Nog even een jompel voor Yaro, gisteren geprobeerd om uit een beker te drinken en dat ging zo waar goed. Zolang je de kans krijgt tenminste want op de grond gooien is nog leuker.
  Nog even een jompel voor Yaro, gisteren geprobeerd om uit een beker te drinken en dat ging zo waar goed. Zolang je de kans krijgt tenminste want op de grond gooien is nog leuker.

Wat is Elin al een lekker spekkie zeg! En wat ziet ze er anders uit dan Amélie! Bijzonder toch dat 2 kindjes zo verschillend kunnen zijn.
 Wat is Elin al een lekker spekkie zeg! En wat ziet ze er anders uit dan Amélie! Bijzonder toch dat 2 kindjes zo verschillend kunnen zijn.

hopelijk zijn jullie er snel bovenop. Sterkte en beterschap voor jullie beidjes.
 hopelijk zijn jullie er snel bovenop. Sterkte en beterschap voor jullie beidjes.

, dat slapen in het ZKH is niks. Goed dat je dat hebt aangegeven.
, dat slapen in het ZKH is niks. Goed dat je dat hebt aangegeven. en is ten opzichte van gisteren weer langere tijd "echt Seth" geweest. Dus dat is een pluspunt.
 en is ten opzichte van gisteren weer langere tijd "echt Seth" geweest. Dus dat is een pluspunt.

Stiekem geniet ik tegelijkertijd ook van je woorden "echt Seth"
 Stiekem geniet ik tegelijkertijd ook van je woorden "echt Seth" 

Oh, wat een leukerd, zeg!quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:40 schreef As1981 het volgende:
Mag ik tussen het nare bericht van Takkembah even mijn vrolijke knul spammen?
View My Video

Kan me voorstellen dat je daar na je KS niet echt behoefte aan hebt.
  Kan me voorstellen dat je daar na je KS niet echt behoefte aan hebt. 't arme ventje heeft er ook echt last van, zo sneu. Zit de hele dag te kauwen op een bijtring, dat helpt hopelijk een beetje.
 't arme ventje heeft er ook echt last van, zo sneu. Zit de hele dag te kauwen op een bijtring, dat helpt hopelijk een beetje.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |