Ja oneerlijk tochquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Mensen die ooit een slechte keuze hebben gemaakt om voor een ps3 te kiezen worden nu beloond...
Ik had liever die 3-4 weken gewoon gespeeld op mijn gratis netwerk...quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja oneerlijk tochBeloond worden voor een slechte keuze
Ja dat vond ik ook al heel toevallig. Volgens mij hebben wij altijd ook ongeveer hetzelfde aantal coins gehad..quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:49 schreef StijnDa het volgende:
Je linkjes doen het niet![]()
Wow je stats zijn bijna gelijk aan de mijne
Ja die gaten moet je even opvullen, speelt zo bagger met 7 manquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:51 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook al heel toevallig. Volgens mij hebben wij altijd ook ongeveer hetzelfde aantal coins gehad..
edit: Linkjes gefixt... nog tips...?
Nee, dat is mijn nieuwe tactiek!quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja die gaten moet je even opvullen, speelt zo bagger met 7 man
formation card....quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:15 schreef GuRBuH het volgende:
Hoe de fuck kom ik aan een manager met 4-3-2-1? Heb bij managers gezocht, en bij manager formations... niks! :/ Ook handig dat je niet op formatie kan zoeken
Ja tim en ik hebben bijna hetzelfde team.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:06 schreef StijnDa het volgende:
Zodat de tegenstander je onderschat, slim!Toch zou ik dan ten minste een keeper in het doel zetten anders kan het wel eens gaan tegenvallen...
edit: Nee maar verder ben ik niet zo in Colombianen en Portugese Liga dus ik weet het nietMoet je bij Tim zijn
![]()
Onder training en dan Managers als het goed is .quote:
Vind je het gekquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:00 schreef jpg97 het volgende:
Fuuuuuuu.....
Ik wil IF thiago silva en IF Eto'o maar die zijn zo duuuuur![]()
Ik wil IF zlaten IF eto o en IF cavani!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:00 schreef jpg97 het volgende:
Fuuuuuuu.....
Ik wil IF thiago silva en IF Eto'o maar die zijn zo duuuuur![]()
Ja, ik weet hoe je moet zoeken op managers enzo, maar ik zie er gewoon geen enkele... (ps3)quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:57 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Onder training en dan Managers als het goed is .
2 teams gemaakt voor dit toernooi om af te wisselen zodat ik niet steeds single online toernooien hoef te doen.quote:Platinum Champions Cup
3800 coins
Max number of players per country:3
Exact player quality: Gold
Ik heb nog maar 200.000 coins....quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vind je het gek![]()
Wat is je budget voor zo'n speler?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:01 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 200.000 coins....
moet ik nog maar ff verder handelen. Ik geloof toch niet dat ik een goede speler uit een pakje haal....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |