Dat inderdaad, omdat kaarten die eenmaal uitgegeven zijn niet meer veranderd kunnen worden. Zo heb je ook nog steeds Suarez van Ajax, Ronaldinho van Milan etc.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:59 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Nee die kaarten blijven gewoon bestaan.
ja dat is zo!quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:03 schreef Kamikazie het volgende:
Oke nog een vraag dan, worden er ook 'nieuwe' kaarten uitgegeven dan? van bijvoorbeeld een suarez bij liverpool? Dus dat er eigenlijk 2 suarez kaarten in omloop zijn, een bij ajax en een bij liverpool? Lijkt me beetje raar.
Op het moment zijn er zelfs 3:quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:03 schreef Kamikazie het volgende:
Oke nog een vraag dan, worden er ook 'nieuwe' kaarten uitgegeven dan? van bijvoorbeeld een suarez bij liverpool? Dus dat er eigenlijk 2 suarez kaarten in omloop zijn, een bij ajax en een bij liverpool? Lijkt me beetje raar.
Daar had een andere fokker tijdje geleden ook last van.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:12 schreef n0ir het volgende:
Doet Fifa het bij jullie vanavond? Ik krijg een melding dat mijn online-pass niet is gevonden en bij het opnieuw downloaden ervan gaat daarna ook iets mis.
Ik speel 3-4-1-2 op gebalanceerd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:28 schreef Ferdii het volgende:
Welke tactiek spelen jullie meestal? Ik laat hem meestal op balanceerd staan in combinatie met counter. Daarnaast val ik aan met een combinatie van dieptepasen, voorzetten en 1/2tjes verdedigen is een questie van zo snel mogelijk wisselen voordAt er gepaasd wordt en dan druk zetten :p bij 1/2tjes verdedig ik dmv 2nd press en dan meerennen met de persoon die diep gaat, het verdedigen van 1/2tjes is ook meteen mijn zwakte
Had mijn neefje vanmiddag last van, doet het gewoon weer bij hem atm tho.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:12 schreef n0ir het volgende:
Doet Fifa het bij jullie vanavond? Ik krijg een melding dat mijn online-pass niet is gevonden en bij het opnieuw downloaden ervan gaat daarna ook iets mis.
Daily gift?quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:47 schreef GuRBuH het volgende:
Meer mensen problemen om op de webapp te komen?
Nvm, zit er al in. Nu krijg ik echter meteen de inhoud van een 7.500 pakje voor me, maar het heeft me geen coins gekost :S
Oh, misschien was dat het.Ik heb in ieder geval even mn wachtwoord veranderd, al zou ik niet weten hoe iemand die gekregen zou moeten hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:18 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik kreeg vanochtend 75 bid coins, en net golden pack. (wel 2 verschillende locaties ingelogd)
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 26 mei 2011 07:37 schreef KentdeBruin het volgende:
IK HEB TOTY ASAMOAH IN EEN PAKJE GEKREGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mensen die ooit een slechte keuze hebben gemaakt om voor een ps3 te kiezen worden nu beloond...quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:06 schreef Erik1991 het volgende:
In mijn golden pack zat voor de verandering weer eens drie keer niks. Beste kaart was Santa Cruz:P
Bij mij Pizarroquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:06 schreef Erik1991 het volgende:
In mijn golden pack zat voor de verandering weer eens drie keer niks. Beste kaart was Santa Cruz:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |