ging over de directe link naar een stream, dit kon dan geloof ik weer wel door de beugel omdat ik niet direct naar een stream link. Ik zal hem nu zelfs weghalen, maar moest toch even aantonen dat het eerder begint dan in de post boven mij werd gezegd..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:45 schreef Paxlie het volgende:
[..]
die zou ik weghalen, Danny heeft een brief gehad van een advocaat betreffende dat soort links. Zie MED
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |